uz
Feedback
ℭ𝔩𝔬𝔲𝔡

ℭ𝔩𝔬𝔲𝔡

Kanalga Telegram’da o‘tish

به خونه‌ی مامانبزرگ خوش اومدی☁️ • @clloudibot

Ko'proq ko'rsatish
1 100
Obunachilar
-124 soatlar
-117 kunlar
-4730 kunlar
Postlar arxiv
از اینجور پیاما که میدین میخوام از ذوق جیغ بزنم بوس بهتتت😭🫵🏻

من خیلی اینجا صحبت نمی‌کنم ولی خیلی وقته هستم و حسابی باهات حال می‌کنم، مشتی هستی زیااد😩💕

من حتی با مجوز گرفتنه هم مشکل ندارم فقط کاش قبلش لفظ اینو نمیومد که آره رپ اگه مجوز بگیره رپ نیست پاپه و فلان‌.

استادمون می‌گفت اگه یه کار غلطی‌ام می‌کنید با پذیرش این که غلطه انجامش بدید نه انکارش کنید این دقیقه شایعه

شایع مگه مجوز دارا رو مسخره نمی‌کرد؟

موضوع اینه که من انقدر در برابر سینا گارد نداشتم از همون اول چون کلا کاراش اونجور نبود که بگیم نه مجوز نمیدن بهشو فلان ( تازه خودشم از همون اول اعلام کرده بود من به تئاتر و بازیگری علاقه دارم پس منطقیع که توی ایران بمونه و فعالیتش رو همینجا ادامه بده ) اما شایع اینطور نیست واقعا ((((:

من طرفدارش نبودم ولی‌ منم خسته کرده

شایع ناامیدم کرده

دلیلی نمی‌بینم ازش طرفداری کنم حتی می‌دونم میام همینجا دورهم بهش بخندیم

اگه سینا جزو سوپرایزای برنامه باشه چی؟

اگه فلانی می‌خواسته تو ایران کنسرت بذاره چرا انتخاب کرده رپ بخونه؟ چرا آهنگ اعتراضی خونده؟ چرا گفته هرکی تو ایران مجوز بگیره فلانه؟ بعد حالا که رسید به خودت اسمش مجوز نیست؟🤡

تلاشتون واسه دفاع از علی ضیا خنده داره

من اعصاب ندارم امشب هی‌ام یسریا از آدم ایراد بنی اسرائیلی می‌گیرن💆🏻‍♀️

بیاید اینجا بازی کنیم https://t.me/+CTPuYwkhAdZmMDBk

بچه‌ها بات بازی جاسوس سراغ دارید؟

شاید طرف حالش خوب نبوده😔

نه اینجوری+

بچه‌ها شما ۳ دقیقه ویس میدید و دو دقیقه و نیمشو میگید «امممم»؟