𝐌𝐀𝐃𝐙
Kanalga Telegram’da o‘tish
⚜️𝐌𝐀𝐃𝐙 𝐄𝐕𝐄𝐍𝐓⚜️ 𝐓𝐡𝐞 𝐮𝐥𝐭𝐢𝐦𝐚𝐭𝐞 𝐂𝐚𝐥𝐥 𝐨𝐟 𝐃𝐮𝐭𝐲 𝐌𝐨𝐛𝐢𝐥𝐞 𝐫𝐚𝐧𝐤𝐢𝐧𝐠. 𝐏𝐫𝐞𝐜𝐢𝐬𝐢𝐨𝐧. 𝐃𝐢𝐬𝐜𝐢𝐩𝐥𝐢𝐧𝐞. 𝐕𝐢𝐜𝐭𝐨𝐫𝐲. 𝐁𝐮𝐢𝐥𝐭 𝐛𝐲 @Sweetdumbo 𝐑𝐮𝐥𝐞𝐬 @UNITYRULES
Ko'proq ko'rsatish3 002
Obunachilar
-524 soatlar
-727 kunlar
-33230 kunlar
Postlar arxiv
3 001
یه چی میگم به عنوان خواهر کوچیک ترتون…
بعد ۱۸ /۱۹ دی من همیشه به خودم میگم حواسم باشه با کی رفت و امد میکنم!
توی این کامیونیتی هم این واسه من صدق میکنه…
حواستون باشه با کیا رفت و امد میکنید هرکی میتونه دیدگاه سیاسی خودش رو داشته باشه ، ولی کسی که طرفدار این رژیم قاتله بدونید داره پول خون مردم واسه طرفداری میگیره و نونش تو این کاره!!!
این موضوع شامل حال تورنومنت هایی که شرکت میکنید هم هست…
تا پول زیاد میبینید ریجستر نکنید از خودتون بپرسید این همه پول توی این شرایط اقتصادی از کجا اومده؟؟؟
یک سری وقتی شماها افلاین بودین من دیدم میرن تو خیابون پرچم کثافت اینارو اینور و اونور میکنن فیلم میگیرن میزارن اینستا، وقتی هم که نت وصل شد ده میلیون بیست میلیون کاستوم و تور برگذار میکنن!!!
به نظرتون این پولای عادی سازی و خون مردم نیست؟
تخمم نیست بعدش چی میشه چون میدونم دیگه ارزوی ایران و دیدن عزیزام روی دل من یکی میمونه ولی من نمیتونم همه اینارو ببینم و ساکت بمونم امیدوارم تاثیری داشته باشه این حرفام حداقل:)
3 001
Repost from Ivar Farhadi
خامنهای صد روزه که تو یخچاله. همونی که ۱۰ سال پیش گفته بود اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید، به دست اسرائیل کشته شد.
😁
3 001
پریشب داشتم توی اینستا میگشتم یهو این پست رو دیدم رفتم توی کامنتا ببینم واکنش مردم چیه؟
دیدم چقدر مادر و پدر / خواهر و برادر / خانواده رو داغ دار کردن!
تا صبح گریه کردم گفتم مگه میشه خدایی اون بالا باشه این ظلم رو ببینه و ساکت باشه! اگر اره اون خدای من نیست!
میبینم یه سری به زندگی عادی برگشتن ، جای دور نمیرم تو همین کامیونیتی خودمون!
چجوری میتونید؟!
صد بار خواستم فعالیت کنم نه دلم رفت نه دستم که یه بنر ادیت بزنم!
چجوری میتونید از غم اون دو روز انقد راحت بگذرید و عادی سازی کنید؟!
3 001
Repost from کیان ملی 1
🛑فوری-وضعیت تجمعات تهران حین حملات موشکی به اسراییل
https://t.me/kianmeli1
3 001
یعنی میشه اینبار دیگه واقعا تموم شه خار هرچی آخونده و عرزشیه گاییده شه؟
بلکه اون روز یکم دل اینهمه ادم اروم بگیره:)
3 001
⚠️احتمالا بزودی صدای توافق بیرون از پنجره شنیده میشه:)
نزدیک پنجره ها نباشید🤍
هرگاه به مهر نهایی پای برگه میرسیدند جنگ شروع میشد!
3 001
💰 دنبال یک سرور گیمینگ دیسکورد برای خرید هستم.
اگر صاحب یک سرور Call of Duty با حدود 1K تا 3k+ ممبر هستید و قصد فروش دارید، به من پیام بدید⬇️
✔️@Sweetdumbo
توجه داشته باشید که کانتنت سرور باید برای برگزاری تورنومنت، رنکینگ، ایونتهای کامیونیتی و فعالیتهای گیمینگ باشه🫶
3 001
💰 دنبال یک سرور گیمینگ دیسکورد برای خرید هستم.
اگر صاحب یک سرور Call of Duty با حدود 1K تا 3k+ ممبر هستید و قصد فروش دارید، به من پیام بدید⬇️
✔️@Sweetdumbo
توجه داشته باشید که کانتنت سرور باید برای برگزاری تورنومنت، رنکینگ، ایونتهای کامیونیتی و فعالیتهای گیمینگ باشه🫶
3 001
درود به همگی
به اطلاع میرسانیم این چنل به تازگی خریداری شده و نام آن از Storm که دارای هویتی کاملا متفاوت بوده به Madz Ranking تغییر یافته است و در آینده، در شرایطی بهتر، فعالیت خود را طبق روال گذشته ادامه خواهد داد.
همچنین با توجه به شرایط فعلی کشور، تا اطلاع ثانوی هیچگونه فعالیت و یا تبلیغاتی در چنل منتشر نخواهد شد.
از همراهی و درک شما صمیمانه سپاسگزاریم.
با آرزوی روزهایی بهتر برای ایران و مردم عزیزمان🤍👑
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
