uz
Feedback
emad state🇵🇹

emad state🇵🇹

Kanalga Telegram’da o‘tish
476
Obunachilar
+124 soatlar
Ma'lumot yo'q7 kunlar
-1330 kunlar
Postlar arxiv
مگه شما اه هستین؟

اه به من دختر خانم ؟

اه اه

به چی شما دوتا حسودی کنمم

حسود اومد

چندشااا

تیفونههه

دیونتما

دنبال خودت بودم دیونه

هیچکس نره پیویش مال منه

مرسی

بهت میگم چیکار کنی خوب بشی

باشه.

از دمنوش گذشته

یک دیونه بیاد پیوی

دمنوش بخوررررررر

چون روانیم میکنی

چرا تو تیمارستان؟

من درحال دمنوش خوردن توی تیمارستان:

دمنوش بخور پس