uz
Feedback
。 ୨୧

。 ୨୧

Kanalga Telegram’da o‘tish

فقط یه دختر که عاشق میکاپه. اگه میخوای صحبت کنیم : @LynxUnknownBot 🐚 https://t.me/titistars

Ko'proq ko'rsatish
2 693
Obunachilar
-424 soatlar
-717 kunlar
-22430 kunlar
Postlar arxiv
sticker.webp0.18 KB

شاپ دوستمه بچها برید پیشش

⁺‧₊˚ ཐི⋆. ♱ ⋆ཋྀ₊‧ ᡕᠵデᡁ᠊╾━ . S I R E N S H O P . کمــربنـد خز، کمربند پوست ماری، انواع بلــت استـاد دار اونم به سلـیـقـه ی خـو
+1
⁺‧₊˚ ཐི⋆. ♱ ⋆ཋྀ₊‧ ᡕᠵデᡁ᠊╾━ . S I R E N S H O P . کمــربنـد خز، کمربند پوست ماری، انواع بلــت استـاد دار اونم به سلـیـقـه ی خـودت ! فست فشن؟ اینجا از ایـن خبـر ها نیست ꔫ کاستـوم انواع های هیـلز اسپایکی، تل اسپـایکی و انـواع آویـز های ارکیـده، لیلـیوم🪷 . تمامی این امکانـات داخلِ این شاپ هسـتش. مهم نیسـت استایـلت چی باشه! Y2k , emo , goth, آیتـم های مورد نیازت رو می‌تـونی به صورت کاستـوم شده، و حتی تـک نـسخه داشته باشـی. (՞ . .՞) ࣪ ˖♡ᐟ

باشه ریمو نمیکنم

خیلی بامزه اید جدی

😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

https://t.me/tinmakeup/37237 ای توروتینا ریمو نکن مارو😭😭

https://t.me/tinmakeup/37237 ترسیده ام و مادرم را میخواهم.....😭😭😭

https://t.me/tinmakeup/37237 نه توروتینا نههستشنثنشمصشتشت

https://t.me/tinmakeup/37237 من این بار ریموو بشم کل تلگرامو میکنم✔️ من هر روز باید تینو رو گوجی بوجی کنم و ببینم باهامون یپ میزنه مگرنه جدی خودکشی می کن_

وای یا خود تینا=))))) خدایا ریمو نشم توروخدا بخدا اشناعم تینا تازه میدونم دایی چی صدامون میکنه ریمووم نکنی توروخدااا

ملکه فکر نکن دارم کصونه واویلا بازی درمیارم اصلا برگشتی گفتی ریمو پارتی دوستم کنارم بود گفت چرا قیافت سکته ای شد_ همینقدر فوبیا دارم 💔💔

ترو تینا قسم که قبلش تروتینا بیو رو هم چک کنید من نمی‌خوام یهو از اندرونی ملکه شوت بشم 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

اگه قراره ریمو بشم امیدوارم همین امشب تبدیل به قورباغه بشم یک چشمم رو عقاب بخوره یک چشم تو کوچه های شهر بدویم بعد یکی بیاد منو بگیره بدون اب و غذا ببره دانشکده پزشکی اونجا فلجم کنن دل و رودم رو در بیارن تا من دیگه صحنه پاک شدن چنل پرایوت رو نبینم. تلگرام رو حذف میکنم جدی دیگه به چه دردم میخوره بدون پرایوت ماما-

https://t.me/tinmakeup/37237 فوبیای امشب :" اگر ریمو بشم چی؟" ماما من هم گوز هستم لطفا رحم کن 🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏

https://t.me/tinmakeup/37237 مامانی رحم کن من نمیخوام گوزو نباسم😭😭😭😭😭😭😭 من یک گرد و غبار ریز بدبختم از من بگذر ملکه😭😭😭😭

https://t.me/tinmakeup/37237 ....... بعد از گذشت دو سه سال و جون سالم به در بردن از چندصد بار ریمو پارتی همچنان با این جمله تن و بدنم داره میلرزه یاتیناااا تورو تینا خودت به دادم برس😭

واي ماما من از وقتی اون میکاپ پاپیونیه رو انجام دادی تو چنلت بودم حتی دو بار هم تو پرایوتت بودم فقط دیلیت اکانت کردم لطفاً DON'T 😭😭😭😭😭😭

😭😭😭😭😭😭😭😭😭