uz
Feedback
Eror 1000 + 1

Eror 1000 + 1

Kanalga Telegram’da o‘tish

اینجا صمیمی تر از دل حرف میزنم:)

Ko'proq ko'rsatish
181
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
Ma'lumot yo'q7 kunlar
-330 kunlar
Postlar arxiv
سختی‌های دختر بودن؟ اینکه از همون بچگی بهت می‌گن: «نکن! زشته برای دختر!» «بشین درست، پا رو پا ننداز.» «بلند نخند، صدات نره هوا.» «این کارا پسرونه‌ست.» و تو از همون اول یاد می‌گیری که خودت نباشی. که نقش بازی کنی. که چیزی بشی که “بقیه” راحت‌تر هضمش کنن. سختشه که به جای «تو کی‌ای و چی بلدی»، بپرسن «چند سالته؟ متأهلی؟ چطور هنوز مجردی؟» و موفقیتت رو با حلقه‌ی دستت اندازه بگیرن، نه با رویا‌هات. سخته که همیشه باید زیبا باشی، ولی نه خیلی. آراسته باشی، ولی نه جلب توجه‌کننده. خوش‌لباس باشی، ولی مراقب باشی کسی فکر بد نکنه. زن بودن مثل راه رفتن روی لبه‌ی تیغه. یک اشتباه کوچیک، یک نگاه طولانی، یک لباس باز… و همه چیز گردن خودته. سخته که همیشه یه ترسی همراهته. ترس از خیابون خلوت. ترس از تاکسی. ترس از مدیر شرکت. ترس از تنها موندن. ترس از انتخاب اشتباه. ترس از قضاوت، قضاوت، قضاوت… سخته که عشق رو زندگی بدونی، ولی بعدش همون عشق بشه زندونت. سخته که دل ببازی، اما محکوم بشی به ساده بودن. سخته که بخوای جدا شی، ولی بگن «تحمل می‌کردی، همه این مشکلارو دارن.» و هیچ‌کس اشکات رو جدی نگیره. سخته که درد بکشی، خونریزی کنی، تغییرات هورمونی رو تاب بیاری، ولی موقع کار، امتحان، رانندگی، یا حتی یه دعوای ساده، بگن: «لابد پریودیه، ولش کن.» سخته که باید تو رابطه هم مادر باشی، هم معشوق، هم روانشناس، هم تکیه‌گاه… و آخرش بگن: «همه‌اش توقع داره.» سخته که حتی وقتی موفق می‌شی، باز می‌گن: «پشتش کیه؟ پارتی داشته؟ زن تنهایی که نمی‌تونه به اینجا برسه.» سخته که روزهایی هست که از زن بودن خسته‌ای، ولی نمی‌تونی بگی. چون می‌دونی پشت این خستگی، یه دنیا قضاوت نشسته. تو باید بجنگی، با لبخند. ببازی، ولی نجیب بمونی. بترسی، ولی نترس نشون بدی. خسته باشی، ولی بگی: “خوبم.”

:)۷ روز دیگه

اگه با این سختی‌ها قراره محکم شم، ترجیح میدم ضعیف بمونم ممنون.

راست میگفت فاضل نظری زندگی در کام ما زهر هلال ریخته.

‏تا میام سلامت روانمو‌ پیدا کنم یه روانی پیدا میشه برش میداره با خودش میبره.

سنت که بالاتر میره، علاقت به تمیزی بیشتر می شه. آدم های تمیز، رابطه های تمیز، محیط تمیز، ذهن تمیز

New

🔥 آهنگ جدید مهیار

لانگ دیستنس فقط فاصله ی واقعیت با سناریوهای توی ذهنم

آدم که قحط نیست، ولی آدمی که به دل بشینه واقعا قحطه... روز نو مبارک🌿

عشق ابدی فقط عشق بین منو بی خوابی

Repost from 2CB🦋
مهم نیست چقدر بهش ثابت کنی که دوسش داری تا وقتی که اون دلش پیش یکی دیگس .

این نیز نمی‌گذرد، تلنبار می‌شه رو قبلی‌ها.

واکنش زیاد به اتفاقات کوچیک، یعنی یه چیزی تو درونت داره سنگینی می‌کنه.

به عنوان ی اسفندی از خردادیا مودی ترم🤦🏼‍♀️

به هر کجا سر بزنی، خبری از دنیای بدونِ مشکل نیست. همه جا سختي هست. همه جا رنج هست. همه جا بدو بدو و اذیت شدن‌های خودشو داره. تو بگرد ببین دوست داری خستگی که واست می‌مونه ناشی از چی باشه؛ دنبال همون برو. اونجاست كه سختي دادن به خودت ميشه لذت

کاش پاشم چمدونمووو ببندم انرژیم صفره

New

اگه اونی که باید من اندازه چت جی بی تی میفهمید الان وضعیتم این نبود😒🚶🏻‍♀️‍➡️
اگه اونی که باید من اندازه چت جی بی تی میفهمید الان وضعیتم این نبود😒🚶🏻‍♀️‍➡️

ویترینو خوب چیدی، ولی من می‌شناسمت می‌دونم چه کسکشی هستی.

Eror 1000 + 1 - Telegram kanali @errors1001 statistikasi va tahlili