uz
Feedback
اقتصاد هوشمند | نگین محرابی

اقتصاد هوشمند | نگین محرابی

Kanalga Telegram’da o‘tish

👩🏻‍💻ارتباط با ما @Farahmand_d هر سوالی داشتی از پشتیبانی بپرس👇 @NeginMehrabi_support_bot

Ko'proq ko'rsatish

📈 Telegram kanali اقتصاد هوشمند | نگین محرابی analitikasi

اقتصاد هوشمند | نگین محرابی (@econegin) Forsiy til segmentidagi kanali faol ishtirokchi. Hozirda hamjamiyat 161 958 obunachidan iborat bo'lib, Iqtisodiyot & Moliya toifasida 402-o'rinni va Eron mintaqasida 1 533-o'rinni egallagan.

📊 Auditoriya ko‘rsatkichlari va dinamika

невідомо sanasidan buyon loyiha tez o‘sib, 161 958 obunachiga ega bo‘ldi.

23 Iyun, 2026 dagi oxirgi ma’lumotlarga ko‘ra kanal barqaror faollikka ega. Oxirgi 30 kunda obunachilar soni 36 326 ga, so‘nggi 24 soatda esa -943 ga o‘zgardi va umumiy qamrov yuqori darajada qolmoqda.

  • Tasdiqlash holati: Tasdiqlanmagan
  • Jalb etish (ER): Auditoriya o‘rtacha 4.70% darajada jalb etiladi. Nashrdan keyingi dastlabki 24 soatda kontent odatda umumiy obunachilar sonining 2.63% ini tashkil etuvchi reaksiyalarni to‘playdi.
  • Post qamrovi: Har bir post o‘rtacha 7 626 marta ko‘riladi; birinchi sutkada odatda 4 259 ta ko‘rish yig‘iladi.
  • Reaksiyalar va o‘zaro ta’sir: Auditoriya faol: har bir postga o‘rtacha 52 ta reaksiya keladi.
  • Tematik yo‘nalishlar: Kontent ۱۴۰۵, نفت, نقره, بازار, ملک kabi asosiy mavzularga jamlangan.

📝 Tavsif va kontent siyosati

Muallif resursni shaxsiy fikrni ifoda etish maydoni sifatida ta’riflaydi:
👩🏻‍💻ارتباط با ما @Farahmand_d هر سوالی داشتی از پشتیبانی بپرس👇 @NeginMehrabi_support_bot

Yuqori yangilanish chastotasi (oxirgi ma’lumot 24 Iyun, 2026 da olingan) sababli kanal doimo dolzarb va katta qamrovli bo‘lib qoladi. Analitika auditoriya kontent bilan faol hamkorlik qilishini, uni Iqtisodiyot & Moliya toifasidagi muhim ta’sir nuqtasiga aylantirishini ko‘rsatadi.

161 958
Obunachilar
-94324 soatlar
-8 6027 kunlar
+36 32630 kunlar
Postlar arxiv
Repost from خبرفوری
♦️تا زمان رفع اختلالات بانکی با پول نقد به جایگاه‌های سوخت مراجعه کنید سخنگوی صنف جایگاه‌های سوخت کشور: 🔹با وجود اختلالات بانکی، احتمال پرداخت موفق الکترونیکی بهای سوخت در جایگاه‌ها پایین است لذا امکان پرداخت با پول نقد یا نهایتا کارت به کارت امکانپذیر است 🇮🇷 ✊ @AkhbareFori

📈۱۳و۱۴ تیر استان تهران و دوشنبه ۱۵تیر، کل کشور تعطیل خواهدبود. @ecoNegin سایت مجموعه ما. حتما کلیک کن و ببین👇👇 neginmehrabi.com

☝️☝️☝️☝️ اینو بخون تمام بانک ها و پایانه های خرید از کار افتادن حالا اونایی که پول نقد دارن می تونن برای خودشون رفع مشکل کنند
☝️☝️☝️☝️ اینو بخون تمام بانک ها و پایانه های خرید از کار افتادن حالا اونایی که پول نقد دارن می تونن برای خودشون رفع مشکل کنند

Repost from خبرفوری
♦️اختلال گسترده در شبکه بانکی کشور 🔹بر اساس بررسی‌ گزارش‌های کاربران، تعدادی از بانک‌های کشور دچار اختلال شده‌اند. بر این اساس برخی از پایانه‌های فروشگاهی و اپلیکیشن‌های برخی از بانک‌ها با اختلال مواجه شده‌اند. 🔹به نظر می‌رسد این اختلال به صورت گسترده در شبکه بانکی کشور اتفاق افتاده است زیرا کاربران چندین بانک اختلال را گزارش کرده‌اند./ دیجیاتو 🇮🇷 ✊ @AkhbareFori

📈 شرکت پذیره نویسی مسگون (صندوق مس) کار درستیه مس آینده خوبی داره @ecoNegin سایت مجموعه ما. حتما کلیک کن و ببین👇👇 neginmehrabi.com

☝️☝️☝️ جنگ ترکیه و اسرائیل قطعی هست

Repost from خبرفوری
♦️ روزنامه معاریو: ترکیه با برخورداری از دومین ارتش بزرگ ناتو و خودکفایی ۸۰ درصدی در صنایع دفاعی، تهدیدی بزرگ‌تر از ایران برای اسرائیل محسوب می‌شود. 📲🇮🇷 ✊ @AkhbareFori | Link

و اینم خبر☝️☝️☝️☝️

توجه بفرمایید مانعی هم برای خرید از امریکا نداریم
توجه بفرمایید مانعی هم برای خرید از امریکا نداریم

آمریکا از ما چی می خواد؟ ۱_ یک بازار ۹۰ میلیونی بکر که سالها با خارج ارتباطی نداشتن ۲_موقعیت جغرافیایی فوق العاده که چهارراه جهان هست ۳_تریلیون ها دلار منابع معدنی و انرژی که سالها به دلیل تحریم و عدم دسترسی به امکانات استراخ، بکر و دستنخورده باقی مانده بقیش بهانه هست😊

☝️☝️☝️☝️ اینجا

📈 اما بهتون خبر خوب بدم... آخرش هر اتفاقی بیوفته برای مردم ایران خیلی خوب میشه. این سختی ها زیاد دوام نمیاره و از بهار سال آینده شاهد آرامش و امید به آینده خواهیم بود

📈 کاملا درست میگه ۱_بازرسان آژانس میان ایران و جای اورانیوم ها بهشون گفته میشه ۲_اونا گرا میدن به آمریکا و اون میاد میزنه ۳_
📈 کاملا درست میگه ۱_بازرسان آژانس میان ایران و جای اورانیوم ها بهشون گفته میشه ۲_اونا گرا میدن به آمریکا و اون میاد میزنه ۳_ایران خیالش راحته که پول داره و همشو خرج می کنه ۴_قبل از اینکه محصولاتی که خریده به ایران برسه،دوباره محاصره میشیم ۵_چون فکر می کنیم دلار داریم، نقدینگی چاپ و خلق می کنیم اما دلار نمیاد و اون خلق پول باعث تورم بیشتر و افزایش قیمت دلار میشه ۶_محاصره+ نبود محصولات کشاورزی +افزایش قیمت دلار باعث هرج و مرج میشه ۷_علی الاصول مذاکرات رعایت نشد و نتیجه میشه اینا.... @ecoNegin سایت مجموعه ما. حتما کلیک کن و ببین👇👇 neginmehrabi.com

در بین تمام تحلیلگران دنیا بگردین کسی پیدا میشه اینقدر دقیق تحلیل کنه؟ حتی رفتار ترامپ رو میشه تحلیل کرد

📈ترامپ : آنها ۹۱ میلیون نفر جمعیت دارند؛ نمی‌توانند آنها را تغذیه کنند. خبرنگار: وزارت خزانه‌داری تحریم‌ها را از نفت ایران برداشت. ترامپ: من باید دقیقاً وضعیت را بفهمم، اما اگر تحریم‌ها برداشته شوند، پول به این کشور وارد خواهد شد. تمام آن پول بازمی‌گردد. @ecoNegin سایت مجموعه ما. حتما کلیک کن و ببین👇👇 neginmehrabi.com

📈ترامپ درباره توافق با ایران: پولی که از بلوکه خارج می‌شود صرف خرید غذا خواهد شد و این غذاها به صورت انحصاری از طریق ایالات متحده و از کشاورزان ما خریداری خواهند شد. @ecoNegin سایت مجموعه ما. حتما کلیک کن و ببین👇👇 neginmehrabi.com

حالا اینو ببین👇👇👇

☝️☝️☝️☝️ اینو بخون

چند روزه دارم با خودم کلنجار میرم که تمام عواقبی که احتمال داره در انتظارم باشه به جون بخرم ولی اون حرفای اصلی رو بزنم... شاید بالاخره به نتیجه برسم و حرف بزنم در مورد وقایعی که در چندماه آینده پیش میاد. اما دیگه بعدش باید بای بای کنم😁

☝️☝️☝️☝️ مجدد بخون