uz
Feedback
کافه‌ادیتـ𓏲࣪ ִֶ

کافه‌ادیتـ𓏲࣪ ִֶ

Kanalga Telegram’da o‘tish

«جَهان را بایَد کَمی شاعِرانه‌تَر دید!🪴🩵» ▫️𝘜𝘯𝘬𝘯𝘰𝘸𝘯 : @Cafeedit_bot ▪️ 𝘈𝘳𝘤𝘩𝘪𝘷𝘦 : @cafeedit_arcive

Ko'proq ko'rsatish
3 022
Obunachilar
-224 soatlar
+187 kunlar
+91330 kunlar

Ma'lumot yuklanmoqda...

Obunachilarni jalb qilish
Iyun '26
Iyun '26
+720
55 kanalda
May '26
+1 315
35 kanalda
Get PRO
Aprel '26
+18
0 kanalda
Get PRO
Mart '26
+3
3 kanalda
Get PRO
Fevral '26
+31
30 kanalda
Get PRO
Yanvar '26
+19
29 kanalda
Get PRO
Dekabr '25
+216
81 kanalda
Get PRO
Noyabr '25
+172
84 kanalda
Get PRO
Oktabr '25
+119
79 kanalda
Get PRO
Sentabr '25
+221
73 kanalda
Get PRO
Avgust '25
+320
67 kanalda
Get PRO
Iyul '25
+18
7 kanalda
Get PRO
Iyun '25
+11
1 kanalda
Get PRO
May '25
+145
2 kanalda
Get PRO
Aprel '25
+85
1 kanalda
Get PRO
Mart '25
+96
0 kanalda
Get PRO
Fevral '25
+143
0 kanalda
Get PRO
Yanvar '25
+110
0 kanalda
Get PRO
Dekabr '24
+221
1 kanalda
Get PRO
Noyabr '24
+228
0 kanalda
Get PRO
Oktabr '24
+941
0 kanalda
Sana
Obunachilarni jalb qilish
Esdaliklar
Kanallar
28 Iyun+3
27 Iyun+8
26 Iyun+10
25 Iyun+6
24 Iyun+7
23 Iyun+10
22 Iyun+6
21 Iyun+8
20 Iyun+8
19 Iyun+8
18 Iyun+8
17 Iyun+18
16 Iyun+5
15 Iyun+7
14 Iyun+10
13 Iyun+16
12 Iyun+38
11 Iyun+31
10 Iyun+4
09 Iyun+9
08 Iyun+19
07 Iyun+14
06 Iyun+29
05 Iyun+58
04 Iyun+41
03 Iyun+214
02 Iyun+74
01 Iyun+51
Kanal postlari
Yaşamak da bu ha, bardaklar nerede bilmediğin bir evde :)

2
Matn yo'q...
235
3
عای نه مال من نیست ولی می‌شناسمش، منم پیجشو خیلی دوست داشتم😭 ( متاسفانه من از بیننده‌های ثابت فصل اول رذالت ابدی بودم و کاپل مورد علاقمم نگار و میلاد بود =)
194
4
کیمیا یه پیج بود اسمش کافه ادیت بود پروفایلش میلاد و نگار بودن برای تو بود اون؟عاشق ادیتاش بودم😭
177
5
بعد من یه عادت خیلی بد دارم، وقتی استرس میگیرم، هول میشم، یا حتی خیلی هیجان زده میشم تموم تنم می‌لرزه و میرم رو ویبره😍
210
6
تنها چیزی که مطمئنم اینه که قدرت تکلممو از دست میدم🙏🏼
196
7
کیمیا تاحالا با خودت فکر کردی اگر گذرت یروز به اولاش توی یکی از خیابون های استانبول بخوره چه واکنشی قراره نشون بدی؟😔🤣من تو ایران صد بار تصورش کردم، فرار میکنم .
197
8
عاشق ادیتای ترکیبی سریال با راپونزلم😭💖
368
9
HELP.🗣+1
HELP.🗣
370
10
Matn yo'q...
200
11
کیمیا خانم از بچه ها بپرس روشی دارن که بتونیم از طریق پیج اینستای کسی شمارشو یا آیدی تلگرامشو پیدا کنیم؟🤓(فوریه کراشمه🙏🏻)
207
12
کیمیا میشه این پیامو بذاری چنلت؛دوستان لطفا اگه کسی فن‌پیج داره میفروشه بی زحمت بگه🫠🤍
197
13
sticker.webp
265
14
کیمیا با بیل و کلنگ در جاده و خیابون های ترکیه تا پینار یا اولاش رو ببینه و گروگان بگیره:
266
15
گردنبند من رو هوا مونده چرا فکر کردید کیمیا میتونه پینار و اولاشو پارتنر کنه😭؟
268
16
Matn yo'q...
272
17
من اگه بیل‌زن بودم باغچه‌ی خودمو بیل می‌زدم💔
260
18
sticker.webp
410
19
چیکار کنم پارتنر شید :)؟
409
20
او مردی‌ست که برای زنده ماندن، احساساتش را دفن کرده؛ سرد، کنترل‌گر و غیرقابل‌پیش‌بینی، اما نه بی‌وجدان. او یاد گرفته قبل از ا
او مردی‌ست که برای زنده ماندن، احساساتش را دفن کرده؛ سرد، کنترل‌گر و غیرقابل‌پیش‌بینی، اما نه بی‌وجدان. او یاد گرفته قبل از اینکه آسیب ببیند، دیگران را از خودش دور کند. او زنی‌ست که سال‌ها با زخم‌های گذشته زندگی کرده؛ زیر ظاهر جسور و زبان تندش، دختری پنهان شده که دیگر به هیچ‌کس اعتماد ندارد. هر بار که عشق را احساس می‌کند، خودش اولین کسی است که آن را نابود می‌کند. سرنوشت آن‌ها را روبه‌روی هم قرار می‌دهد؛ دو آدم خاکستری که نه ناجی یکدیگرند و نه دشمن. رابطه‌شان میان کشش و نفرت، سکوت و انفجار، اعتماد و خیانت در نوسان است. هرچه بیشتر به هم نزدیک می‌شوند، زخم‌های قدیمی‌شان بیشتر خودشان را نشان می‌دهند. در داستانی که هیچ قهرمان و هیچ شرور مطلقی وجود ندارد، آن‌ها باید تصمیم بگیرند: گذشته‌ای که هر روز آن‌ها را از هم دور می‌کند، یا عشقی که فقط در صورتی دوام می‌آورد که هر دو با تاریک‌ترین بخش وجودشان روبه‌رو شوند. #Ulaş #Pinar
414