uz
Feedback
Deep Web Kripto

Deep Web Kripto

Kanalga Telegram’da o‘tish

Tek kişisel hesap, başka yok -> @DWKMert Burada yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler yatırım danışmanlığı kapsamında değildir.

Ko'proq ko'rsatish

📈 Telegram kanali Deep Web Kripto analitikasi

Deep Web Kripto (@deeepwebkripto) Turk til segmentidagi kanali faol ishtirokchi. Hozirda hamjamiyat 61 639 obunachidan iborat bo'lib, Kriptovalyutalar toifasida 2 025-o'rinni va Turkiya mintaqasida 429-o'rinni egallagan.

📊 Auditoriya ko‘rsatkichlari va dinamika

невідомо sanasidan buyon loyiha tez o‘sib, 61 639 obunachiga ega bo‘ldi.

27 Iyun, 2026 dagi oxirgi ma’lumotlarga ko‘ra kanal barqaror faollikka ega. Oxirgi 30 kunda obunachilar soni -2 131 ga, so‘nggi 24 soatda esa -102 ga o‘zgardi va umumiy qamrov yuqori darajada qolmoqda.

  • Tasdiqlash holati: Tasdiqlanmagan
  • Jalb etish (ER): Auditoriya o‘rtacha 11.53% darajada jalb etiladi. Nashrdan keyingi dastlabki 24 soatda kontent odatda umumiy obunachilar sonining 7.29% ini tashkil etuvchi reaksiyalarni to‘playdi.
  • Post qamrovi: Har bir post o‘rtacha 7 110 marta ko‘riladi; birinchi sutkada odatda 4 491 ta ko‘rish yig‘iladi.
  • Reaksiyalar va o‘zaro ta’sir: Auditoriya faol: har bir postga o‘rtacha 0 ta reaksiya keladi.
  • Tematik yo‘nalishlar: Kontent altın, herkes, piyas, eth, kripto kabi asosiy mavzularga jamlangan.

📝 Tavsif va kontent siyosati

Muallif resursni shaxsiy fikrni ifoda etish maydoni sifatida ta’riflaydi:
Tek kişisel hesap, başka yok -> @DWKMert Burada yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler yatırım danışmanlığı kapsamında değildir.

Yuqori yangilanish chastotasi (oxirgi ma’lumot 28 Iyun, 2026 da olingan) sababli kanal doimo dolzarb va katta qamrovli bo‘lib qoladi. Analitika auditoriya kontent bilan faol hamkorlik qilishini, uni Kriptovalyutalar toifasidagi muhim ta’sir nuqtasiga aylantirishini ko‘rsatadi.

61 639
Obunachilar
-10224 soatlar
-4197 kunlar
-2 13130 kunlar
Postlar arxiv
Eth 3.020’ye düştü shortunuzu şimdilik kapatabilirsiniz bu da kafi bereket versin

İşlemi anlık toplamda 9k$ ile kapattık. 3.095’e short emri verdik. Anlık eth: 3.070

Birlikte sayıyoruz! 5 OLDU…
Birlikte sayıyoruz! 5 OLDU…

Birlikte sayıyoruz! 4 OLDU…
Birlikte sayıyoruz! 4 OLDU…

Birlikte sayıyoruz! 3 OLDU…
Birlikte sayıyoruz! 3 OLDU…

Birlikte sayıyoruz! 2 OLDU…
Birlikte sayıyoruz! 2 OLDU…

1-2 saate vadeli tarafı açılacak hareket başlar. Şimdi hep beraber sabaha kadar kazançları sayacağız tamam mı? Başka mesaj atılmayacak

Hocam asya borsalari kacta acilacak ?

Vadeli işlemlerde binance borsasında işlem açmak resmen enayilik. 100 dolar karla işlemi kapatınca 15-20$ kesiyor bazen. Bitget çok az kesiyor. İşlemleri bitgetten açın. Spotları da binance & bitgette eşit şekilde tutun

%40 ekstra indirimli Bitget komisyon linki: ➡️ partner.bitget.com/bg/18ZHMF (Referans kodu: 8hud)
%40 ekstra indirimli Bitget komisyon linki: ➡️ partner.bitget.com/bg/18ZHMF (Referans kodu: 8hud)

Bugünde sabahlıyoruz dostlar ☺️ asya piyasaları açılınca buralar çoşacak 🔥

Ethereum… bittin sen bittin… kalemini kırdılar.
Ethereum… bittin sen bittin… kalemini kırdılar.

Piyasanın çakılacağı her halükarda belli zaten balinalar ve market maker’ın şu anki tek amacı piyasayı ellerinde yatay bir şekilde tutup yatırımcıları Long açtırmaya zorluyorlar ama benim canım takipçilerim bunu yemeyecek!

Geçerli tabii. Her an oraya iniş olabilir tek mumda.

Hala geçerli mi hocam 2900 grafik

Saçmalık ya tamda girişe stop koyuyorduk 🤣 3.090 tekrar. Balinaların canı sıkılıyor 30$ düşürüp geri kaldırıyorlar.

Birlikte sayıyoruz! 4 OLDU…
Birlikte sayıyoruz! 4 OLDU…

Birlikte sayıyoruz! 3 OLDU…
Birlikte sayıyoruz! 3 OLDU…

Hocam şahidiz o gün tüm yatırımlarımı sattım dediğinde

Bedelini ödeyecek
Bedelini ödeyecek