uz
Feedback
🔵🟢 کانون برترها (قلم چی) 🟡🔴

🔵🟢 کانون برترها (قلم چی) 🟡🔴

Kanalga Telegram’da o‘tish

كانون بـــَـــرتـــَـــرها؛ یک تیم واقعی کنار هم👩‍🎓 یک دوست واقعی کنار تو👨‍🎓 #قلم‌چی 🔥بيش از ٢٠٠ مشاور رتبه برتر با رزومه كامل 🔥 مشاوره🔴 نکته و تست🟡 انگیزشی🟢 برنامه ریزی🔵 رزرو مشاوره و ثبت نام @Bartarhaadmin

Ko'proq ko'rsatish

📈 Telegram kanali 🔵🟢 کانون برترها (قلم چی) 🟡🔴 analitikasi

🔵🟢 کانون برترها (قلم چی) 🟡🔴 (@bartarhakanoon) Forsiy til segmentidagi kanali faol ishtirokchi. Hozirda hamjamiyat 19 383 obunachidan iborat bo'lib, Taʼlim toifasida 10 324-o'rinni va Eron mintaqasida 17 234-o'rinni egallagan.

📊 Auditoriya ko‘rsatkichlari va dinamika

невідомо sanasidan buyon loyiha tez o‘sib, 19 383 obunachiga ega bo‘ldi.

25 Iyun, 2026 dagi oxirgi ma’lumotlarga ko‘ra kanal barqaror faollikka ega. Oxirgi 30 kunda obunachilar soni -1 897 ga, so‘nggi 24 soatda esa -24 ga o‘zgardi va umumiy qamrov yuqori darajada qolmoqda.

  • Tasdiqlash holati: Tasdiqlanmagan
  • Jalb etish (ER): Auditoriya o‘rtacha 4.02% darajada jalb etiladi. Nashrdan keyingi dastlabki 24 soatda kontent odatda umumiy obunachilar sonining 2.34% ini tashkil etuvchi reaksiyalarni to‘playdi.
  • Post qamrovi: Har bir post o‘rtacha 780 marta ko‘riladi; birinchi sutkada odatda 453 ta ko‘rish yig‘iladi.
  • Reaksiyalar va o‘zaro ta’sir: Auditoriya faol: har bir postga o‘rtacha 1 ta reaksiya keladi.
  • Tematik yo‘nalishlar: Kontent برتر, مبحث, دانشجو, کانون, كانون kabi asosiy mavzularga jamlangan.

📝 Tavsif va kontent siyosati

Muallif resursni shaxsiy fikrni ifoda etish maydoni sifatida ta’riflaydi:
كانون بـــَـــرتـــَـــرها؛ یک تیم واقعی کنار هم👩‍🎓 یک دوست واقعی کنار تو👨‍🎓 #قلم‌چی 🔥بيش از ٢٠٠ مشاور رتبه برتر با رزومه كامل 🔥 مشاوره🔴 نکته و تست🟡 انگیزشی🟢 برنامه ریزی🔵 رزرو مشاوره و ثبت نام @Bartarhaadmin

Yuqori yangilanish chastotasi (oxirgi ma’lumot 26 Iyun, 2026 da olingan) sababli kanal doimo dolzarb va katta qamrovli bo‘lib qoladi. Analitika auditoriya kontent bilan faol hamkorlik qilishini, uni Taʼlim toifasidagi muhim ta’sir nuqtasiga aylantirishini ko‘rsatadi.

19 383
Obunachilar
-2424 soatlar
-2397 kunlar
-1 89730 kunlar
Postlar arxiv
🔴 توضیح سازمان سنجش درباره تغییرات کنکور و علت لزوم ایجاد سابقه تحصیلی برای پایه یازدهم 🔹بر اساس مصوبه سیاست‌ها و ضوابط ساماندهی سنجش و پذیرش مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی و اصلاحات ابلاغی متعاقب آن و حسب بند ۳-۳ ماده ۳، سهم اعمالی سابقه تحصیلی در سال ۳-۱۴۰۲ فقط پایه دوازدهم به میزان ۴۰ درصد با تاثیر قطعی، برای سال ۴-۱۴۰۳ فقط پایه دوازدهم به میزان ۵۰ درصد با تاثیر قطعی، برای سال تحصیلی ۵-۱۴۰۴ پایه‌های یازدهم و دوازدهم به میزان ۶۰ درصد با تاثیر قطعی در سال ۱۴۰۱ تعیین و اطلاع رسانی شده بود. 🔹بر اساس ماده ۴ مصوبه مذکور، وزارت آموزش و پرورش موظف است نسبت به ایجاد سوابق تحصیلی دانش آموزان اقدام نماید به گونه‌ای که برای سنجش و پذیرش متقاضیان ورود به آموزش عالی از سال تحصیلی ۳-۱۴۰۲ و به بعد همه فارغ التحصیلان دارای سوابق تحصیلی باشند. 🔹از لحاظ کارشناسی بر مبنای علم سنجش و ارزشیابی، مولفه‌ها و معیار‌های تاثیرگذار در نمره کل سازی دوگانه، عملاً مغایر اصول علمی خواهد بود و نباید برای یک آزمون و پذیرش رقابتی، عملاً دو نوع نمره کل سازی متفاوت انجام شود و این با اصل عدالت در سنجش در یک آزمون خطیر و سرنوشت ساز در تناقض است. 🔴🟡 @bartarhakanoon 🟢🔵

⭕️⭕️ کنکورهای نظام قدیم منطبق بر نظام جدید 🔺برای دانش آموزان دوازدهمی سه آزمون جامع در نظر گرفته‌ایم. این آزمون‌های جامع به شما کمک می‌کند که با سؤال‌های کنکور قبل سال 1398 هم آشنا شوید و اگر در کنکور 1404 سؤالی مشابه کنکورهای قدیمی بود ، قادر به پاسخ‌گویی باشید. 🔺این کنکورها در صفحه شخصی شما در سایت کانون فعال است. 🔺نحوه فعال سازی در صفحه شخصی👇 https://www.kanoon.ir/Article/356903

بچه ها فقط ١٠ كد ديگه باقي مونده اگه هنوز استفاده نكرديد زودتر به ادمين پيام بديد

✨🎉 سال نو مبارک بچه‌های کانون برترها! 🎉✨ یک سال پر از تلاش و پیشرفت رو پشت سر گذاشتید و حالا وقتشه که با انرژی و انگیزه‌ای چند برابر وارد سال جدید بشید! 🌟 امیدواریم که امسال برای همتون پر از موفقیت، شادی و لحظات به‌یادماندنی باشه. 💪📚 به آرزوهای بزرگتون ایمان داشته باشید و برای رسیدن بهشون قدم بردارید! 🚀🌱 🎊 سال ۱۴۰۴ مبارک! 🎊

#پادکست #مشاوره 💠دوره طلایی عید نوروز 💠مهرشاد ایمانی نسب، دانشجوی علوم قضایی دانشگاه تهران 🔴🟡 @bartarhakanoon 🟢🔵

دوران طلایی عید نوروز🔥 دوران جمع بندی، اونم دوران جمع بندی عید شاید مهم ترین بازه مطالعاتی یه کنکوری باشه ⚠ پس خیلی مهمه که
دوران طلایی عید نوروز🔥 دوران جمع بندی، اونم دوران جمع بندی عید شاید مهم ترین بازه مطالعاتی یه کنکوری باشه ⚠ پس خیلی مهمه که بدونی باید چیکار کنی و سردرگم نباشی🌊 داخل این پادکست ، مسیر باقی مونده تا کنکور رو برات ترسیم کردم😎 🎙مهرشاد ایمانی نسب، رتبه ۱۴ کنکور انسانی دانشجوی علوم قضایی دانشگاه تهران #سوال_من ⬅️ #نکته_مشاور #چالش کانون برترها یه تیم واقعی کنار هم، یه دوست واقعی کنار تو 🫵 🔴🟡 @bartarhakanoon 🟢🔵

📢 🔥 تخفیف ویژه برای اعضای کانال کانون برترها! 🔥 📢 🎁 عیدی ویژه برای بچه‌های کانون برترها! 🎁 📚 کتاب‌های کانون رو با یه تخفیف استثنایی بگیر! 😍 💥 132 هزار تومان + 32% تخفیف ویژه! 💥 📖 فرصتی عالی برای یه جهش توی درس‌هات! 🚀 🛒 خرید از سایت رسمی کانون: 🌐 www.kanoonbook.ir 📌 فقط برای اعضای کانال کانون برترها! 📌 ⏳ فرصت محدوده، پس عجله کنید! ⏳ 📲 همین الان به ادمین پیام بده و کد تخفیفت رو دریافت کن!🏃💨 ➡️@bartarhaadmin 🔴🟡 @bartarhakanoon 🟢🔵

+1
🔴 #فوری | تكليف کنکور مشخص شد ؛ اطلاعیه و ضرایب امتحانات نهایی ،کنکور 1404 از دبیرخانه شورای سنجش و پذیرش دانشجو 🟡کنکور در سال 1404 در دو نوبت برگزار میشود و نتایج آن فقط برای سال 1404 اعتبار داشته و برای سال 1405 معتبر نیست.و از سال ۴۰۵ کنکور فقط یکبار در سال خواهد بود 🟡همچنین در اطلاعیه ، صحبتی بر معاف بودن پشت کنکوری ها برای ندادن امتحانات نهایی یازدهم نشده ، به نظر میاد که پشت کنکور ها هم آن شش درس نهایی یازدهم رو باید شرکت کنند. و عطف بماسبقی در کار نیست! 🔴🟡 @bartarhakanoon 🟢🔵

https://www.kanoon.ir/Article/358224 مهم‌ترین تست‌های کنکورهای سالهای قبل در کتاب زرد از نگاه دبیران 🔴🟡 @bartarhakanoon 🟢🔵

#پادکست #مشاوره 💠دوران جمع‌بندی 💠مائده حسنی،‌ دانشجوی اقتصاد دانشگاه تهران 🔴🟡 @bartarhakanoon 🟢🔵

دوران جمع‌بندی ◽️دوران جمع‌بندی یکی از مهمترین دوره‌های کنکوره و شما باید براش کاملا آماده باشین و باید از الان بدونید که اون
دوران جمع‌بندی ◽️دوران جمع‌بندی یکی از مهمترین دوره‌های کنکوره و شما باید براش کاملا آماده باشین و باید از الان بدونید که اون‌موقع باید چی کار کنید😶 پادکستو گوش بده تا چم و خم کار دستت بیاد😉 🎙مائده حسنی ، رتبه ۹ کنکور انسانی دانشجوی اقتصاد دانشگاه تهران #سوال_من ⬅️ #نکته_مشاور #چالش کانون برترها یه تیم واقعی کنار هم، یه دوست واقعی کنار تو 🫵 🔴🟡 @bartarhakanoon 🟢🔵

محمدرضا نادری بدیع رتبه ۳۷۵ منطقه ۱ کنکور سراسری ۱۴۰۳ با درصد ۸۹ زیست و ۸۶ فیزیک کنکور دانشجوی پزشکی دانشگاه ایران ویژگی ها:
محمدرضا نادری بدیع رتبه ۳۷۵ منطقه ۱ کنکور سراسری ۱۴۰۳ با درصد ۸۹ زیست و ۸۶ فیزیک کنکور دانشجوی پزشکی دانشگاه ایران ویژگی ها: 🔥برنامه ریزی شخصی سازی شده و مطابق بودجه بندی 🔥در نظر گرفتن تعادل بین کنکوری خوندن و امتحان نهایی 🔥تماس هفتگی و پیگیری روند دانش اموز 🔥بررسی کامل کارنامه ازمون ها و اصلاح نقاط ضعف 🔥اموزش روش های مطالعه و مدیریت سر جلسه #معرفی_مشاور براي رزرو مشاور با محمدرضا نادری ميتونی به ادمين پيام بدی @bartarhaadmin 🔴🟡 @bartarhakanoon 🟢🔵

چرا تست زنی اشتباه هم مهمه؟
سلام به همه کنکوری‌های عزیز 🫡 احتمالاً شنیدی که می‌گن "اشتباه کردن لازمه یادگیریه". این جمله توی مسیر کنکور، مخصوصاً در تست‌زنی، خیلی معنا پیدا می‌کنه. شاید وقتی یه سوال رو اشتباه جواب می‌دی، احساس کنی همه چی خراب شده، ولی بذار یه راز رو بهت بگم: اشتباهات تست‌زنی می‌تونن بهترین معلم‌هات باشن! 🙂 امروز می‌خوایم درباره این حرف بزنیم که چرا تست‌زنی اشتباه هم می‌تونه مفید باشه و چطور می‌تونی ازش به نفع خودت استفاده کنی. 1️⃣. اشتباه، ضعف‌هات رو نشون میده 🎯 وقتی یه سوال رو اشتباه جواب می‌دی، دقیقاً مشخص می‌شه که کجا مشکل داری. شاید مطلب رو درست یاد نگرفتی. شاید بی‌دقتی کردی. یا شاید تکنیکت توی حل سوال مشکل داره. هر اشتباه یه علامت هشدار برای بهتر شدنته. به جای ناراحت شدن، بهش به چشم یه فرصت نگاه کن. 😊 2️⃣. تحلیل اشتباهات = یادگیری عمیق‌تر 🔍 وقتی بعد از تست زدن، اشتباهاتت رو تحلیل می‌کنی، یادگیریت چند برابر عمیق‌تر میشه. سوال رو دوباره بخون و ببین چرا گزینه درست رو اشتباه گرفتی. اگه مبحث رو کامل بلد نیستی، برگرد و دوباره مرورش کن. با این کار، مطمئن می‌شی که این اشتباه رو توی آزمون اصلی تکرار نمی‌کنی. 3️⃣. اشتباهات، استرست رو کاهش میدن 🌬 خیلی‌ها فکر می‌کنن اگه توی تست‌زنی اشتباه کنن، باید استرس بگیرن. ولی برعکس، اشتباهات کمک می‌کنن که قبل از آزمون اصلی، با نقاط ضعفت روبرو بشی و اصلاحشون کنی. اینجوری روز کنکور با اعتمادبه‌نفس بیشتری سر جلسه می‌ری. 💪 4️⃣. تقویت دقت و تمرکز 👀 اشتباه کردن بهت یاد میده که دقتت رو بیشتر کنی. مثلاً: اگه به خاطر بی‌دقتی یه سوال رو غلط جواب دادی، دفعه بعد حواست رو بیشتر جمع می‌کنی. این فرایند باعث میشه مهارت تست‌زنی‌ات بهتر بشه و درصد اشتباهاتت کمتر بشه. 5️⃣. تمرین استراتژی‌های تست‌زنی ⚡️ اشتباهاتت می‌تونن بهت کمک کنن استراتژی بهتری برای مدیریت زمان و حل سوالات پیدا کنی. مثلاً: شاید متوجه بشی که سوالات سخت رو باید بذاری برای آخر. یا اینکه تست‌های شک‌دار رو چطور مدیریت کنی. چطور از اشتباهات به بهترین شکل استفاده کنیم؟ 1️⃣- بعد از هر آزمون، حتماً تحلیل کن 📊 ببین کدوم سوالات رو اشتباه زدی و چرا. اگه صرفاً از کنار اشتباهاتت بگذری، همون‌ها دوباره توی آزمون بعدی تکرار میشن. 2️⃣- یه دفترچه مخصوص اشتباهات داشته باش 🔖 همه سوالاتی که اشتباه جواب دادی رو توی یه دفترچه بنویس. بعد هر چند وقت یه بار برگرد و دوباره اون‌ها رو حل کن. اینجوری می‌تونی مطمئن شی که اون اشتباه دیگه برات تکرار نمیشه. 3️⃣- سوالات اشتباه رو دوباره طراحی کن 🛠 برای سوالاتی که غلط جواب دادی، یه سناریوی جدید بساز. مثلاً خودت سوال مشابهی طرح کن و حلش کن. این کار ذهنیتت رو نسبت به اون نوع سوال تقویت می‌کنه. 4️⃣- مهارت عبور از اشتباهات رو یاد بگیر 🚶‍♂️ اگه توی یه آزمون چند سوال رو اشتباه جواب دادی، به جای اینکه ذهنت رو درگیرشون کنی، ازشون بگذر و روی سوالات بعدی تمرکز کن. مهارت رها کردن اشتباهات توی آزمون اصلی خیلی مهمه. جمع‌بندی: اشتباه کردن توی تست‌زنی نه تنها بد نیست، بلکه یه فرصت طلایی برای پیشرفته. به جای اینکه از اشتباهاتت خجالت بکشی یا ناامید بشی، ازشون درس بگیر و قوی‌تر شو. یادت باشه، موفقیت توی کنکور از دل همین اشتباهات و یادگیری‌ها بیرون میاد. 🚀 پس دفعه بعد که یه تست رو اشتباه جواب دادی، لبخند بزن و بگو: "یه قدم به جلو برداشتم!" 😊 موفق باشید کنکوری‌های عزیز! 💖 🔴🟡 @bartarhakanoon 🟢🔵

#درسنامه 🟢درسنامه هوش و استعداد معلمی 💠تهیه شده توسط علی اشرف‌پور، مشاور ریاضی کانون‌برترها 🔴🟡 @bartarhakanoon 🟢🔵

از آنجا که قبل از دوران عید بینشی نسبت به مقدار تسلطم بر هر پایه به دست آورده بودم من از پایه‌ی دهم شروع کردم که به‌نظرم نسبت به دو پایه‌ی دیگر ضعیف‌تر بودم و در برنامه‌ریزی خود دروس پایه‌ی دهم را با تاکید بیشتری قرار دادم خصوصا تاریخ و جغرافی که در کنکور نیز درصد بالایی کسب کردم. باتوجه به اینکه در اردوی مطالعاتی شرکت کرده بودم با روتین مطالعاتی خوبی پیش می‌رفتم، یک ساعت مشخصی بیدار می‌شدم و در ساعت مشخصی هم مطالعه‌ام تمام می‌شد. میزان ساعت مطالعه‌ی من اصلا عجیب غریب نبود و متوسط هفت،هشت ساعت در روز و بیشترین زمان ۹ ساعت، ۹ ساعت و خورده‌ای بود؛ استمرار و تعادل رمز موفقیت من بود. هیچ درسی را حذف نکرده بودم و یا هیچ مبحث را ، تنها می‌دانستم روی چه مباحثی بیشتر و یا کمتر زمان بگذارم. یک استثنا این بود که نزدیک به کنکور تعداد تست‌های ریاضیم کمتر شد و بیشتر تاریخ و جغرافی می‌خوندم، چون برای من در آن زمان دیگر تست ریاضی بازدهی نداشت درحالیکه با مرور تاریخ و جغرافی می‌توانستم درصد بالایی بزنم. هر پایه را طبق بودجه‌ی قلمچی جمع‌بندی می‌کردم و خودم را برای آزمون‌های جامع آماده می‌کردم. هنگام تحلیل آزمون‌های جامع به این موضوع توجه می‌کردم در چه مباحثی مشکل دارم تا به صورت اختصاصی بعدا در همان مبحث تست بزنم و نکاتی که در پاسخنامه‌ی کتاب‌کارهایم بود را مطالعه می‌کردم. در این دوران برای دروس فلسفه و منطق خصوصا سعی می‌کردم هرچه جزئی‌تر و نکته‌ای‌تر و درس به درس مطالعه کنم و نکاتش را در کتاب وارد کنم. مهم‌ترین موردی که من در طول مسیر مطالعاتیم داشتم، بینش بود. اینکه چه درس‌هایی نقطه‌ی ضعف من است و درصد بالایی می‌توانم کسب کنم در چه درس‌هایی باید بیشتر تست بزنم، بعضی درس‌ها را بیشتر باید کتاب را بخوانم تا تست. چه موقعی روی دروس مفهومی تمرکز کنم و در چه موقع دروس حفظی. برای مثال اگر مبحثی از ریاضی هست که از نظر آموزشی کماکان مشکل هست و زمانی برای یادگیری آن باید صرف شود تا به تست‌زنی سوالات ساده و متوسط پرداخته شود، بهتر است آن مبحث کنار گذاشته شود و در اولویت نباشد تا بعدا چنانچه فرصتی باقی بود به آن پرداخته شود. تست‌ها را زمان‌دار می‌زدم و با درسی که از همه بیشتر برایم سخت بود شروع می‌کردم. 🔴🟡 @bartarhakanoon 🟢🔵

سلام من ستایش دیانت شعار هستم رتبه‌ی ۲۳ منطقه ۱ در کنکور سال ۱۴۰۲ و هم اکنون در رشته‌ی روانشناسی دانشگاه تهران مشغول به تحصیل
سلام من ستایش دیانت شعار هستم رتبه‌ی ۲۳ منطقه ۱ در کنکور سال ۱۴۰۲ و هم اکنون در رشته‌ی روانشناسی دانشگاه تهران مشغول به تحصیل هستم. فرصت طلایی‌ای برای جمع‌بندی دروس در ایام نوروز وجود دارد که حتی دانش‌آموزانی که تاکنون به صورت جدی مطالعه و تست‌زنی نداشته اند می‌توانند رتبه‌ی کنکورشان را در قیاس با خود پیش از این ایام، به صورت قابل ملاحظه‌ای جا به جا کنند. #شما_پرسیدین 🔴🟡 @bartarhakanoon 🟢🔵

1️⃣مرحله اول، مرور: اولین لازمه برای منسجم کردن مطالعه، این است که مطالعه، یادآوری شود! پس من با این قدم شروع کردم و همه دروس را بدون استثنا مرور کردم و تست زدم. به طور میانگین، روزی سه درس را برای مرور انتخاب می‌کردم و یک الی دو فصل از آنها را مرور می‌کردم و تست‌های آن سه درس را، همان شب می‌زدم؛ و در مجموع، برای من که رشته ریاضی بودم، خیلی زمان زیادی نبرد! زیرا از روش‌هایی استفاده می‌کردم، که به کارم خیلی سرعت می‌بخشید. برای مثال، از تورق سریع استفاده می‌کردم؛ که توضیح آن به زبان ساده، این است که حین مطالعه، مثلا با دیدن کلمه «هیدروژن» در قسمتی از مطلب، همه‌چیز درباره هیدروژن را به یاد بیاوریم. البته ناگفته نماند، بخش زیادی از سرعتم را مدیون دو چیز هستم؛ خلاصه‌نویسی، و تست‌های مارک شده! در طول سال برای خودم گنجینه‌ای از خلاصه‌نویسی جمع کرده بودم که بسیار کوتاه و در مفیدترین حالت ممکن بودند! و از آنجایی که برای مرور، زمان اجازه نمی‌داد همه تست‌های آن مبحث را بزنم، فقط تست‌هایی که خودم علامت‌دار کرده بودم و به نظرم مهم بودند را کار می‌کردم. 2️⃣مرحله دوم، آزمون جامع: بعد از مرور، نوبت جمع‌بندی به کمک آزمون‌های جامع بود. در این بخش، توانستم هنر آزمون دادنم را در آزمون‌های جامع تقویت کنم، و به نظرم مرحله خیلی مهمی بود. زیرا همه آزمون‌هایی که در طول سال برگزار می‌شدند، مبحثی بودند و تنها روی بخش کوچکی از دروس تمرکز داشتند؛ یا نهایتا، آزمون از پایه دهم برگزار می‌شد، که تنها یک سوم از کنکور است! با آزمون‌های جامع، توانستم نحوه مدیریت زمانم در جلسه را بهبود بدهم و با تعداد سوالات استاندارد، تنظیم کنم. و همچنین، نوع نگاهم به سوالات، مقداری تغییر یافت؛ زیرا مثل آزمون‌های مبحثی، سوالات متمرکز نبودند و از تمام مباحث سه سال، سوال طرح شده بود و مهم بود که بتوانم ذهنم را مدیریت کنم. 3️⃣مرحله سوم و پایانی، کنکور: همانطور که حدس می‌زدید، انتهای جمع‌بندی با تمرین کنکورهای سال‌های گذشته است. من از آخرین کنکور برگزار شده، که برای من، کنکور تیر ۱۴۰۲ بود، شروع کردم و به اصطلاح، از آخر به اول رفتم! هر روزی که کنکور می‌زدم، تا ظهر استراحت می‌کردم و ادامه آن روز، و تمام روز بعد را به تحلیل و رفع‌اشکال می‌پرداختم. ابتدا، مشخص می‌کردم که اشتباهاتم در آزمون، از کدام مباحث بودند؛ در ادامه، به تحلیل تمام تست‌های غلط و نزده، و حتی بعضی از تست‌های درستم می‌پرداختم و مشکل اصلی را در آزمون، پیدا می‌کردم. بعد از تحلیل، به رفع اشکال دروس می‌پرداختم و مباحثی که در آزمون برایم مشکل‌ساز بودند را تمرین می‌کردم و تست می‌زدم. سپس، آزمون بعدی که می‌دادم، به وضوح پیشرفت را در نتیجه آزمون می‌دیدم! و همین موضوع برایم باعث انگیزه بیشتر بود؛ و البته، اگر هم نتیجه دلخواهم را بدست نمی‌آوردم، دلسرد نمی‌شدم و با تحلیل آزمونی قوی‌تر، به مسیرم ادامه می‌دادم. زیرا در مسیر جمع‌بندی، یک تست درست مرا خوشحال می‌کرد، یک تست غلط، خوشحال‌تر! 🔴🟡 @bartarhakanoon 🟢🔵

سلام من محمد ستاری‌فر هستم، رتبه ۳۰۳ منطقه ۱ کنکور ریاضی سال ۱۴۰۳، دانشجوی رشته علوم کامپیوتر دانشگاه تهران. می‌خواهم درباره
سلام من محمد ستاری‌فر هستم، رتبه ۳۰۳ منطقه ۱ کنکور ریاضی سال ۱۴۰۳، دانشجوی رشته علوم کامپیوتر دانشگاه تهران. می‌خواهم درباره موضوعی مهم، به نام جمع‌بندی صحبت کنیم! مقدمه: یکی از مهم‌ترین کارهایی که دانش‌آموزان در مسیر کنکورشان انجام می‌دهند، جمع‌بندی است؛ زیرا جمع‌بندی، مطالعه را منسجم و هدفمند می‌سازد و همچنین باعث می‌شود برای آزمون‌های جامع آمادگی بهتری داشته باشیم. در ادامه، می‌خواهم روش‌هایی که خودم برای جمع‌بندی در سال کنکور استفاده کردم را برایتان به اشتراک بگذارم! #شما_پرسیدین 🔴🟡 @bartarhakanoon 🟢🔵

هیچ کس بزرگ به دنیا نمیاد✌️ 🔴🟡 @bartarhakanoon 🟢🔵
هیچ کس بزرگ به دنیا نمیاد✌️ 🔴🟡 @bartarhakanoon 🟢🔵

در فاصله بین تعطیلات نوروز با اردیبهشت که فرصت کمی برای بازیابی دروس در اختیار داشتم بنابراین این زمان را صرف مرور و جمع بندی مطالب آموخته شده کردم به جای پیشروی و یادگیری مباحث جدید. در دوره تعطیلات عید پایه دهم و یازدهم را جمع بندی و برای آزمون جمع بندی پایه آماده شدم و بعد از آن با آزمون های جامع و مرور دوازدهم جمع بندی ام را تکمیل کردم. تقریبا یک روز در میان آزمون جامع حل میکردم، در این آزمون ها تمرکز من بر روی مدیریت زمان بود و با تحلیل دقیق سوالات تلاش می کردم اشکالاتم را پیدا کنم و نکاتی که از آزمون ها به دست آورده بودم را یادداشت میکردم تا در آزمون بعد تکرار نکنم و از آن برای برنامه ریزی و مرور استفاده می کردم. یعنی نصف روز را اختصاص میدادم به آزمون دادن و تحلیل کردن و تحلیل را به این شکل انجام‌میدادم که سوالات درستم را با پاسخنامه تطبیق میدادم، سوالات نزده را دوباره حل میکردم و بعد با پاسخنامه بررسی میکردم و برای سوالات غلط ابتدا سعی میکردم خودم اشکالم را پیدا کنم و سپس از روی پاسخنامه مرور میکردم. در این بین سوالاتی را که به نظرم ارزش علمی خوبی داشت و برای مرور مناسب بود را در یک دفتر مینوشتم و در یک دفتر تحلیل آزمون اشکالاتی که در مدیریت آزمون داشتم و یا بی دقتی ها و اشتباهاتی که زیاد تکرار میکردم را یادداشت کردم و این دفتر ها را شب کنکور مرور کردم. سپس با دانستن نقاط ضعف و قوتم برای ادامه روز و روز آینده برنامه مرور می ریختم. 🔴🟡 @bartarhakanoon 🟢🔵