uz
Feedback
Expose illuminati

Expose illuminati

Kanalga Telegram’da o‘tish
2 959
Obunachilar
+324 soatlar
+107 kunlar
+3230 kunlar
Postlar arxiv
'Stief van Bokhoven'..HetPaard van troye #gauitdewaanzin

photo content

Volt en D66 stemmers zijn de grootste aanhangers van de verhoogde pensioenleeftijd, gevolgd door het CDA en de VVD. De bezuin
+2
Volt en D66 stemmers zijn de grootste aanhangers van de verhoogde pensioenleeftijd, gevolgd door het CDA en de VVD. De bezuinigingen zouden €6,5 miljard opbrengen om te storten in de zakken van wapenfabrikanten.

Uit WOO verzoek uit 2022 Wij Willem Alexander tekent al die wetten bij de gratie Gods. Welnu, sinds 15 augustus 2022 hebben w
Uit WOO verzoek uit 2022 Wij Willem Alexander tekent al die wetten bij de gratie Gods. Welnu, sinds 15 augustus 2022 hebben we het bewijs dat die gratie Gods ontbreekt. Willem Alexander heeft dus helemaal niet de autoriteit om wetten te tekenen. Die autoriteit ontbreekt! Dat bewijs werd geleverd door de Secretaris Generaal van het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties Maarten Schurink, die in de reactie op een Wob- verzoek (tegenwoordig Woo-verzoek genoemd) van een lezer stelde dat er geen enkel document op het ministerie aanwezig is dat die gratie Gods aantoont. Sterker nog hij stelde dat het gebaseerd was op een stuk uit de bijbel, waarvan sommigen zelfs beweren dat het sarcastisch bedoeld was door de schrijver.

De Federal Reserve publiceerde een grafiek, waarin ze aangeven hoeveel extra geld ze bijdrukten in afgelopen decennia. Die grafiek kun je bijna 1 op 1 leggen met de grafiek van klimaatbestedingen die Bjorn Lomborg maakte voor 2005-2025. De correlatie ondersteunt mijn werkhypothese dat het UNFCCC klimaatsysteem een subsysteem is van het financieel stelsel: bedoeld ter publieke ondersteuning in crisistijd, en als post 1991 vervanging van Koude oorlog-besteding tot militaire uitgaven weer kunnen exploderen. De financiële crises van 2008 en 2020-22 lijken bewust te zijn  toegelaten om publieke subsidie voor bankiers (blended finance) als verdienmodel te introduceren, met het morele masker van 'planeet redden' ( bankiers redden). Steun mijn onderzoek naar de Klimaatzwendel via https://tikkie.me/pay/cgkc5vj24ndn3smqhkqv https://www.interessantetijden.nl/2026/05/21/sterke-historische-correlatie-klimaatbesteding-en-geldcreatie/?fbclid=IwdGRzaAR7r4ljbGNrBHuvgmV4dG4DYWVtAjExAHNydGMGYXBwX2lkDDM1MDY4NTUzMTcyOAABHm8ldWegxZ4Kj-tuBYXACePjoGPNbMMHx_XlpsQ-8bid0fUeHY9kUO8ZGHKd_aem_SToqpg6SWHcD-ipkMKAksQ&sfnsn=mo

Asielopvang in Bloemendaal. Wat u niet weet. #bloemendaal #COA #asiel

Ha extreem rechts complotdenkend populistisch plebs/mijn volgers. Aanschouw de ranglijst van uw meesters, ook Blackrock heeft hier al een plekje veroverd in de 'zuig winkeliers uit'-markt. De hypothese dat de Rijksoverheid, regionale overheid en lokale overheid niet van 'ons' zijn maar van 'hunnie' is de basis van mijn onderzoek geweest sinds de 2030 Agenda van start ging in 2015. Klimaatfascisme (energierantoenering en beprijzing) is daarvan slechts een onderdeel In een gemiddeld provinciestadje maar ook dorp zie je steeds meer leegstand, wat de lokale economie bepaald geen goed doet, tot er bijna geen reet meer te beleven is, behalve dat je wat rondhangende statushouders met fatbikes overhoudt, plus wat in tenten verpakte invasieve exootjes met hun rijk gevulde buggies, allen staatsafhankelijk Voorbeeld: we bezochten mijn oude stadje Franeker, waar de bakker uit mijn jeugd, Van der Kloet gesloten is dankzij de klimaatkosten van energie. 1 van de vele Naast de astronomische energiekosten dankzij klimaatbeleid, speelt natuurlijk ook de vastgoedspeculatiesector een rol: het is belachelijk duur om een pand te huren voor een winkel. Tenzij je een franchise bent, of van een landelijke keten die meer van het zelfde verkoopt. Dat is geen falen van 'kapitalisme' (wat is in een naam) ik ben groot voorstander van vrijhandel als bier- en boekenverkoper. Het betekent een Cantillon effect, waar in steeds meer goederen en kapitaal geconcentreerd raakt in steeds minder, vaak buitenlandse, handen, de partijen die de immer groeiende lastendruk en bureaucratie nog de baas blijven. Of die daarvan uitgezonderd zijn. Zie hoe boeren door hun overheid bejegend worden, en tegelijk datacenters van Microsoft cs gepamperd, de Two Tier State. Het meest vervelend is dat bij onze nutsvoorzieningen te zien. Onze energievoorziening raakte dankzij neoliberale waanzin in de jaren '90 in handen van een Zweedse multinational en een Duitse multinational. Of neem de asielindustrie, het klimaat-industrieel complex etc Ik begrijp steeds minder waarom Nederland een 'rijk' land genoemd wordt. Wie van jullie heeft er een hypotheekschuld? Negentig procent van huis-'eignaren' zijn hypotheekslaven, die met hun bloed zweet en tranen de banken sponsoren: die hebben 90 procent van de huizenmarkt in handen voor een slordig bedragje van + 800 miljard. Ben je rijk wanneer je hypotheekschulden hebt? De Staatsschuld van Nederland is al meer dan een half biljoen. Ben je rijk wanneer je zo'n schuld hebt en dan bij je bestedingen jaarlijks ook nog structureel te kort komt? Daar sta je dan als publiek bestuurdertje, 1 van die laatsten met nog hart voor de publieke zaak, die zelfs nog geloofde in democratie, een systeem van onderop. Oh ja, dan ben je tegenwoordig een extreemregse populist Steun mijn onderzoek naar de Klimaatzwendel, die uitkomt bij de basis, het financieel systeem, dat onethisch in haar vezels is en deze uitkomsten veroorzaakt.

Ha extreem rechts complotdenkend populistisch plebs/mijn volgers. Aanschouw de ranglijst van uw meesters, ook Blackrock heeft hier al een plekje veroverd in de 'zuig winkeliers uit'-markt. De hypothese dat de Rijksoverheid, regionale overheid en lokale overheid niet van 'ons' zijn maar van 'hunnie' is de basis van mijn onderzoek geweest sinds de 2030 Agenda van start ging in 2015. Klimaatfascisme (energierantoenering en beprijzing) is daarvan slechts een onderdeel In een gemiddeld provinciestadje maar ook dorp zie je steeds meer leegstand, wat de lokale economie bepaald geen goed doet, tot er bijna geen reet meer te beleven is, behalve dat je wat rondhangende statushouders met fatbikes overhoudt, plus wat in tenten verpakte invasieve exootjes met hun rijk gevulde buggies, allen staatsafhankelijk Voorbeeld: we bezochten mijn oude stadje Franeker, waar de bakker uit mijn jeugd, Van der Kloet gesloten is dankzij de klimaatkosten van energie. 1 van de vele Naast de astronomische energiekosten dankzij klimaatbeleid, speelt natuurlijk ook de vastgoedspeculatiesector een rol: het is belachelijk duur om een pand te huren voor een winkel. Tenzij je een franchise bent, of van een landelijke keten die meer van het zelfde verkoopt. Dat is geen falen van 'kapitalisme' (wat is in een naam) ik ben groot voorstander van vrijhandel als bier- en boekenverkoper. Het betekent een Cantillon effect, waar in steeds meer goederen en kapitaal geconcentreerd raakt in steeds minder, vaak buitenlandse, handen, de partijen die de immer groeiende lastendruk en bureaucratie nog de baas blijven. Of die daarvan uitgezonderd zijn. Zie hoe boeren door hun overheid bejegend worden, en tegelijk datacenters van Microsoft cs gepamperd, de Two Tier State. Het meest vervelend is dat bij onze nutsvoorzieningen te zien. Onze energievoorziening raakte dankzij neoliberale waanzin in de jaren '90 in handen van een Zweedse multinational en een Duitse multinational. Of neem de asielindustrie, het klimaat-industrieel complex etc Ik begrijp steeds minder waarom Nederland een 'rijk' land genoemd wordt. Wie van jullie heeft er een hypotheekschuld? Negentig procent van huis-'eignaren' zijn hypotheekslaven, die met hun bloed zweet en tranen de banken sponsoren: die hebben 90 procent van de huizenmarkt in handen voor een slordig bedragje van + 800 miljard. Ben je rijk wanneer je hypotheekschulden hebt? De Staatsschuld van Nederland is al meer dan een half biljoen. Ben je rijk wanneer je zo'n schuld hebt en dan bij je bestedingen jaarlijks ook nog structureel te kort komt? Daar sta je dan als publiek bestuurdertje, 1 van die laatsten met nog hart voor de publieke zaak, die zelfs nog geloofde in democratie, een systeem van onderop. Oh ja, dan ben je tegenwoordig een extreemregse populist Steun mijn onderzoek naar de Klimaatzwendel, die uitkomt bij de basis, het financieel systeem, dat onethisch in haar vezels is en deze uitkomsten veroorzaakt.

photo content

+1
Hugo Broers is oude Amsterdamse Penoze die ook wel bekend staat om zijn uitspraak ‘Oké dan!’ Hij hee #usa

Repost from Expose illuminati
Terugblik 'De zaak Jürgen Conings', 5 jaar na zijn verdwijning. "Wie was Jürgen Conings?". 5 jaar geleden verdween de Belgische Militair. Herbekijk de reportage van V-Media uit 24 juni 2023, waarin familie getuigt. #jurgenconings Drie jaar geleden sprak V-Media in het Dilserbos in Limburg, nabij de Platte Lindeberg met familie van militair Jürgen Conings. Nonkel Jef en nicht Debbie vertelden er hun verhaal. Sinds 2022 documenteert V-Media over deze zaak. Bekijk alle livestreams, verslagen en getuigenissen via www.vrijemedia.be, youtube: https://www.youtube.com/@V-Media.vrijemedia en Rumble: https://rumble.com/user/vrijemediavlaanderen #jürgenconings #militair #getuigenissen #familie