uz
Feedback
"S"

"S"

Kanalga Telegram’da o‘tish

http://t.me/HidenChat_Bot?start=6239897945 𝗔𝗻 𝗼𝗿𝗱𝗶𝗻𝗮𝗿𝘆 𝗵𝘂𝗺𝗮𝗻 𝗯𝗲𝗶𝗻𝗴

Ko'proq ko'rsatish
209
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
+127 kunlar
+1330 kunlar
Postlar arxiv
"S"
209
فیلن دازم ی سریال میبینم خیلی خوبه

"S"
209
عجب ادمییی

"S"
209
حوصله ندارم 😝

"S"
209
کصکش پاشو گمشو مدرسه دیگه

"S"
209
سارینا تقریبا دو هفته اس مدرسه نرفتم 😝

"S"
209
اخ اخ

"S"
209
برا مسخره کردنامون

"S"
209
🤣🤣🤣وای نه

"S"
209
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣نیاز دارم یه مهمونی دیگه...

"S"
209
چقدر تو همون مهمونی بعضیا رو مسخره کردیم

"S"
209
اخ اخ

"S"
209
sticker.webp0.11 KB

"S"
209
غیبت که نه مسخره کردنامون

"S"
209
اه خاک تو سرت دلم غیبتامون میخواد

"S"
209
سعادت دیدنم نصیبت نشده

"S"
209
هعی

"S"
209
برات متاسفم واقعاا

"S"
209
تو ام ندیدم از همون موقع

"S"
209
ماشالا🔥

"S"
209
اره🤣