uz
Feedback
02:08

02:08

Kanalga Telegram’da o‘tish

‌همه چیز از 02:08 شروع شد بدون دوربین | همون که ناشناسه ‌

Ko'proq ko'rsatish
856
Obunachilar
+224 soatlar
-37 kunlar
+230 kunlar
Postlar arxiv
Repost from 02:08
• Alone women Hillah | Iraq | 17 Jun 24 #AlQaida_Collection - 5 #world
• Alone women Hillah | Iraq | 17 Jun 24 #AlQaida_Collection - 5 #world

Repost from 02:08
Fallujah | Iraq | 17 Jun 24 #AlQaida_Collection - 15 #Building | #world
Fallujah | Iraq | 17 Jun 24 #AlQaida_Collection - 15 #Building | #world

فکر کنم فقط من کانفیگ نداشتم و یه هفته تو غار بودم

یه وطن فروش حتی از یه عرزشی هم لجن تره

photo content

نمی‌دونم بعضیا چقدر بی وطن شدن که بخاطر دشمنی با جمهوری اسلامی وطن خودشونو میفروشن. مثل اینه که چون مادرت دست بزن داشته بری به لات محله بگی مادرتو بزنه. فرض کن جمهوری اسلامی رفت. فردای جمهوری اسلامی میخوای توی کدوم مملکت زندگی کنی؟ مملکتی که فروختیش و نابود شده؟ این چنل @mahdavifar2021 داره مراکز کشور و حتی اطلاعات نظامی رو فاش می‌کنه. لطفا با انتخاب گزینه «تروریسم» ریپورتش کنید و این پیام رو بنویسید: It incites war and reveals military information, causing conflict, tension and war. It also disseminates terrorist training to kill people.

حس خوبی نمی‌گیرم از اینکه بخوام توی این وضعیت عکس بذارم. حس میکنم انگار وقتی که بقیه تو غم و غصه ان‌، دارم میگم ببین من فلان کارو کردم تا وقتی که شرایط اوکی شه اینجا فعالیتی نمیکنم. امیدوارم که زودتر تموم شه و حالمون بهتر شه

‌ 🖤 امیدوارم این نکته ها لازمتون نشه. ولی منتشر کنین برای همه. اوضاع داغونیه و آگاهی رسانه ای و جنگی مردم متاسفانه کمه. ۱. اخبار رو از چندتا منبع دنبال کنید نه فقط یک رسانه. چون سلیقه و جهت‌گیری شخصی هم در تحلیل‌ها و خبرها دخیله‌ ، چه داخلی چه خارجی. ۲. چند دستگیری تو کشور رخ داده که افرادی داشتن با وانت و تویوتا اتاق دار پهپاد جابجا میکردن. نسبت به تردد وانت ها و‌ کامیون ها در اطرافتون حساس باشین و اگه چیز حساسی دیدین حتما به اول به ۱۱۰ بعد به ۱۱۳ و ۱۱۴ اطلاع بدین. ۳. جلوی بچه ها از جنگ صحبت نکنین ۴. اگر در مناطق درگیری هستین نزدیک پنجره ها نباشین و جلوی اونا رو با کمد یا چیزای بلند بپوشونید و چیزای سنگین رو از ارتفاع بردارین ۵. روی پشت بوم ها نرید و اگر توی خیابون نزدیکی ایستگاه های مترو بودین اونجا میتونین پناه بگیرین (امیدوارم اونجاها رو نزنن) ۶. اگر نور انفجار دیدید به هیچ وجه سمت پنجره نرید! نور بیشتر از سرعت صوت هستش، ممکنه چند ثانیه بعد موج انفجار به موقعیت شما برسه. ۷. گوشیاتون‌ شارژ حداکثری داشته باشه و پاور بانک همراهتون باشه ۸. چند نرم افزار نقشه و راهیابی و نرم افزارهای پیام‌رسان که بدون اینترنت کار میکنن رو دانلود کنین تا درمواقع نیاز بتونین استفاده کنین. البته دو نکته، یک: بعضی نرم افزارها رو دیدم که کار نمیکردن بنابراین معرفی نمیکنم. پس ببینید کدومشون بهتر کار میکنه. دو: با همراهانتون و عزیزانتون نرم افزار پیام‌رسان مشترک دانلود کنین که بتونین ارتباط بگیرین. ‌

بازم خورد

آتیش گرفتش

ᗩᗰIᑎ: انفجار مهیب الان تهران نمیدونم یه صدا شبیه اون پهپاد شاهد اومد بعد منفجر شد بازم تو دید ما نیست همین الان دوباره زدن مهرآباد فکر کنم نورش میاد یا خداااا صدای شدید

тесла: داداش همین الان خورد الان صداش اومد اینجا خوردش الان دود دارم میبینم دود خفیف بدون آتیش پهباد بازم هست

https://t.me/ZER0TW08/7077 گاهی صدا میاد انگار هواییه

اره از ۱۲ نان استاپ دارن میزنن

غرب تهران، ساکن شهریار هستم آسمون تهران پدافند ها فعال هستن و از سمت پرندک هم چنتایی موشک پرتاب شد

هر سه دیقه یبار صدا پهپاد بعدش صدا پدافند بعدش دو سه تا صدای انفجار هدف شون مهراباده احتمالا

غرب تهران هستم الان خبری نیست چند دقیقه پیش ولی بود

تروخدا خبری گرفتی بزار چنل دنبال خبرم از اونجا....

غرب تهران کسی هست؟ http://t.me/HidenChat_Bot?start=1155324413 چند نفر از بستگانمون اونجان خبر میخوام

چون میدونم اینجا خیلی تهرانی و ساکنان مناطق مرزی داریم اینو اینجا میفرستم. تا میتونین منتشر کنین این بروشور توسط وزارت دفاع سوئد چند وقت پیش برای شهروندان این کشور درست شد که در شرایط جنگی چه کاری باید انجام بدن. این نسخه به زبان فارسی نوشته شده. مطالبش توی شرایط اضطراری کمک کننده اس. البته سوئد چون از زمان جنگ جهانی پناهگاه داره، مطالبش درباره پناهگاه های زیرزمینی کاربرد نداره ولی بقیش خوبه. امیدوارم به کارتون نیاد. ولی خوندنش واجبه