02:08
Kanalga Telegram’da o‘tish
همه چیز از 02:08 شروع شد بدون دوربین | همون که ناشناسه
Ko'proq ko'rsatish852
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
-17 kunlar
+130 kunlar
Postlar arxiv
852
https://t.me/ZER0TW08/7683
https://t.me/ZER0TW08/7708
https://t.me/ZER0TW08/7714
https://t.me/ZER0TW08/7725
خودم اینارو خیلی دوست داشتم
852
اینکه از اون واقعیتی ک وجود داره چنین چیزیو ب خورد مخاطب بدی، خلاقیت محسوب میشه. درحالیک خود مخاطب میدونه ک هیچ تضادی وجود نداره
852
تو هم شانس خوبی داشتی برای ثبت این لحظه
نگاهت هم قشنگ بوده ولی فرصت نزدیک شدن به سوژه رو نداشتی. اما مسئله اینجاست که طرف راست تصویرت هیچ سوژه خاصی نداره و توازن عکستو بهم زده
ادیت خوبی زدی میتونستی این عکس رو از پشت همون سطل آشغال کات کنی. اینجوری تمرکز بیننده هم به همون سوژهها معطوف میشد.
اما با کادر الان، فضای زائد مزاحم خیلی داری
852
یه پنجره توی دل کوه. هوممممم
از نظر تکنیکال خیلی فوق العاده نیست اما از نظر مفهوم خیلی باحاله.
یه تقابل بین فضای داخل و خارج ایجاد کرده ک تازه ی آدمم اونجاس
انگار هم محصوره هم آزاده. هم زندانیه هم رهاس
میل به آزادی و درونگرایی رو میگیرم از عکس
نکته جالبی که بهش دقت کردم اینه که توی همون پنجره هم یه کوه با ویش درختاس
خیلی جالبه. کنجکاوم بدونم که چطور اینو گرفتی
سیاه سفید بودنش خیلی معنا و مفهوم ریخته توش و باعث حس ابهام شده. فکر میکنم اگ میتونستی کاری بکنی ک آسمون دیده نشه یا اون رو سیاه کنی یا ی ادیت خاصی روش بزنی ک ادراکِ زمانو از مخاطبت بگیری ک نتونه بفهمه چه زمانی از روزه، خیلی بهتر میشد
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
