uz
Feedback
Leya's haul || PS PBAKL 2025♡

Leya's haul || PS PBAKL 2025♡

Kanalga Telegram’da o‘tish

SELLER ll PERSONAL SHOPPER Your favourite seller and personal shopper! Keselamatan buku anda keutamaan eya!🤍 https://ngl.link/leyaalia

Ko'proq ko'rsatish
1 338
Obunachilar
-124 soatlar
-67 kun
-2230 kun

Ma'lumot yuklanmoqda...

Taglar buluti
Ma'lumot yo'q
Muammo bormi? Iltimos, sahifani yangilang yoki bizning qo'llab-quvvatlash boshqaruvchimizga murojaat qiling>.
Kirish va chiqish esdaliklari
---
---
---
---
---
---
Obunachilarni jalb qilish
Sentabr '26
Sentabr '260
0 kanalda
Avgust '26
+1
0 kanalda
Get PRO
Iyul '26
+4
0 kanalda
Get PRO
Iyun '26
+6
0 kanalda
Get PRO
May '26
+5
0 kanalda
Get PRO
Aprel '26
+2
0 kanalda
Get PRO
Mart '260
0 kanalda
Get PRO
Fevral '26
+2
0 kanalda
Get PRO
Yanvar '26
+2
0 kanalda
Get PRO
Dekabr '25
+1
0 kanalda
Get PRO
Noyabr '25
+1
0 kanalda
Get PRO
Oktabr '25
+8
0 kanalda
Get PRO
Sentabr '25
+5
0 kanalda
Get PRO
Avgust '25
+8
0 kanalda
Get PRO
Iyul '25
+5
0 kanalda
Get PRO
Iyun '25
+27
0 kanalda
Get PRO
May '25
+99
3 kanalda
Get PRO
Aprel '25
+44
0 kanalda
Get PRO
Mart '25
+231
1 kanalda
Get PRO
Fevral '25
+39
1 kanalda
Get PRO
Yanvar '25
+122
19 kanalda
Get PRO
Dekabr '24
+11
0 kanalda
Get PRO
Noyabr '24
+27
0 kanalda
Get PRO
Oktabr '24
+34
0 kanalda
Get PRO
Sentabr '24
+71
2 kanalda
Get PRO
Avgust '24
+40
1 kanalda
Get PRO
Iyul '24
+57
0 kanalda
Get PRO
Iyun '24
+38
1 kanalda
Get PRO
May '24
+128
0 kanalda
Get PRO
Aprel '24
+125
2 kanalda
Get PRO
Mart '24
+135
3 kanalda
Get PRO
Fevral '24
+757
4 kanalda
Get PRO
Yanvar '24
+387
2 kanalda
Sana
Obunachilarni jalb qilish
Esdaliklar
Kanallar
05 Sentabr0
04 Sentabr0
03 Sentabr0
02 Sentabr0
01 Sentabr0
Kanal postlari
ade kwn eya nak lepaskan buku dia kat korg...haaa murah ii jee semua baru kalau nak meh pm eya
ade kwn eya nak lepaskan buku dia kat korg...haaa murah ii jee semua baru kalau nak meh pm eya

2
btw alang ii ni nk mnta doa sikit boleh? lately ni eya kerap sakit..tolong doa moga eya dapat semula diri eya yang ceriaa mcm dlu dan diberi ksmbuhan boleh? eyaa rinduu jadi ps
206
3
eya risauu tiba ii cop eya scmmer kekgi😭
205
4
eya masih mencari tuan ii kepada novel ii yang masih tak dituntut..saya mohon yg rse ade x smpai lgi bku dripd eya tlg pm sye..eyaa risauu sbb byk sgt nombor hilgg😭
210
5
haii assalamualaikum semua
208
6
haii assalamualaikum minggu ni postage hari Jumaat ye yg mne ade pstge dgn eya hihi tenkiu! yg mne tiba ii ade yg xdpt lgi apa ii bku boleh roro eya..yg mne dh ws minggu ni eya dh alert tenkiu
194
7
koyak kita wak
koyak kita wak
474
8
haiii assalamualaikum semuaaa
561
9
ygni pstge hri ii ye jdi klu incase jenis pndirian tk ttp nnt tlg mklumkn kot ii tiba nk tmbh bku😂
598
10
https://forms.gle/ZJ7v378jHYesnVYf7
436
11
jdi ps untuk 3 org je blh dak HAHAHA
559
12
eya nk pi pbakl nk open untuk order tpi nk jdi private ps je sbb xnk delay postge😂
555
13
dahh jumpa ps msing ii dh ke?
539
14
busy pbaklll kee
518
15
hai assalamualaikum semuaa
516
16
kepada yang ws saya dh reply ye..jenuh cri stu ii sbb ws saya bermasalah (mungkin kne tkr no)..kepada yang msih ade pending order tlg ws saya segera kerana pstge terakhir eya akan buat pada hari ahad ni
429
17
assalamualaikum semua
401
18
xnk updtee result ke awk ii sklian
268
19
hey gedik gedik raya gedik gedik raya
453
20
ade lagi nak tak? eya nak pos esokk
552