uz
Feedback
𝑭𝑨𝑳𝑳 ( prod by me)

𝑭𝑨𝑳𝑳 ( prod by me)

Kanalga Telegram’da o‘tish
779
Obunachilar
+224 soatlar
-67 kunlar
+24730 kunlar
Postlar arxiv
ای داد

بستی داروخونه رو؟

بچه های خوبی باشید پرامپت اینو میدم
بچه های خوبی باشید پرامپت اینو میدم

داروخونه رف

پایان تجارت

حاجی کاندوم فروشیو بستم

ناموسا باید جنگ بشه وگرنه نمیدونم چیکارباید بکنم امتحاناتک

همین سگ میگفت من میرم درس بخونم یا 0 یا 100

فعلا بشینیم ببینیم جنگ میشه یا نه

🤣🤣🤣🤣

نصفتونو کشتن

Ovozli xabar00:35

من از موتور هیچی نمیدونم

پرشین بوی کصکش مگه گربم

🍷؟