uz
Feedback
We🪐

We🪐

Kanalga Telegram’da o‘tish

اینجا؛کمی نزدیکتر و همه با هم. علیرضا احمدی 📕انصرافی فیزیوتراپی|تبریز 📗دانشجوی دندانپزشکی|کرمانشاه 🔹مشاور کنکور | طراح درس شیمی آزمون‌‌‌ فراز و قلمچی 📊رتبه ۳۸۹منطقه،تجربی ۱٤٠٢ 🔻آی‌دی: @OoAlirezaahmadioO 🔻گفت‌وگوی ناشناس: t.me/BluChtBot?start=Dralireza

Ko'proq ko'rsatish
5 129
Obunachilar
+8324 soatlar
+6317 kunlar
+1 69730 kunlar
Postlar arxiv
We🪐
5 120
photo content

We🪐
5 120
photo content

We🪐
5 120
photo content

We🪐
5 120
سایت ترمیم فعلا که پر از ایراده به‌خصوص برای نظام قدیمیا و کسایی که از طریق مدارس بزرگسال باید ثبت نام کنن همینجوریش با این تاریخی که دادن وقت تنگه سایتم که اینجوری! حداقل درستش کنین کمتر به بچه ها استرس بدید.

We🪐
5 120
خب اول اینکه کارزار ۱۰۰k یی شد! بقیه الان باید فشار بیارید روی سنجش به این شماره ها: 02142163 روابط عمومی سنجش 09123594138 محمدی

We🪐
5 120
بچه های تهران امید بقیه به شماست ببینم چه می‌کنین❤️✌️

We🪐
5 120
کسایی که دیسلایک دادن ممنون می‌شم لفت بدید ما با شما هیچ حرفی نداریم شمام که حلال حروم خوب بلدید من راضی نیستم تو بگو یه نکته کوچیک از محتوای اینجا بردارید مرسی که الک می‌کنین چنلو

We🪐
5 120
شما باختید نه تو این مسابقه وقتی باختید که برای دی ماه خفه خون گرفتین وقتی باختید که به خاطر دعوت به تیم ج.ا چشمتون رو روی ای
شما باختید نه تو این مسابقه وقتی باختید که برای دی ماه خفه خون گرفتین وقتی باختید که به خاطر دعوت به تیم ج.ا چشمتون رو روی این همه خونی که ریخته شد بستید حتی اگه صعود کنید قهرمان جام جهانی هم بشید شما باختید شما شرفتون رو باختید

We🪐
5 120
همه فکر می‌کنن دایرکت من پر سوال مشاوره‌ایه همون لحظه دایرکت:
همه فکر می‌کنن دایرکت من پر سوال مشاوره‌ایه همون لحظه دایرکت:

We🪐
5 120
فقط ۵k مونده همین الان کوشی مامان باباتو وردار تکمیل کن بره

We🪐
5 120
آخرش چنلو بخاطر تبلیغات پلمپ می‌کنن😂

We🪐
5 120
Video xabar00:47

We🪐
5 120
یه چیزی بگم نمی‌گم تعویق داریم یا نه ولی تو بخون بخون که اگه دو هفته دیگه گفتن تعویقه نگی من که این دو سه هفته نخوندم تایم تعویقم به دردم نمی‌خوره بخون که بگی من که این مدت خوب خوندم این تایم تعویقم اینجوری بخونم دیگه تمومه کار. یا که بدترین حالت اگه یه درصد تعویقی نباشه باز نجات دادی خودتو.

We🪐
5 120
خلاصه که فردا رو یادتون نره آخرین تجمع.
خلاصه که فردا رو یادتون نره آخرین تجمع.

We🪐
5 120
تجمع فردا صرفا تهرانه و نه جای دیگه از ادمیناییم که تو چنلن برای آخرین بار می‌خوام که ازین موضوع حمایت کنن و پوشش بدن

We🪐
5 120
دوستان اگه کسی نمی‌ره یا کلا تهران نیس عضو نشه آمار قطعی باید باشه.

We🪐
5 120
https://t.me/+PVvlztR9wYsyMmI0 فقط کسایی که تهران هستن و صددرصد تجمع رو شرکت می‌کنن عضو شید

We🪐
5 120
تجمع فردا صرفا تهرانه بقیه شهرا نداریم.

We🪐
5 120
از ادمینای چنلای بزرگ که تو چنل هستن و می‌خوان تو پوشش این موضوع بهمون کمک کنن برای ساماندهی بهم پیام بدن مرسی