uz
Feedback
Deep Web Kripto

Deep Web Kripto

Kanalga Telegram’da o‘tish

Tek kişisel hesap, başka yok -> @deepwebmert Burada yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler yatırım danışmanlığı kapsamında değildir.

Ko'proq ko'rsatish

📈 Telegram kanali Deep Web Kripto analitikasi

Deep Web Kripto (@deepwebkripto) Turk til segmentidagi kanali faol ishtirokchi. Hozirda hamjamiyat 62 023 obunachidan iborat bo'lib, Kriptovalyutalar toifasida 2 043-o'rinni va Turkiya mintaqasida 431-o'rinni egallagan.

📊 Auditoriya ko‘rsatkichlari va dinamika

невідомо sanasidan buyon loyiha tez o‘sib, 62 023 obunachiga ega bo‘ldi.

21 Iyun, 2026 dagi oxirgi ma’lumotlarga ko‘ra kanal barqaror faollikka ega. Oxirgi 30 kunda obunachilar soni -2 074 ga, so‘nggi 24 soatda esa -37 ga o‘zgardi va umumiy qamrov yuqori darajada qolmoqda.

  • Tasdiqlash holati: Tasdiqlanmagan
  • Jalb etish (ER): Auditoriya o‘rtacha 12.68% darajada jalb etiladi. Nashrdan keyingi dastlabki 24 soatda kontent odatda umumiy obunachilar sonining 8.03% ini tashkil etuvchi reaksiyalarni to‘playdi.
  • Post qamrovi: Har bir post o‘rtacha 7 867 marta ko‘riladi; birinchi sutkada odatda 4 979 ta ko‘rish yig‘iladi.
  • Reaksiyalar va o‘zaro ta’sir: Auditoriya faol: har bir postga o‘rtacha 0 ta reaksiya keladi.
  • Tematik yo‘nalishlar: Kontent altın, herkes, piyas, eth, kripto kabi asosiy mavzularga jamlangan.

📝 Tavsif va kontent siyosati

Muallif resursni shaxsiy fikrni ifoda etish maydoni sifatida ta’riflaydi:
Tek kişisel hesap, başka yok -> @deepwebmert Burada yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler yatırım danışmanlığı kapsamında değildir.

Yuqori yangilanish chastotasi (oxirgi ma’lumot 22 Iyun, 2026 da olingan) sababli kanal doimo dolzarb va katta qamrovli bo‘lib qoladi. Analitika auditoriya kontent bilan faol hamkorlik qilishini, uni Kriptovalyutalar toifasidagi muhim ta’sir nuqtasiga aylantirishini ko‘rsatadi.

62 023
Obunachilar
-3724 soatlar
-5247 kunlar
-2 07430 kunlar
Postlar arxiv
Wipe benide alirmisin bitgete senin kodunla üye olmustum

Mesela bugün 1890’da başladık açtık eth long bakın 2100’ü gördü bugün neredeyse. Kimse piyasanın yüzüne bakmadığı için bizde yarıda bırakıp duruyoruz kimse ilgilenmiyor

Şu 5-6 takla hayatınızı kurtarır. İmkansız değil. Biz çok deneyip başardık %60 ihtimalle.

Yarın VİP grupta bu seriyi yapacağız. Sohbet grubuda açık olacak. Herkes istediğini sorup cevabını alacak.
Yarın VİP grupta bu seriyi yapacağız. Sohbet grubuda açık olacak. Herkes istediğini sorup cevabını alacak.

Tüm işlemlerimiz Bitget borsası üzerinden açıyoruz: %40 ekstra indirimli Bitget komisyon linki: ➡️ partner.bitget.com/bg/18ZHMF (Referans kodu: 8hud)

Kral o gruba alımlar sadece Bitget borsasına 8hud kodu ile üye olan herkes alınıyor.

Hocam iyi akşamlar vipe giremiyoruz

Market zaten döndü diyebiliriz artık. Artık piyasaya tekrar yoğunlaşma zamanı.

Şöyle… VİP grubumuzun sohbetini yârın açacağız. Orada 7/24 sohbet muhabbet edebileceğiz. (Dip not: vip ücretli değil)
Şöyle… VİP grubumuzun sohbetini yârın açacağız. Orada 7/24 sohbet muhabbet edebileceğiz. (Dip not: vip ücretli değil)

Hocam sohbet gurubu var mı

Evet ufak bir eth short alıp kapattığımız yerden longa geri döneceğiz

Hocam şu an shorttayız değil mi?

OM’mu kaldı ya. Biz 33x yaptığımızda satmıştık fiyatı 1 dolardı sonra 9$ oldu. Her altcoin 1 kez boğa yaşar unutmayın max 2

Hocam önümüzdeki boğa için mubarak mı om mu birini çıkarıcam

Hatta mubarak 0.070’lere kadar yükselmişti. 2-3x yapmıştık. Millet laf ediyordu yok reklam yok cart curt. Sonuç ortada.

Diğer fenomenler sizi öyle bir içeri koydu ki sittinsene çıkamazsınız. Bizim mubarak en azından %45 düşmüş. Nuru nimet.

1 yıl olmamış daha. Fiyatı şu an 0.017’de.
1 yıl olmamış daha. Fiyatı şu an 0.017’de.

1 yıl oldu mu ya 😁 dur bakim

Mubarak için 1 yıl önce de öyle demiştiniz ?

Paylaşımdaki coin MUBARAK bu arada. Binance kurucusunun sepetinde de var.