uz
Feedback
Score A+ together

Score A+ together

Kanalga Telegram’da o‘tish

make sure if nak share something from this group , letak credit ! since february 2023 owner @hiddoublea

Ko'proq ko'rsatish
8 247
Obunachilar
-424 soatlar
-397 kun
-13930 kun
Postlar arxiv
Repost from N/a
walau sejadahmu sering kau abai, walau taubatmu sering kau tangguh, walau sembahangmu sering kau lupa, tuhan tak pernah jemu untuk memaafkanmu.🌷

penyampaian dah bermula

Tajuk : Iman Umat Kini🌿 Tarikh : 18 April 2026 Waktu : 10.00 Malam ini Persoalan yang bakal dikupas : 🌿 Lemahnya Iman seseo
Tajuk : Iman Umat Kini🌿 Tarikh : 18 April 2026 Waktu : 10.00 Malam ini Persoalan yang bakal dikupas : 🌿 Lemahnya Iman seseorang : Apa Puncanya? 🌿 Cabaran Dunia Moden : Apakah cara untuk kekal teguh, tabah dan ISTIQOMAH? 🌿 Langkah menguatkan lagi pegangan Iman dalam diri umat Islam yang kini Saksikan penyampaian daripada kami pada malam ini dari Channel : Himpunan Fikrah Ilmiah🍀 https://t.me/himpunanfikrahilmiahchannel Stay Tuned!🫶🏻🌷

Tajuk : Iman Umat Kini🌿 Tarikh : 18 April 2026 Waktu : 10.00 Malam ini Persoalan yang bakal dikupas : 🌿 Lemahnya Iman seseo
Tajuk : Iman Umat Kini🌿 Tarikh : 18 April 2026 Waktu : 10.00 Malam ini Persoalan yang bakal dikupas : 🌿 Lemahnya Iman seseorang : Apa Puncanya? 🌿 Cabaran Dunia Moden : Apakah cara untuk kekal teguh, tabah dan ISTIQOMAH? 🌿 Langkah menguatkan lagi pegangan Iman dalam diri umat Islam yang kini Saksikan penyampaian daripada kami pada malam ini dari Channel : Himpunan Fikrah Ilmiah🍀 https://t.me/himpunanfikrahilmiahchannel Stay Tuned!🫶🏻🌷

Tajuk : Iman Umat Kini🌿 Tarikh : 18 April 2026 Waktu : 10.00 Malam ini Persoalan yang bakal dikupas : 🌿 Lemahnya Iman seseo
Tajuk : Iman Umat Kini🌿 Tarikh : 18 April 2026 Waktu : 10.00 Malam ini Persoalan yang bakal dikupas : 🌿 Lemahnya Iman seseorang : Apa Puncanya? 🌿 Cabaran Dunia Moden : Apakah cara untuk kekal teguh, tabah dan ISTIQOMAH? 🌿 Langkah menguatkan lagi pegangan Iman dalam diri umat Islam yang kini Saksikan penyampaian daripada kami pada malam ini dari Channel : Himpunan Fikrah Ilmiah🍀 https://t.me/himpunanfikrahilmiahchannel Stay Tuned!🫶🏻🌷

Siapa sini yang rasa Morfologi susah nak faham, sering keliru dengan imbuhan, kata ganda dan penjodoh bilangan sehingga rasa,
Siapa sini yang rasa Morfologi susah nak faham, sering keliru dengan imbuhan, kata ganda dan penjodoh bilangan sehingga rasa, "Aku ni memang tak boleh ke?" Dr. Faizul ingin mengajak awak menyertai Seminar Mampu Straight A SPM. Dalam kelas ini, ramai yang dulu keliru dengan Morfologi, tetapi apabila belajar cara yang betul, terus lebih mudah untuk memahami dan menjawab. Bukan kerana mereka pandai, tetapi kerana akhirnya jumpa teknik yang betul. Tempat terhad. Daftar sekarang 👉 tinyurl.com/SeminarApril26

InshaAllah digaji

anyone nak? umur around 17-19 , kena selalu boleh active , boleh bantu kakdaa untuk uruskan collab or apa apa yang berkaitan group. if nak, can dm kakdaa @hiddoublea

kakdaa need seorang assistant

hai guys

Program ini ditangguhkan dan akan kembali ahad ni

pukul 8 kita mengkahfi

hiasi jumaatmu dengan al-kahfi ▶️Pelindung daripada Dajjal Sabda Nabi Muhammad ﷺ: "Barangsiapa menghafal sepuluh ayat pertama dari Surah Al-Kahfi, dia akan terlindung daripada Dajjal." — Riwayat Muslim Dalam riwayat lain: "… sepuluh ayat terakhir …" — Riwayat Muslim ▶️Turunnya ketenangan Hadis sahih: Seorang lelaki membaca Surah Al-Kahfi, lalu turun sakinah (ketenangan) dalam bentuk awan. — Riwayat al-Bukhari & Muslim -4 jenis fitnah (ujian) yg diceritakan dalam Surah Al-Kahfi 1️⃣ Ashabul Kahfi -ujian keimanan 2️⃣ Pemilik Dua Kebun -ujian harta 3️⃣ Nabi Musa & Nabi Khidir -ujian ilmu 4️⃣ Zulkarnain -ujian kuasa

Ovozli xabar00:05

This is my result after rechecked one of the subject. I just want to say few things untuk budak² junior saya yang tengok post
This is my result after rechecked one of the subject. I just want to say few things untuk budak² junior saya yang tengok post ini. Benda pertama just be consistent. Bukan setiap exam awak akan dapat apa you nak. Ada markah kurang dari expectations awak atau even lebih ! Kerja korang BE CONSISTENT STUDY JE SETIAP HARI. It's okay kalau awak ambil break. Semasa form 4 dan form 5, saya pun sometime jatuh sakit dan lagi² penat. Benda ini semua normal. Then apa maksud consistent? Otak korang, mindset korang kena tetap bahawa KENA BELAJAR, KENA BELAJAR EVERYDAY, KENA BELAJAR WALAUPUN PENAT. Kalau dah ada mindset memang awak takkan give up My dear juniors, SPM tu memang zaman yang akan tentukan sama ada cita² awak tu berjaya atau tak but at the same time RESULT KORANG TAKKAN TAMATKAN HIDUP KORANG I dah kerja part time selama 3-4 bulan. Jadi, spm dekat my workplace they don't even care. My workplace they only care how I work everyday Disclaimer : I post sini bukan sebab nak being boastful ke atau perli orang lain!

Repost from N/a
#60 apa yg disangka belum tentu menjadi nyata. apa yg ternyata belum tentu seperti apa yg disangka.

Repost from NOTA BAHASA ARAB
photo content