uz
Feedback
ℭ𝔩𝔬𝔲𝔡

ℭ𝔩𝔬𝔲𝔡

Kanalga Telegram’da o‘tish

به خونه‌ی مامانبزرگ خوش اومدی☁️ • @clloudibot

Ko'proq ko'rsatish
1 086
Obunachilar
-424 soatlar
-97 kunlar
-5630 kunlar
Postlar arxiv
بهش بگم خدا شفات بده یا زشته؟

جدیا من اینهمه خودم میگم شیرزاد تاکسیکه عشقشو ذره‌ای قبول ندارم به عشق قباد نگید سالم و و و ولی دیگه عزیز زیر پستی که داریم می‌گیم یارو عذاب کشید چرا باید درباره‌ی قهرمان بودنش حرف بزنی؟

چی بگم والا یه دور عین آدم پیجو نگاه می‌کردی جای این که چشمو ببندی دهنو باز کنی
چی بگم والا یه دور عین آدم پیجو نگاه می‌کردی جای این که چشمو ببندی دهنو باز کنی

ولی به هرحال سر ماجرای فجر و اینا هنوز ازش بدم میاد😔

بچه‌ها الان فهمیدم با چیزایی که تو اینستا می‌بینم هیچ برنامه‌ای رو قضاوت نکنم جدی حرفای فریبا نادری اونجوری که همه نشون دادن نبود ناراحتم الکی قضاوت کردم

جهیدممم

:)))))

sticker.webp0.27 KB

😂😂😂

بدون هم یت-

نه نه نه من و نوه‌ها تو یه تیمیم

تحریمشون کن.😔

بخاطر همین پست نذار.

بیاید غلط املایی بگیرم ازتون «بذار» درسته😔🫵🏻

آخر هفته😔🫶🏻

:)))😂
:)))😂

فردا می‌ذارم😔

عجیب شدم پیج فقط شده شهرزاد (حتی پستای بعدیمم از شهرزاده) چنل شده سینا

تف به هرکی که این مدت با ماجرای پژمان ویو گرفت حالا خودکشی کنید بی‌شرفا🫶🏻

سلام جوجوهای مامانبزرگ🫵🏻