Hoffery
Kanalga Telegram’da o‘tish
Sometimes happy, sometimes bad, depicting our own life and experiencing all possible feelings. SANDRŌ🦔 https://t.me/BChatBot?start=sc-1f2dab5763
Ko'proq ko'rsatish318
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
-17 kunlar
-730 kunlar
Postlar arxiv
318
از آدمای نچسب بدم میاد از اونایی که بودنشون سنگینه که حرف زدن باهاشون زورکیه که نه میذارن راحت باشی نه خودشون طبیعیان یه جوری رفتار میکنن انگار همیشه دارن نقش بازی میکنن یه لبخند مصنوعی یه توجهِ بیشازحد یه نزدیکیِ بیجا که بیشتر از اینکه حس خوب بده آدمو پس میزنه من از اون حسِ اجبار بدم میاد از اینکه مجبور باشی تحمل کنی فقط برای اینکه طرف ناراحت نشه چون رابطهای که توش راحت نباشی حتی اگه ادامه پیدا کنه تهش خستگیه تهش فاصلهست و آدم یه جایی یاد میگیره به خودش حق بده که دور بمونه از هرکسی که حالِ دلشو بد میکنه حتی اگه هیچ توضیحی براش نداشته باشه.
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
