uz
Feedback
ur.local.gay

ur.local.gay

Kanalga Telegram’da o‘tish
2 816
Obunachilar
-524 soatlar
-397 kunlar
-23630 kunlar
Postlar arxiv
اقن من نمیتونم فک کنم

مغزم نمیکشه بزنم اصلا

؟
Anonymous voting

شببخیر

خرف نزن راجبش

امشب برا شمام شب عجیبیه؟

منم

اگه استیو و ویل باهم بمیرن تلکراممو پاک میکنم

sticker.webp0.10 KB

نکنه همش بازیه مایک باشه

من میگم ال همه چیو درست میکنه بعد سیکشو میزنه

همش واسه اخرشه.

تا الان هیچکس نمرده

همشون بنظر من

کی میمیره
Anonymous voting

کاش

منم میمیرم

میمیره

اره داداش

بنظرتون استیو میمیره؟