uz
Feedback
Expose illuminati

Expose illuminati

Kanalga Telegram’da o‘tish
2 956
Obunachilar
-224 soatlar
+77 kunlar
+3530 kunlar
Postlar arxiv
photo content

+2
Z Loosdrecht nu ! Een compleet ander beeld bij de #noodopvang in #Loosdrecht vanavond. Agenten van de Mobiele Eenheid achter de hekken. Geen demonstranten in de buurt. Iedereen stuk verderop in de straat. Ook politiedrone in de lucht.

photo content

https://www.instagram.com/reel/DYG-iPkoJop/?igsh=MXR1dmVmZTZsczExZw== May 18 EU PARLEMENT VOTE? ON DIFFEREND KINDA FOOD THATS NOT FOOD BUT BY CALING IT FOOD IT WIL BE FOOD?.

'Santos Bonacci'..

https://www.facebook.com/share/v/1Hj4Z71LHN/ Orphen train? Mental intitution?

Jarenlang benoem ik al het gevaar van de invoering van QR systemen, digitale controlemechanismen en een mogelijk CO2 puntensysteem waarin gedrag van mensen steeds verder wordt gemonitord, geregistreerd en financieel gestuurd. Velen noemden het een “complot theorie”, overdreven of te ver gezocht. Toch zie ik steeds vaker dat ontwikkelingen aantoonbaar richting dat model bewegen. In deze video van vorig jaar legde ik al uit waar dit naartoe gaat. Nu lees ik deze kop van de NOS en zie ik opnieuw hoe dicht die ontwikkeling in de buurt komt van waar ik toen al voor waarschuwde. Op dit moment is er nog geen officieel puntensysteem, maar wel een systeem waarbij het CO2 gedrag van het individu gekoppeld wordt aan extra financiële lasten. Met andere woorden: monitoren, registreren en vervolgens betalen op basis van gedrag en uitstoot. Mensen mogen zelf bepalen hoe zij hierin staan, maar neem dit niet langer zomaar met een korreltje zout. Wat gisteren nog werd weggezet als ondenkbaar, wordt vandaag stap voor stap bespreekbaar en uitvoerbaar gemaakt. Hieronder de link naar het artikel en de video waarin ik destijds al uitlegde welke richting dit volgens mij opgaat. https://nos.nl/artikel/2614060-groter-risico-op-energiearmoede-als-huishoudens-moeten-betalen-voor-co2-uitstoo - Roberto Coppens-Notabel Sui Juris

De zelfverklaarde 'energie-nerd' Henri Bontenbal zit gevangen in het klimaatdogma en snapt weinig van economie. Dat bleek tij
De zelfverklaarde 'energie-nerd' Henri Bontenbal zit gevangen in het klimaatdogma en snapt weinig van economie. Dat bleek tijdens het recente Kamerdebat over de gestegen energieprijzen. Dat is erg zorgwekkend voor een prominent politicus, vindt René Dercksen. https://opiniez.com/2026/05/13/energienerd-henri-bontenbal-zit-gevangen-in-het-klimaatdogma/rgjdercksen/

Ik kreeg net het volgende bericht: "De penningmeester van de politiebond de brand van gisterenavond vergeleek met de kristaln
+1
Ik kreeg net het volgende bericht: "De penningmeester van de politiebond de brand van gisterenavond vergeleek met de kristalnacht. Voorts de inwoners van loosdrecht noemt hij bruinhemden. Zo varen we dus op dit moment met dit soort van de pot gerukte idioten." Wie kan er voor zorgen dat deze vent ontslagen word als penningmeester bij de POLITIE? Het is toch godgeklaagd, dat wij dit soort ambtenaren hebben.

+2
Z Momenteel in Loosdrecht. De linkse kliek verzameld zich voor het pand met vlaggen en teksten zoals" vluchtelingen welkom"