uz
Feedback
emad state🇵🇹

emad state🇵🇹

Kanalga Telegram’da o‘tish
475
Obunachilar
+124 soatlar
+27 kunlar
-1230 kunlar
Postlar arxiv
من لایک دارم😂

اونم کم میاره

گوگل ترنسلیت بزن

خودم نیم ساعت باید فکر کنم تا بفهمم چی میگی:)

پیویتو ببین

:)

نهانه؟

بهانه ی دیگه ای نداشتی

:))))

چون خاصم من

عی بابا چرا آنقدر گیر میدید

چرا اینقدر کصدستی تو:)

باشه خوش میگذره

همچنین

خوش بگذره😉

فایر بازی

بودی حالا

الانم دارم میرم

توام بیرون بودی که

دارم میرم جای همیشگی خب