uz
Feedback
820
Obunachilar
+324 soatlar
+97 kunlar
+6230 kunlar
Postlar arxiv
حالا به هرحال

اره ولی اسم خوانندش

کاور؟

اسمش چی بود همین که دوباره خونده

همین کارا

من خیلی ناراحتم که اهنگ سپید و سیاه داریوشو برداشتن چیز کردن

Vigen-Mara Beboos.mp310.12 MB

یکی گفتن من شبیه ایشونم ایا من واقعا شبیهم؟

photo content

photo content

😂😂😂نه من فعلا سخنم مخاطبی نداره بعدا اگه داشت احتمالا ماعم بهم همینو بگیم

شما دخترا وقتی همچین حس و حالی بهتون دست میده همچین تفسیرای قشنگی بکار میبرین ولی ما پسرا وقتی همچین حسی بهمون دست میده به هم دیگه میگیم کصخل شدی😂😂

خلاصه دوست دارم بشنوم و ببینم اون تن صدا و لحن صحبت کردن ادمارو دوست دارم برق چشماشون یا غمگینی چشماشونو دوست دارم مخصوصا چشمایی که غم دارن اخ خدا چقد دارم فکر میکنم و همشو بیان میکنم

الان فکر میکنم متوجه شدم وقتی مامانم گفت عاشق صدای بابات شدم اولش منظورش چی بوده😂

الان داشتم به این فکر میکردم که به یه سری چیزای کوچیک توجه میکنم و دوسشون دارم مثلا صدای ادما، من صدای ادمارو دوست دارم، دوست دارم بشنومشون، صداشونو توی مغزم بارها تکرار کنم یا چشماشون، من به چشمای ادما خیلی نگاه میکنم، دوست دارم ببینمشون و هروقت که یادم میاد از یکی تعریف کردم پیش دوستم داشتم میگفتم چشمای قشنگی داشت

عکسای منسوخ شده

عربی شد 😂

بسم الله الرحمن الرحیم صدق الله العلی العظیم

‎ از اونجایی که معمولا زود میخوابی : تصبحی علی خیر✨🌙

رامونا شخصیت کتابشه😭🍓