uz
Feedback
"آبیِ‌دعوت‌کننده‌به‌مرگ"

"آبیِ‌دعوت‌کننده‌به‌مرگ"

Kanalga Telegram’da o‘tish

اگر آزادیِ بیان باعث مرگِ یک نفر بشه، بازم اونو آزادی درنظر می‌گیری؟! _22 𝘈𝘶𝘨𝘶𝘴𝘵 2023_ https://t.me/UnknowTextBot?start=64ff2cb3a07ff ناشناسم🫡

Ko'proq ko'rsatish
629
Obunachilar
-124 soatlar
-97 kunlar
-1130 kunlar
Postlar arxiv
بابا چی میگیدددددد ماهاننننننن داره به من بی توجهی میکنهههههه

ماهان دیگه داره ب پیوی هم دعوتت میکنه بیبیش

کلش ی نشونه تی بزارین

دیگه اینبار منم که داره بهم برمیخوره اینهمه زر زر کردم🤣🤣بعدشم ببخشید که شما نیومدی ناشناس خودم خیلی معذرت میخوام😞

این یکی دیگس

اشکال نداره به همه میگیم آجی

ولی ممکنه همه ی نفر باشن

باید الان ۳ نفر باشن

نمیدونم منم گیج شدم

مگه همشون یکی نیست؟

https://t.me/bluo_o7/36049 کو یه چصه حرف میزنی میری

مگه اجیت اینهههه

این میره بگرده برام شعر پیدا کنه