uz
Feedback
پروگرمرزمیم

پروگرمرزمیم

Kanalga Telegram’da o‘tish

اینجا هرچی که مربوط به برنامه نویسی و کامپیوتر باشه توش می‌زاریم جوک و میم هم که هر روز برای خرید استارز، پریمیوم و... می‌تونین به ادمین پیام بدین ادمین: @projoke_ad

Ko'proq ko'rsatish
1 299
Obunachilar
+224 soatlar
+117 kunlar
+5730 kunlar
Postlar arxiv
✅@

دختره گفت تو تایپ من نیستی ولی نمیدونه من جاوا اسکریپت دولوپرم و اهمیتی به تایپا نمیدم😁

من که پولش رو ندارم، یکی از شماها بیاد بخره 🤣

https://fragment.com/username/projoke_ad نظرتون درباره این چیه؟

css is old did you know?😂

دوستان، این کد بلوبانکه، اگه خواستین حساب باز کنین، ممنون می‌شم از این کد استفاده کنین🙏 کد معرف: M7KMAA

بد ترین جمله ای که میتونه یه برنامه نویس رو عصبانی کنه چیه؟ نظرتون رو اینجا بنویسید👇😁😂

زبان C در ابعاد بالاتر💀😂
زبان C در ابعاد بالاتر💀😂

آقا باگ رو پیدا کردم
آقا باگ رو پیدا کردم

photo content

ما برنامه نویسیم ... ادامه جمله رو شما کامل کنید😁👇

💀

اینجا بگید از چه زبان برنامه نویسی استفاده میکنید بدون اینکه اسمشو بگید👇😁😂