uz
Feedback
Electrical Power 26⚡

Electrical Power 26⚡

Kanalga Telegram’da o‘tish

Ko'proq ko'rsatish
468
Obunachilar
-124 soatlar
Ma'lumot yo'q7 kunlar
+1230 kunlar
Postlar arxiv
نقلاً عن دكتور أيمن سامي محاضرة الأسبوع دا : Week 9 lecture: https://www.youtube.com/watch?v=-Pm-JIssyv0&list=PLBBszQEzcMWzJOGYcW4QPQbkyghuVtit-&index=9&t=1743s&ab_channel=MahmoudMohamed

الفيديوهات موجودة على Teams ودا الكود

نقلا عن دكتورة منار: السلام عليكم ورحمة الله وبركاته منهج الاسبوع ده هيكون اونلاين باذن الله عليكم جزء current and biot-savart الجزء ده مهم ، ضروري تشوفوا الفيديوهات قبل المحاضره والسكشن اللي جايين. دي الحاجات اللي عليكم الاسبوع ده : Lecture: 06-Current (1 video) 07- biot savart (2 videos) Section: Sectio(07)-current and biot savart (1 video) Section Report (5): All details inside the link https://forms.gle/PKZrwwsppJBVmwsg7 Deadline: Wednesday 6/12/2023 at 11:59 pm الفيديوهات موجوده في الفايلات اللي اساميها مكتوبه فوق ، وبرضه هتلاقوها علي الصفحه الرئيسيه للتيم فوق البوست ده شكرا

مكان امتحان القانون بكرا عشان ناس كتير ف دفعتنا مسجلاها رابعة في ك1 باقي المستويات في ك3

EEP213_2023-2024_mid-term-grades.pdf2.49 KB

أجازة سعيدة يا شباب🙃 نقلا عن دكتور الجنيدي: اللينك عاليه ☝️☝️☝️لدرجات امتحان نصف الفصل الدراسي يرجى العلم بانه لا يوجد نقاش في الدرجات المعلنة

شباب في حد ف الدفعة النهاردة لقي فلوس عند مبني ميكا الساعة 2:15 كدا لو حد ضايع منه فلوس يكلمنا

midterm papers-compressed.pdf11.66 MB

midterm.xlsx.PDF1.00 MB

مفاجأة غير متوقعة درجات Circuits 2☠️ الأول pdf الدرجات مكتوب فيه الرقم الجامعي جنبه رقم الصفحة (رقم صفحة الbubble sheet بتاعتك في الpdf التاني) وجنبهم الدرجة والباقي Statistics عن الأمتحان أول صفحة في الpdf التاني هي الModel answer كله يراجع ورقته مع الmodel answer و الدرجة وهينزل form لو حد عنده مشكلة

0ip21ku

Dr sara linear
Dr sara linear

شباب لو حد ضاع منه القلم ده النهارده ف ك1 يكلمنا
شباب لو حد ضاع منه القلم ده النهارده ف ك1 يكلمنا

ماحدش ينسي ال steam table يا شباب

الناس الي مسجلة Electronics الإمتحان هيكون في ك2 إن شاء الله

شباب لقينا دول النهاردة في ك١ بعد امتحان الالكترو ، اللي ضايع منه حاجة منهم يكلمنا
شباب لقينا دول النهاردة في ك١ بعد امتحان الالكترو ، اللي ضايع منه حاجة منهم يكلمنا

الامتحان الساعة ١١ ونص إن شاء الله ❤️
الامتحان الساعة ١١ ونص إن شاء الله ❤️

الناس اللي مسجلة نقل و توزيع هتمتحن في ك٢

هنمتحن في ك١ يا شباب إن شاء الله