uz
Feedback
معرفی nft های برتر/ ایردراپ

معرفی nft های برتر/ ایردراپ

Kanalga Telegram’da o‘tish

ما در این کانال راجب nft ها و ایردراپ ها صحبت میکنیم ✅فقط جهت همکاری پیام بدید @nftbartarr ✅لینک سایت nftbartar.com هیچ گونه مسئولیتی بابت معرفی پروژه ها نداریم فقط پیشنهاد است باید خود شما حتما برسی کنید

Ko'proq ko'rsatish

📈 Telegram kanali معرفی nft های برتر/ ایردراپ analitikasi

معرفی nft های برتر/ ایردراپ (@nftbartar) Forsiy til segmentidagi kanali faol ishtirokchi. Hozirda hamjamiyat 20 996 obunachidan iborat bo'lib, Kriptovalyutalar toifasida 5 707-o'rinni va Eron mintaqasida 16 008-o'rinni egallagan.

📊 Auditoriya ko‘rsatkichlari va dinamika

невідомо sanasidan buyon loyiha tez o‘sib, 20 996 obunachiga ega bo‘ldi.

21 Iyun, 2026 dagi oxirgi ma’lumotlarga ko‘ra kanal barqaror faollikka ega. Oxirgi 30 kunda obunachilar soni -676 ga, so‘nggi 24 soatda esa -12 ga o‘zgardi va umumiy qamrov yuqori darajada qolmoqda.

  • Tasdiqlash holati: Tasdiqlanmagan
  • Jalb etish (ER): Auditoriya o‘rtacha 3.72% darajada jalb etiladi. Nashrdan keyingi dastlabki 24 soatda kontent odatda umumiy obunachilar sonining 2.05% ini tashkil etuvchi reaksiyalarni to‘playdi.
  • Post qamrovi: Har bir post o‘rtacha 782 marta ko‘riladi; birinchi sutkada odatda 431 ta ko‘rish yig‘iladi.
  • Reaksiyalar va o‘zaro ta’sir: Auditoriya faol: har bir postga o‘rtacha 10 ta reaksiya keladi.
  • Tematik yo‘nalishlar: Kontent توییتر, کس, zama, ولت, چیز kabi asosiy mavzularga jamlangan.

📝 Tavsif va kontent siyosati

Muallif resursni shaxsiy fikrni ifoda etish maydoni sifatida ta’riflaydi:
ما در این کانال راجب nft ها و ایردراپ ها صحبت میکنیم ✅فقط جهت همکاری پیام بدید @nftbartarr ✅لینک سایت nftbartar.com هیچ گونه مسئولیتی بابت معرفی پروژه ها نداریم فقط پیشنهاد است باید خود شما حتما برسی ...

Yuqori yangilanish chastotasi (oxirgi ma’lumot 22 Iyun, 2026 da olingan) sababli kanal doimo dolzarb va katta qamrovli bo‘lib qoladi. Analitika auditoriya kontent bilan faol hamkorlik qilishini, uni Kriptovalyutalar toifasidagi muhim ta’sir nuqtasiga aylantirishini ko‘rsatadi.

20 996
Obunachilar
-1224 soatlar
-1087 kunlar
-67630 kunlar
Postlar arxiv
✔️بچه ها nft باز من وقت نمیکنم برای پروژه just_t00ns دست بزنم وایتشو بگیرم ولی هرچی برسی میکنم پتانسیل خوبی داره بین بقیه پروژه ها اگه وقت دارید و می‌رسید حتما توی برنامه تون باشه که وایتشو بگیرید ... @nftbartar

اینا اسکم کردن پروژه novaex میگه باید توکن بخرید تا توکن ها آزاد بشه و... به هیچ عنوان این کارو نکنید عجب احمق های هستن روش اسکم کردنشون برای چند سال پیشه الان دیکه با این روش ها کسی اسکم نمیشه @nftbartar

✔️این پروژه novaex گفته بود امروز قراره لیست بشه و... لطفاً سر خود هیچ کاری انجام ندید تا بگم @nftbartar

✔️ داخل دیسکورد پروژه نگاه کردم مردم چه پول هارو دارن میزارن اونجا ما فقط امیدمون باید به رول های پروژه باشه @nftbartar
+1
✔️ داخل دیسکورد پروژه نگاه کردم مردم چه پول هارو دارن میزارن اونجا ما فقط امیدمون باید به رول های پروژه باشه @nftbartar

✔️پوینت های این هفته پروژه bulk واریز شد @nftbartar

✔️بچه ها راجب فیلترشکن هم دوباره چند نفری پرسیدن من با ویندسکرایب وصل هستم و سرعتشم خیلی خوبه با نت مخابرات کلا بجز تایم قطع نت بین‌الملل از ویندسکرایب استفاده کردم حدود ۲ سالی هست کاملا برای من اوکی بوده @nftbartar

بچه ها حتما ازین هوش مصنوعی ها استفاده کنید اگه محتوا برای توییتر تولید میکنید ... سعی کنید اول کامل لینک های پروژه که میخواید براتون محتوا تولید کمه براش بفرستید بره برسی کنه چند تا پست خوب از توییتر کپی کنید بهش بدید ... بعد بگید که محتوای که میده انسانی باشه و.... اینطوری خیلی بهتر میشه میبینم بعضی از بچه ها همینطوری از هوش مصنوعی متن میگیرن پست میکنن @nftbartar

#pov ✔️یه ایردراپ تازه از اکوسیستم DEGEN که که دو سال پیش یه ایردراپ فوق خفن داد بعضی ها 20k هم ازش گرفتن .... الان یه پروژه‌
#pov ✔️یه ایردراپ تازه از اکوسیستم DEGEN که که دو سال پیش یه ایردراپ فوق خفن داد بعضی ها 20k هم ازش گرفتن .... الان یه پروژه‌ی جدید اومده به اسم POV پشتش شرکت سرمایه‌گذاری 1confirmation وایساده پس بی‌خودی نیومده وسط ارزش وقت گذاشتن داره این پروژه داره یه Prediction Market می‌سازه، ولی یه مدل باحال‌ترش اینجا فقط روی نتیجه‌ی نهایی یه رویداد شرط نمی‌بندی روی نظر و حسِ کلیِ جامعه (Sentiment) ترید می‌کنی یعنی نبض بازار دستِ خودِ کاربراست 📎 لینک ثبت‌نام: https://pov.co/login ✅ اکانت X رو وصل کن ✅ تسک‌های سوشال رو کامل کن ✅ هر روز Wheel رو بچرخون و POV بگیر ✅ روی Predictionها رأی بده و XP جمع کن

✔️این پروژه novaex هم الان پیام دادن که 21م لیست میشه یعنی دو روز دیگه یه سر بزنید ببینید تشکیل چیزی مونده که انجام ندادید و... @nftbartar

✔️اگه بین ۱۰۰ نفر برتر بودید میتونید برید مینت کنید ۷ دلار هزینه مینت هست و الان قیمت فلور ۲۳ دلار هست https://opensea.io/collection/racerz-eth/overview نوش جون کسای که گرفتن @nftbartar

☑️چندین ماهه یه ایردراپ خوب نتونستیم بگیریم 😍دلم برای یه ایر بالای 1k تنگ شده https://t.me/nftbartar/3418 اینجا پروژه های خوبی رو معرفی کردم هر سه پروژه پتانسیلشو دارن اگه وقتشو دارید حتما روشون کار کنید @nftbartar

#xeffy ✔️برای پروژه xeffy بچه ها لطفاً برید ولت ثبت کنید یوزرنیم توییتر و دیسکوردتونو بهش بدید برای ایرداپش یه بخش دلخواه هم
#xeffy ✔️برای پروژه xeffy بچه ها لطفاً برید ولت ثبت کنید یوزرنیم توییتر و دیسکوردتونو بهش بدید برای ایرداپش یه بخش دلخواه هم داره باید پول واریز کنید ... که به هیچ عنوان انجام ندید چیزی از این پروژه در نمیاد @nftbartar

✔️بچه ها والچین پیجش ساسپند شده احتمال داره مابقی infofi ها هم به مشکل بخورن فعلا یکم کمتر پست بزارید اگه دارید برای پروژه ها
✔️بچه ها والچین پیجش ساسپند شده احتمال داره مابقی infofi ها هم به مشکل بخورن فعلا یکم کمتر پست بزارید اگه دارید برای پروژه های داخل والچین فعالیت میکنید .... تا ببینم چطور داره پیش میره @nftbartar

اگر بخوام تجربه خودم از هوش مصنوعی ها رو بگم من با گروک جمینای چت جی پی تی و کلاد کار کردم ✔برای تولید محتوا مخصوص پست های توییتر ترکیب گروک و چت جی پی تی خیلی جواب میده برای ساخت عکس هم جمینای برام بهتر بوده ✔برای سوالات روزمره و تحقیق هم جمینای رو بیشتر استفاده میکنم حس میکنم سریع تر و راحت تر جواب میده ✔ولی اگر بخوام یک گزینه رو به عنوان اصلی بگم بدون شک کلاد هست ✔حدود سه هفته هست از پلن پروش استفاده میکنم و واقعا یکی از خفن ترین چیزاییه که تا الان دیدم ✔برای کد نویسی و ساخت پروژه واقعا یه سطح دیگه است حتی اگه زیاد کدنویسی بلد نباشی میتونی چیزی که تو ذهنت هست رو تبدیل به پروژه واقعی کنی ✔من خودم باهاش یه ربات ساختم که میره داخل پولی مارکت و دیتا و حجم رو بررسی میکنه بدون اینکه حرفه ای برنامه نویسی بلد باشم ✔چیزی که برام جذابه اینه که تقریبا هر چیزی که تو ذهنت باشه رو میتونی بهش بدی و مرحله به مرحله برات اجراش کنه ✔از کارهای روزمره گرفته تا خلاصه کردن ایمیل ها و حتی اتوماسیون کارها ✔واقعا حس میکنم هنوز خیلی ها متوجه نشدن این ابزارها چقدر میتونن سبک کار و زندگی رو عوض کنن ✔اگر کلاد رو امتحان نکردی پیشنهاد میکنم یه سرچی تو یوتیوب بزنی و چند تا آموزش ببینی @nftbartar

برای استفاده از هوش مصنوعی ها تجربه مو بخوام بگم من از گروک جمینای و چت جیپی تی . و کلاد استفاده کردم برای تولید محتوا برای پست توییتر ترکیب گروک و چت جی پی تی عالیه برای ساخت عکس از جمنای استفاده میکنم برای سوالات روزمره تحقیق..جمینای بهتره برای من ولی قول اصلی به نظرم کلاد هست تقریباً ۳ هفته هست از پلن پرو استفاده میکنم خفن ترین چیزی هست که تا الان دیدم برای کد نویسی من باهاش یه ربات ساختم بره داخل پولی مارکت حجم بزنه بدونه اینکه خیلی از کد نویسی سر در بیارم ... خیلی خفته هرچیزی که توی ذهنتون هست میتونید باهاش اجرا کنید میتونید دسترسی بهش بدید کار های روزانه رو براتون اکی کنه ایمیل هاتون ببینه خلاصه کنه هر چیزی که توی ذهنتون هست اجرا کنه هرچی بگم کم گفتم آموزشش هم توی یوتیوب هست سرچ کنید براتون میاره حتما ببینید

✔️از وقتی این پستو گذاشتم یه سری از بچه ها که تازه کار هستن یه نکته بگم رول گرفتن توی این پروژه ها یه فرآیند طولانی هست یک ماه یا حتی چند ماه یا حتی بیشتر طول می‌کشه که رول بگیرید پس بلند مدت ببینید و روزانه یک وقتی براش بزاید مطمئن باشید از این که ۱۰۰ تا پروژه تست نت بدرد نخور بزنید خیلی بهتره بهترین روشی که یوزر عادی بتونه به درآمد برسه همین هست @nftbartar

✔️بچه ها تون کیپر آپدیت کنید دیگه اسم تغییر کرده شده Gram کم کم دیگه باید به فکر فروش یوزنیم هاتون باشید البته من فعلا فروش ا
✔️بچه ها تون کیپر آپدیت کنید دیگه اسم تغییر کرده شده Gram کم کم دیگه باید به فکر فروش یوزنیم هاتون باشید البته من فعلا فروش انجام نمی‌دم تا این اسم جا بیفته و کسای که می‌خوان بفروشن و.... الان عرضه زیاده وقتی عرضه زیاد باشه قیمت هم میاد پایین خریدار کمتره... من هرچی بتونم دیرتر می‌فروشم @nftbartar

✔️بچه ها خیلی هاتون دنبال گروه تعاملی برای توییتر می‌گشتید این گروه یکی از فعال ترین گروه ها هست اگه میخواید اکانت بالا بیارید و تعامل داشته باشید حتما جوین بشید https://t.me/+5PvBrcKUctlmOWZk یه سری قوانین داره حتما رعایت کنید .... که بن نشید هر روز وقت بزارید باکیفیت ترین گروه تعاملی فارسی هست @nftbartar

✔️اگه ولت قوی داشتید و توی پیجتون راجب nft ها خوب فعالیت کردید پروژه Nucleus اومده ۱۰۰ تا وایت لیست گذاشته تا فردا وقت داره حتما بزنید @nftbartar

✔️اگه من بخوام در حال حاضر به یک نفر که پولی نداره یا در حد ۱۰۰ تا ۲۰۰ دلار پول داره مشاوره ای بدم قطعا در حال حاضر این ۳ تا پروژه معرفی میکنم 1️⃣پروژه اول Rialo توضیحات داخل این پست ها هست 📎لینک توضیحات پروژه 2️⃣پروژه دوم Seismic هست اینم باید داخل دیسکوردش فعال باشید و براش محتوا تولید کنید ..... 📎لینک توضیحات پروژه 3️⃣پروژه آخر که خیلی ارلی هم هست Bulk هست فقط باید در حد ۱۰۰usdc داخلش واریز کنید هر موقع بخوانید میتونید بردارید.... و براش محتوا تولید کنید برای گرفتن رولش به نظرم رولش خیلی ارزشمند میشه اگه کسی بتونه بگیره 🔗لینک توضیحات پروژه
در کل کلا اگه بخوام الان پیشنهاد پروژه بدم قطعا این ۳ تارو میدم برای شروع رول گرفتن داخل این پروژه ها سخته باید استمرار داشته باشید اما ارشمنده من خودم روی دوتا از این پروژه ها فعال هستم الان
جدی بچسبید شروع کنید پشیمون نمیشید @nftbartar