uz
Feedback
ℭ𝔩𝔬𝔲𝔡

ℭ𝔩𝔬𝔲𝔡

Kanalga Telegram’da o‘tish

به خونه‌ی مامانبزرگ خوش اومدی☁️ • @clloudibot

Ko'proq ko'rsatish
1 100
Obunachilar
-124 soatlar
-117 kunlar
-4730 kunlar
Postlar arxiv
بچه‌ها💆🏻‍♀️

باید اول اکانتمو از حلقوم لایسنس مارکت بکشم بیرون

تموم

خانومییی😭❤️‍🔥

واقعا نیمی از قلبم مال سینا نیم دیگه مال حانی

💆🏻‍♀️💆🏻‍♀️💆🏻‍♀️💆🏻‍♀️💆🏻‍♀️

و این بهترین دزدیه✨..
@Hopeciel

:))))))

بچه‌ها تهمت ناروا زدم مولود نبود

هرگز!

همون پسره که عکسشو واست فرستادم اینجا هم بود 😂😂😂😂😂😂😂

مولود از سنت خجالت می‌کشیدی:)

اون یکی که بنر دستش بود مولود بود؟:)))

دقیقا🎀

رامبد باید لپشو می‌کشید می‌گفت آفرین پسر گلم😭

خنده داشت؟

ولی ما جاش نیستیم شایدم از قصد نبود

حله

نمیدونم شاید حرف تو درسته

شاید اگه منم جاش بودم نمیرفتم