uz
Feedback
ℭ𝔩𝔬𝔲𝔡

ℭ𝔩𝔬𝔲𝔡

Kanalga Telegram’da o‘tish

به خونه‌ی مامانبزرگ خوش اومدی☁️ • @clloudibot

Ko'proq ko'rsatish
1 101
Obunachilar
+124 soatlar
-117 kunlar
-4730 kunlar
Postlar arxiv
کاش حسین صفا و چاوشی دوباره همکاری کنن از امید روزبه خسته شدیم

ولی فصل یکشو ندیدم

دلم می‌خواد وحشی رو ببینم

یه روز این نمکای سر کلاسو تیکه تیکه می‌کنم💆🏻‍♀️

وقتشه دعا کنید امروز ارائمو خوب بدم

هومنعلی چی تو کلته

من برمی‌گردم بهت قول می‌دم… https://www.instagram.com/reel/DSTAmHYjVJP/?igsh=MnZiMzBiYXpidWNo

تموم

خیلی خوشحال

دارم ادیت می‌زنم و خوشحالم

دارم شهرزاد می‌بینم و آهنگو گذاشت💆🏻‍♀️

عزیززز؟؟؟؟ آهنگو بذاااا

یکی چاوشی رو کتک بزنه

میو

photo content
+1

برید اینارو تو پینترستتون سرچ کنید ببینید از نظر پینترست چه وایبی می دین.
+1
برید اینارو تو پینترستتون سرچ کنید ببینید از نظر پینترست چه وایبی می دین.

روانی شدم

چاوشی آهنگو بده دیگه

واقعا این آدمو دوست دارم😭
واقعا این آدمو دوست دارم😭