uz
Feedback
819
Obunachilar
+124 soatlar
+47 kunlar
+5730 kunlar
Postlar arxiv
من الان ناراحتم مغزم نمیدونه باید چجوری به قضیه نگاه کنه

به نام پدر پسر روح القدس نمیدونم😭

‎ تفسیرت از واژه خوب چیه؟ عیسی گونه به واژه خوب مینگری؟ یا فردی که دو روز میخواد آرامش داشته باشه توی دنیا؟ یا از دریچه انسانی که از بهشت رانده شده؟ یا از نگاه سنگی که بعد از ۱۳.۸ میلیارد سال چشم و زبون باز کرده؟

منم همین طور فکر میکنم شاید اینطوری بیشتر بدبخت شیم😭

https://t.me/aa012ELIXIR88/14655 این عین کمالگراییه و خب تو دنیایی که بیشتر چیزها نسبی‌ان خیلی آسیب‌زاست

جالب بود الان فهمیدم کلا صفر یا صد باشیم و نگاه کنیم خب من صفر یا صدم و این خوب نیست😭

‎ یه مدل دیگش اینه که: «همیشه سخن از بله و یا نه است. در غیر از این، شیطان نفوذ می‌کند.» یا بهتره اینطوری بگم اگه حس میکنی یه جای کار میلنگه دقیقا همون قضیه چنان کم کم میندازدت به مخمسه که نمیتونی ازش در بری. ما آدما وقتی گرفتار میشیم که یه چیزایی رو چشم پوشی میکنیم. میگی حالا همینه دیگه چیکار میشه کرد. مثلا کارم خوب نیس ولی چاره ای هم نیست بعد هی تو باتلاق بیشتر میمونیم بیشتر گیر میکنیم. عیسی میگه یا تا تهش میای با من یا دستتم میبوسم رک یه بار بگو نیستم.

منو از دست خودم نجات بدید

Repost from N/a
photo content

دقیقااا😭اینم یه مثال دیگه از اینکه اون کامل بودنه همیشه قرار نیست عالی باشه گاهی نصفش بهتر از کلشه😭

مثلاً تو رابطه‌های لانگ، اینکه هر بار یکی بخواد چند روز بمونه لزوماً بهترین حالت نیست. گاهی انقدر هزینه و هماهنگی می‌خواد که باعث میشه کلاً دیدارها دیر به دیر بشن تا شرایط کاملاً جور بشه و همه‌چی به اصطلاح پرفکت باشه. ولی به نظر من تو این موقعیت، خودِ دیدن خیلی مهم‌تر و باارزش‌تره. اینکه بتونی حتی برای یکی دو روز بری و زودبه‌زود همدیگه رو ببینی، یا این امکان رو داشته باشی که هر وقت دلت خواست و شرایطش بود، حتی با جیب نه‌چندان پر، بری پیش طرف مقابل. گاهی وقتی زیادی روی پرفکت بودن شرایط تمرکز میشه، اصل ماجرا فراموش میشه. در حالی که برای خیلی از آدم‌ها مهم‌ترین چیز اینه که طرفشون رو ببینن، حالا با هر شرایطی. اینطوری هم فشار و هزینه کمتره، هم آدم مجبور نیست مدت زیادی منتظر دیدار بعدی بمونه و هر وقت اراده کرد راحت‌تر بتونه برای دیدار برنامه‌ریزی کنه و همدیگه رو ببینن.

یکی میشه اینو برام توضیح بده سه بار خوندم

‎ عیسی می‌گوید «هر که با من نیست، بر من است» (متّی ۱۲:۳۰، لوقا ۱۱:۲۳) مثلا گاها دیدی میگن «بله اما مواظب باش...» یا میگن «نه ولی حالا چون تویی...» یا تا تهش باش سر یه چیزی یا ولش کن مابین این دو قطعا شیطان لونه کرده

دلم برای مامانمم تنگ شده

بازم ممنونم

تازه دروغگو هم هستن

تیریبون خوبی دارم

بچه ها یه چیز دیگه هم بگم اینکه ادما همشون مزخرفن ممنونم

گاهی یه سری تجربه ها هم درش دخیلن

شوخی میکنم این بحث واقعا چیری نیست که همه درکش کنن