uz
Feedback
819
Obunachilar
+124 soatlar
+47 kunlar
+5730 kunlar
Postlar arxiv
Video xabar00:37

عاشقشم که عرب ستیز بوده یعنی حرف دل هممونو تو این دفتر زده

Video xabar00:52

خیلی ساله چون معتقده خدا حرف بندشو به هر زبانی متوجه میشه و عربی فقط برای عرب هاست پس فارسی میخونه و دیدن نماز خوندش خیلی زیاد جالبه

باباجونم یه سبک زندگیه اولین و اخرین کسیه که من دیدم کل نمازشو به فارسی میخونه

Video xabar00:44

Video xabar00:39

‎ نسترن عزیز عاشق پدر بزرگ شدم. دست خط های دیگه ای هم هم هست؟

خیلی نازه

قطره های شبنمه روی تار عنکبوت

‎ این عکس آخری که گذاشتی چیه ؟:) انگار شبیه قطره آبه:)

این برای کسیه که نمیتونه دست خطشو بخونه

Ovozli xabar00:28

یه تیکه از دست نوشته های بابابزرگ

photo content

photo content

من الان ناراحتم مغزم نمیدونه باید چجوری به قضیه نگاه کنه

به نام پدر پسر روح القدس نمیدونم😭

‎ تفسیرت از واژه خوب چیه؟ عیسی گونه به واژه خوب مینگری؟ یا فردی که دو روز میخواد آرامش داشته باشه توی دنیا؟ یا از دریچه انسانی که از بهشت رانده شده؟ یا از نگاه سنگی که بعد از ۱۳.۸ میلیارد سال چشم و زبون باز کرده؟

منم همین طور فکر میکنم شاید اینطوری بیشتر بدبخت شیم😭