uz
Feedback
ÆM

ÆM

Kanalga Telegram’da o‘tish

New generation of ÆM

Ko'proq ko'rsatish
Eron149 534Toif belgilanmagan
202
Obunachilar
+124 soatlar
+57 kunlar
+830 kunlar
Postlar arxiv
ÆM
202
یه حسی دارم که انگار از همه رنکم پایین تره و یه گوه خالص بی مصرفم و فقط حرفای کسشر میزنم زمانایی که خوشحالم هم فقط به خودم دروغ میگم یه روانی خالصم من

ÆM
202
به اوج پوچی رسیدم

ÆM
202
خاک تو سرتون بگنن

ÆM
202
فقط اون روانیایی که تو این وضع رفتن تو روبیکا چنل دیلی زدن

ÆM
202
Video xabar00:07

ÆM
202
Video xabar00:11

ÆM
202
sticker.webp0.19 KB

ÆM
202

ÆM
202
واقعا اینارو بخاطر جلب توجه نمینویسم فقط دلم پره ، دو ماهه الکی میخندیم فقط مشکلاتمون رو مسخره میکنیم

ÆM
202
چه روزای خفنی داشتیم تو زندگیمون دوستامون مردن ،نون شده پونزده تومن و امیدمون از هر سال بیشتر به گا رفته چه بگاییه؟ خانواده ها بخاطر مشکلات مالی و روحیه کم از هم میپاشن و بچه ها اون وسط بگا میرن و از اون کنار برادر ها و خواهرهامون میمیرن هر روز بد تر از هر روز. نمیدونم چطوری ایندمو بسازم نمیدونم چطوری زندگی کنم کاش منم تو اون خیابونا میمردم

ÆM
202
سلام زندم

ÆM
202
نقطه.

ÆM
202
بهترین باریستای قرن و ۷آسمان خفن مفن W خدای کافئین عشق سلطان یکی یدونه قوی بی‌همتا سریع سرعتی قدرتی شاهکار فقط سهند!

ÆM
202
ایشالااشتحسنسنس

ÆM
202
بعدی ایشالا لب

ÆM
202
آغاز فعالیت پرسینگ

ÆM
202
Video xabar00:07

ÆM
202
از مذاکرات تنفر بسیار دارم

ÆM
202
از ایران متنفرم از امریکا متنفرم حالم از همه چی به هم میخوره

ÆM
202
از کل زندگیم متنفرم