uz
Feedback
ℭ𝔩𝔬𝔲𝔡

ℭ𝔩𝔬𝔲𝔡

Kanalga Telegram’da o‘tish

به خونه‌ی مامانبزرگ خوش اومدی☁️ • @clloudibot

Ko'proq ko'rsatish
1 091
Obunachilar
-424 soatlar
-97 kunlar
-5630 kunlar
Postlar arxiv
هیچ خوشم نیومد بی من برید کارناوال با سگک کمربند می‌زنمتون

یاسی جان از صبا راحت شدی

مال من این نبود😔 ولی اینم دوست همون آقاییه بیچاره‌ها خودشونو کشتن که به احتشامی رای بدین به جفتشون رای بدین هیچکس به هیچ جاش نگرفت🥰

هنوز نفهمیدید ما رو کصخلا کراش میزنیم؟😔

این خیلی عصبیه

ولی نزدما تا سینا هست بقیه خیر

*راجع به بعد از خون نگار در شرف کراش زدنم

:)))

عصبی‌تر از این پیدا نکردید؟:)

می‌بینی توروخدا؟:)

رو این کراش زدید یزیدا؟:) من اینو میزنم جلو:)))))))))

بالاخره پیداش کردممم🧚🏻
بالاخره پیداش کردممم🧚🏻

یههههههه🙌🏻

درود بر پایه ترین مادربزرگگگگ

ندید می‌زنمتون

به این توت فرنگی بدید یعنی تایید

درود بر بهترین مادربزرگ جهان

سلام

علی فروتن تو انجمن اشباح چه گوگوله😭