uz
Feedback
809
Obunachilar
-124 soatlar
+57 kunlar
+5030 kunlar
Postlar arxiv
البته اگه می‌خواین فروپاشی روانیتون کامل شه

این موزیکو گوش کنین

2_5447231043545338291.mp321.96 MB

من پر از پنجره های خطرم به سرم میزند این مرتبه حتما بپرم.

.

کل این شعر

من فقط میدونم هرچی بیشتر میگذره و هرچی بزرگتر میشم خیلی بیشتر و بیشتر شعر علیرضا آذر رو درک میکنم

Repost from Tutifruti
رو اخرین دیوار این کشور نوشتم من وقت کم دارم واسه بوسیدن تو؛

هرچیزی که اسمش انسان نباشه ماهیتی که احساس و عقل نداشته باشه فاقد از هرچیزییی

اتفاقا امروز داشتم میگفتم کاش یه سیاره بودم خارج هر گونه منظومه یجایی که حتا کشفم نشده

حتا بعد مرگشم نحسیاش ولمون نمیکنه

آره دقیقا مثل آرامشی که برای ما باقی گذاشته

راست میگی الان باید گریه کنیم گریه نکنیم چیکار کنیم

شرمنده نباید میخندیدممم🤣😭

اها میخوان دوراشو بزنه بعد دیگه دنبال ارامش باشه

نه فکر کنم اونجاها میچرخوننش دوراشو که زد یکجا خاکش میکنن

مچ پا مشهد قسمت فوقانی کلیه چپ قم هرچی موند تهران

چه خبره چرا همجا میخوان خاکش کنن؟ هر تیکه ایش یه جا؟ تبرکه؟
چه خبره چرا همجا میخوان خاکش کنن؟ هر تیکه ایش یه جا؟ تبرکه؟

دروغو که باور کنی خودش حقیقته عزیزم