uz
Feedback
CleverDevs

CleverDevs

Kanalga Telegram’da o‘tish

به کانال کلوردوز خوش اومدین سعی میکنیم چیزایی که بنظر کاربردی هستن رو باهاتون به اشتراک بزاریم 🔥لینوکس 🔥برنامه نویسی فرانت‌اند 🔥برنامه نویسی بک‌اند 🔥اخبار تکنولوژی و... 💢~> @mmdrsdev

Ko'proq ko'rsatish
9 228
Obunachilar
+824 soatlar
+677 kunlar
+50530 kunlar
Postlar arxiv
وقتی کار آموزی یه شرکت خفن رو میگیری @CleverDevs @CleverDevsGp
وقتی کار آموزی یه شرکت خفن رو میگیری @CleverDevs @CleverDevsGp

Repost from Al.dev
هکر نشدی فحش بده
هکر نشدی فحش بده

مشکل اصلی ویندوزیا با لینوکس اینه که وقتی به مشکل بخورن دیگه با ری استارت حل نمیشه -Kaliboys #fun @CleverDevs @CleverDevsGp

میخواستم شروع کنم یه پروژه فرانتی رو بنویسم دیدم مثل همیشه باید یه سری فایل رو بسازیم و زدم تو فاز برنامه نویسی و چیزی که چند ثانیه زمان میبرد رو چند دقیقه وقت گذاشتم و اتوماتیک کردم اومدم یه پکیج ارچ برای خودم ساختم که رانش میکنی اسم پروژه رو میزنی و انتخاب میکنی که بوتسرپ باشه وانیلا باشه یا تیلویند و یه ساختار معمولی برات ساخته میشه بعدش گفتم حالا که ساختم رو aur هم بندازم شاید حالا کس دیگه هم خواست استفاده کنه که البته شدیدا تو این بخش سرویس شدم و خب چیزای زیادی هم یاد گرفتم شما اگه خواستید میتونید با کامند های زیر نصبش کنید
paru webfinit

or yay -S webfinit برای استفاده هم میتونید تو ترمینال و جایی که میخوایید پروژه رو بسازید بزنید webfinit و بعد اسم پروژه ای که میخواید رو بزنید و بعدش هم فریمورک css رو انتخاب کنید یا برای ساده تر کردن بزنید webfinit projectName و بعدش فقط فریمورک رو انتخاب کنید طبیعتا پروژه خاصی نیست و انتظار چیز خفن نداشته باشید بیشتر برای راحتی خودم زدم و خب رو aur هم بردم اگه کسی خواست استفاده کنه اینم گیت هاب پروژه : https://github.com/MohammadRostamiorg/webfinit/ #Aur @CleverDevs @CleverDevsGp

#خارج‌ازبرنامه‌نویسی قراره که تیمای عربستانی برای بازی‌های آسیایی بیان ایران (تیم‌های الهلال، الاتحاد، النصر و بازیکنایی مثل نیمار، رونالدو و بنزما) حالا بگذریم، قضیه از این قراره که به بازیکنای تیمای عربستانی و کادرفنی، سیم کارت بدون فیلتر اهدا میشه. یعنی میتونن بدون محدودیت به اینترنت دسترسی داشته باشن. خوب الان چرا؟ چرا یه عرب باید تو کشور من از من رتبه بالاتری داشته باشه؟ الان واقعا میشه فهمید که ایرانی هیچ ارزشی نداره دیگه اومدیم با بدبختی یه پروکسی پیدا کردیم بیایم تلگرام که اعصابمون خورد شه؟ ایرانیا: ما داریم زحمت میکشیم، تو نمیدونی چه بلایی سر ما اومده .. @CleverDevs @CleverDevsGp

با دیدن این ویدئو میتونید این چک‌باکس رو به‌جای چک‌باکس دیفالت مرورگر بسازید، فقط با HTML و CSS. https://youtu.be/J6FYgmHGVRc?si=mfPiSZjOF4ehAS0D تو این ویدئو قدم به قدم همه چی رو توضیح دادم. @CleverDevs @CleverDevsGp

انگار تحریم های تیک تاک برای ایرانیا برداشته شده و حالا ایرانی ها هم میتونن بدون نصب نسخه مود شده تو تیک تاک حساب کاربری باز کنن من خودم به شخصه از اپ استفاده نمیکردم و در اینده هم استفاده نمیکنم 🔎 Techtube #tiktok @CleverDevs @CleverDevsGp

تو یه پستی از ویرگول اومدم مقدمات ساخت افزونه برای فایرفاکس رو نوشتم طبیعتا ساخت یه افزونه پیشرفته تر مطالب بیشتری رو هم میطلبه که اگه دوست داشتید پست های دیگه ای هم در این باره مینویسم برای افزونه هایی با قابلیت های بیشتر از لینک زیر میتونید پست رو بخونید و اگه دوست داشتید لایک و کامنت بزارید ❤️ https://vrgl.ir/yXGeg @CleverDevs @CleverDevsGp

خب فعلا تا وقتی یه پروفایل دیگه بتونیم بزنیم خودمون این پروفایل رو گذاشتم گم نکنید چنلو😁❤️ @CleverDevs @CleverDevsGp
خب فعلا تا وقتی یه پروفایل دیگه بتونیم بزنیم خودمون این پروفایل رو گذاشتم گم نکنید چنلو😁❤️ @CleverDevs @CleverDevsGp

این دوتا هم الان گرفتم که میتونید با ریکشن رای بدید🔥 سمت راستی (🔥) سمت چپی (👍) @CleverDevs @CleverDevsGp
+1
این دوتا هم الان گرفتم که میتونید با ریکشن رای بدید🔥 سمت راستی (🔥) سمت چپی (👍) @CleverDevs @CleverDevsGp

خب با توجه به لوگوهای بالا کدوم بنظرتون مناسب تره
Anonymous voting

دیدم وضعیت لوگوی چنل افتضاحه گفتم با هوش مصنوعی یه لوگوی جدید جنریت کنم خیلی پرامت های خوبی نتونستم بدم ولی در کل این 8 تا لو
+7
دیدم وضعیت لوگوی چنل افتضاحه گفتم با هوش مصنوعی یه لوگوی جدید جنریت کنم خیلی پرامت های خوبی نتونستم بدم ولی در کل این 8 تا لوگو رو تونستم بگیرم حالا بنظرتون کدوم یکی بهتره اگه میتونید لوگوی بهتری بزنید خوشحال میشم بفرستد❤️ #logo #ai @CleverDevs @CleverDevsGp

بتا از نسخه دایرکت پایین تره😕 #Telegram @CleverDevs @CleverDevsGp
بتا از نسخه دایرکت پایین تره😕 #Telegram @CleverDevs @CleverDevsGp

فقط خواستم بگم که شما داری رویا فروشی میکنی آقای مدحج، و اگر تو این بحث عمیق بشیم داری کلاهبرداری میکنی و با تبلیغات زرد، سعی در فروش دوره هات داری. اصلا دوست نداشتم به این موضوع بپردازم ولی خیلی بهم فشار آورد حقیقتا. رفتن توی سایت راستچین، قالب ها رو بر اساس تعداد فروش مرتب کردن، اولیش رو با همین قیمتی که داره محاسبه کردن و یه عدد هجده میلیاردی در آوردن. دلایل زیادی برای مسخره بودن این کارشون وجود داره: 1- راستچین یه درصد خوبی رو برای خودش برمیداره. 2- اون قالب نوشته نشده، بلکه ترجمه شده، عموما بدون اجازه ی سازنده، در نتیجه پول تمیزی نیست. 3- قالب نال شده هست، در کل راستچین داره اکثر قالب ها و پلاگین ها رو به اسم پرمیوم، ولی نال شده میفروشه، فعالسازیش هم از سمت خودشونه، شما خودتون حساب کنید، یک پلاگین مثلا سالی 20 دلار قیمتشه، یعنی یک میلیون تومن، راستچین همون رو داره میفروشه دویست هزار تومن، مادام العمر، دیگه قضاوتش با خودتون. 4- دو مورد قبل رو در نظر نگیریم، این قالب چند ساله که داره فروش میره؟ قیمتش مگه همیشه این بوده؟ از هفتاد هشتاد تومن شروع شده 5- شما دارید دو تا از پر فروش ترین ها رو نشون میدید، ده ها قالبی که حتی یک فروش نداشتن رو هم نشون نمیدید؟ اونا هم همین زحمت رو کشیدن، گاها قالب های تماما ایرانی که کاملا برای مارکت ایران توسط هموطن های خودمون تولید شده، تو این سایت ها اصلا فروش نرفته، یا نهایتا دو سه تا فروش داشتن 6- اکثر فروش این قالب ها تو تخفیف اتفاق میوفته 7- خودتون اگه اینقدر که ادعا میکنید درآمد داشتید، دیگه نیازی به فروش دوره نبود. 8- شما بگید من به این پست اضافه کنم احتمالا شمایی که توی این چنل هستی کاملا از زرد بودن ویدیوی بالا آگاهی، ولی کسی که هیچ دیدی نسبت به موضوع نداره و تازه داره وارد بازار کار میشه همچین چیزی رو میبینه و آینده ی خودش رو میسپاره به کسی که دنبال پولشه نه پول درآوردنش. @DevTwitter

این ویدئو از پیج آقای مدحج برداشته شده. @DevTwitter

این مطلب رو تقریبا دو سال و نیم پیش نوشته بودم (اینجا در اینستاگرام (https://www.instagram.com/p/CO92jNJjDmV/)). ‌ ‌اطلاعات ن
این مطلب رو تقریبا دو سال و نیم پیش نوشته بودم (اینجا در اینستاگرام (https://www.instagram.com/p/CO92jNJjDmV/)). ‌ ‌اطلاعات نشت‌های بعد از این تاریخ هم به این دیتابیس فرضی اضافه کنید. -Milad Nouri ادامه مطلب @CleverDevs @CleverDevsGp

Repost from Linuxor ?
+ اره بابا رقابت مایکروسافت و لینوکس دیگه تموم شده ... - مایکروسافت 🐧 @Linuxor
+ اره بابا رقابت مایکروسافت و لینوکس دیگه تموم شده ... - مایکروسافت 🐧 @Linuxor

خب ویدیو جدید یوتوب هم بعد یه ساعت درگیری با vpn آپلود کردم تو این ویدیو یه اپ کوچیک تبدیل صدا به متن میسازیم هیچ کتابخونه خارجی ای استفاده نکردیم و فقط با web api خود جاوا اسکریپت کدش رو زدیم با دیدن این ویدیو علاوه یه اپ صدا به متن میتونید یه قسمتی به پروژه هاتون اضافه کنید دستورات ویسی بگیره یا سرچ ویسی بزارید و .... *زبان فارسی رو هم ساپورت میکنه پ.ن به خاطر نبود میکروفون و سرماخوردگی و تازه کار بودن صدا بد افتاده که به بزرگی خودتون ببخشید لینک ویدیو : https://youtu.be/FIJx9DS91N8 @CleverDevs @CleverDevsGp

نباید اینو میدیدم🤦‍♂ معلوم نیس چن نفر از دنیا بی خبر برن پکیجای اینو بگیرن😐 #modhej @CleverDevs @CleverDevs
نباید اینو میدیدم🤦‍♂ معلوم نیس چن نفر از دنیا بی خبر برن پکیجای اینو بگیرن😐 #modhej @CleverDevs @CleverDevs