uz
Feedback
Deep Note's💙

Deep Note's💙

Kanalga Telegram’da o‘tish

کانالی برای.... حرف های عمیق📝 متن های عمیق📄 درد و دل ها📙 موزیک های دلی🎙️ دست نوشته ها✍️ و دل نوشته ها♥️

Ko'proq ko'rsatish
253
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
+107 kunlar
+1430 kunlar
Postlar arxiv
این زندگی بهشت نیست، تو هم مجبور نیستی فرشته باشی..!

کاشکی که خوشبختی هم مثل مرگ حق همه بود..!

-با همه لاسِ استمراری با ما اَدا تنگایِ التزامی!!

بابا بزرگم یه حرف خیلی قشنگ بهم زد که با طلا باید ثبتش میکردم.... میگفت‌: ‏«شیرین ترین توت ها رو پای درختها میریزن! در حالی که ما برای چیدنِ توت هایِ کال، چشم به بالا ترین شاخه ها میدوزیم! این دقیقا حکایت ندیدن هاست‌...» زیادی بودن، زیادی خوب بودن، زیادی در دسترس بودن، زیادی تحمل کردن فقط باعث میشه زیادی نادیده گرفتی بشی همین..! #دلی✍ ⒟⒠⒠⒫💙⒩⒪⒯⒠⒮

اینم از آهنگی که مطمئنم این روزا همتون دنبالش میگردین✨️[1:06]

بد اخلاقه؟ بیخیال اگه واقعا دوسش داشته باشی اخلاقش از عسل هم شیرین تره🤍

دنیای منی♥️🫀

‏تو دیر جواب میدی تا تظاهر کنی اهمیت نمیدی من زود جواب میدم چون واقعا اهمیت نمیدم....

‏هیچ احساسی بهتر از یه پی ام غیرمنتظره از کسی که دلتنگشی نیست!

بیرون کشیدن یه آدم از بدنت کار سختیه... اینکه سعی کنی دیگه تیکه کلام های اونو نگی، شبیه اون رفتار نکنی، شبیه اون نخندی..!

کسی که ترکت میکنه همیشه با دقت بهت نگاه میکنه، چون میخواد بدونه اشتباه نکرده اما تو حواست به خودت باشه، بهش نشون بده که اشتباه بزرگی انجام داده!

خطاب به کل 170 نفر اعضای چنل تا به این لحظه: خوشحالم که هنوزم آدم حسابی و آدم مهربون وجود داره قربونِ وجودتون💙

همیشه همینه، خراب کردن راحته ولی درست کردن هر چیزی پدر آدمو در میاره و از اون طرف به دست آوردن راحته ولی نگه داشتن سخته..!

موافقم با حرفاتون🤌

اون اکسی که تا این حد لو لول باشه و بعد اتمام رابطه بخواد دهن وا کنه، اصلا ارزش دوباره هم صحبت شدن رو نداره که تازه بخوایم براش متنی هم بفرستیم...🫠

اینو بفرستید برای اکس هاتون تا بفهمن هرچی به دهن شون میاد به هرکسی نگن از شما اونم بدون مدرک🔝

اینم توی پلی لیست تون جا بدید لطفا🤍

بذر این درد رو خودم کاشتم🖤

تا به سنگ نخوری سنگ‌ نمیشی!

بعد تموم شدن هرچیزی حرمت نون و نمک و مدتی که باهم بودین رو نگه دارین پشت هم حرف نزنین جزئیات رابطه تون رو به کسی نگید شرافت انسان در گرو حفظ حرمته... چه رابطه، چه رفاقت، چه شراکت..! از ما گفتن بود🧑‍🦯