uz
Feedback
سِفید🤍🕊️

سِفید🤍🕊️

Kanalga Telegram’da o‘tish

کردی پرواز تو بی من ، رفتم از یاد تو بی رحم “🪽’

Ko'proq ko'rsatish
241
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
+17 kunlar
-130 kunlar
Postlar arxiv
ویرانم، چون made in ایرانم

من دیدم فردامو با تو...🤍

چرا ندید جلوشو؟!

4_5958647286404744194.mp39.69 MB

عشوه از اون قدُ بالات میریزه .🐈🤍💅🏻

هنوزم بهم ریختم و درگیر نبودنتم .

پشت یهویی ناراحت شدنام و دور شدنام، یه عالمه صبره.

آدما میتونن تا خرخره دلتنگ ی نفر باشند ولی هیچوقت دوباره نزدیکش نشن .

تو امتداد سرمای دی ، میکنم زندگی رو طی .

‏اگه به اون وایبِ اولیه‌ای که از بعضی آدما گرفتی، اعتماد می‌کردی، الان قلبت شکسته نبود.

تو اصلا بگو مار سمی ، وقتی بلده چجوری آرومم کنه مگه سمی بودنش ب چشم میاد ؟!

مووآن کنید دوستان، از دوست تاکسیک، از پارتنر به درد نخور، از شغلی که نتیجه نمیده؛ هر جا رفتید و آرامش داشتید تازه میفهمید معنی زندگی چیه. رها کنید.

چرا پسرا جدیدا اینجوری شدن ، با هر دختری صحبت میکنی میگه پسره یهو غیب شد.

شما یکم سنت بره بالاتر متوجه می‌شی، لیاقت عموم مردم همون سین زدن و جواب ندادنه؛ نه طومار نوشتن.

Alireza-JJ-Sijal-Nassim-Heif-Ke-Nisti-(Ft-The-Don)-128.mp35.30 MB

این سه ماه فقط دوام الکله .

هرچی بیشتر به روز تولدم نزدیک میشم ، بیشترو و بیشتر افسردگی میگیرم . تیرماه نیا لعنتی نیا منتظرت نیستم اصلا .

دخترا بهترین راه مواان کردن جایگزین کردنه.

من لاشیم ؟! من بخاطر اینکه تو ناراحت نشی قبل اینکه بیام پیشت اسم اون یکی رو عوض میکردم .💅🏻🤷🏼‍♀️

به نظرم گزایش به پسر ها بدترین بلایی بود که میتونست سرمون بیاد .🤦🏼‍♀️