uz
Feedback
Ꮆ丨几卂’s 匚ㄖᗪ乇S

Ꮆ丨几卂’s 匚ㄖᗪ乇S

Kanalga Telegram’da o‘tish

Codes zijn geen sleutels alleen, het zijn klanken in lichtlagen, bewaard tot jij ze herINNert. Ik draag ze in woord, beeld en trilling. Voor wie zich herkent voorbij de sluier van de Val. Voor jouw Ziel[sdelen]. 卂ᖇᎢ by Gina TG= @TG_Gina

Ko'proq ko'rsatish
600
Obunachilar
-124 soatlar
-47 kunlar
-1030 kunlar
Postlar arxiv
Ꮆ丨几卂’s 匚ㄖᗪ乇S Het is voelbaar. Het is zichtbaar. De splitsing is er. Er is gekozen - en door velen! Je voelt je wat verward. J
Ꮆ丨几卂’s 匚ㄖᗪ乇S Het is voelbaar. Het is zichtbaar. De splitsing is er. Er is gekozen - en door velen! Je voelt je wat verward. Je voelt je nieuw. Je voelt je herboren. In hetzelfde ‘jasje’ en in dezelfde omgeving en toch is alles anders. Twee werelden en beide zullen veranderen. En zeer snel. De keuze is of een algeheel gevoel van vrijheid óf … een mentale gevangenis. De en-en periode is voorbij. Zij die kiezen voor de oude wereld wat de synthetische gevangenis is, hebben daar geen notie van. Deze wereld zal snel veranderen en verergeren. Zij die zich vrij voelen blijven veranderen van upgrade naar upgrade. De sprong is genomen. Krachten zijn weer terug en zullen komende weken/maanden tot expressie komen. Twijfel niet mooi wezen - jij weet omdat je voelt. In lack'ech © Ꮆ丨几卂 ৻ꪆ @Ginas_codes www.boazs.nl

Ꮆ丨几卂’s mijmering: ellende Als ik mij uitlaat over mijn verleden, over wat ik heb meegemaakt of wat ik heb doorgemaakt, is dat niet omdat ik mij als slachtoffer wil definiëren. Ik vertel het niet zodat anderen medelijden krijgen. Ik vertel het ook niet om te laten zien ‘kijk mij nou’. Nee, niets van dat alles. Ik vertel mijn verhaal, mijn ervaringen om juist een voorbeeld te zijn. Ik vertel mijn verhaal om anderen te laten begrijpen waarom ik ben geworden wie ik nu ben. Ik word bijvoorbeeld altijd getriggerd als mensen mij beterschap wensen als ik fysiek door een bepaald herstel ga. Of als ze mij sterkte wensen als ik mentaal een zware periode doormaak. Heel vreemd dat ik daar op aan ga en bijna begin te steigeren, terwijl die lieve mensen het juist zo goed bedoelen. Ik realiseer mij juist des te meer, dat als ik op iets ‘aan ga’, dat er spiegel voor mij wordt gehouden en dat ik er aan kan werken. Uiteraard geef ik mijn brein het commando om de verbindingen te zoeken, terwijl ik zelf ga invoelen. Mijn hart en die hoofd computer werken steeds beter samen. Ik negeer de ‘ellende’ in mijn leven niet, ik transformeer het direct. Wel nadat ik mezelf soms moet dragen vanuit een pijnlucke situatie. Maar ik weet dat ik de keuzen heb. Zwelgen of liefdevol transformeren? Ik kan de juiste keuze maken, omdat ik het juist niet negeer. Ik observeer in plaats van dat ik het absorbeer. Nadat ik de ‘ellende’ heb getransformeerd naar een liefdevolle ervaring, kan ikZelf weer positief verder in het leven en wil ik je deelgenoot maken van de transformatie van mijn ervaring. Juist om je in te laten zien dat jij dezelfde krachten bezit. Dat ook jij diezelfde keuzen hebt als ik. Dus wat is mijn conclusie van mijn persoonlijke trigger? Ik weet dat ik alles kan transformeren en als een ander met alle goed bedoelde en liefdevolle steunbetuigingen ‘beterschap’ of ‘sterkte’ wensen, impliceert het bij mij alsof ik dat niet kan. Dat ik extra kracht nodig heb. Gekke aardse ik! Ik weet dat woorden krachtig zijn en dat deze lieve mensen mij willen tonen dat ze meevoelen. En nu heb ik de angel te pakken … Want het is niet hun gevoel. Het is de mijne. Het is mijn ervaring. Een ervaring waar ik je deelgenoot van wil maken nadat ik met mijn krachten de transformatie heb ingezet, zodat jij er van kan nemen wat jij nodig kan hebben om bij jezelf kracht bij te zetten. Wat zouden mensen dan tegen je kunnen zeggen Gina als ze voelen dat je door een bepaalde lastige ervaring gaat? Hahahaha, nou … zoiets van ‘je weet mij te vinden he?!’ Of ‘weet dat ik er voor je bent, mocht je mij nodig hebben’. Zo halen ze niets van mijn kracht(en) weg en blijven ze zelf ook in hun eigen kracht staan. Daarmee laten ze zien dat ze het volste vertrouwen hebben in wat ik kan. Wat zijn triggers toch leuk. Maar ik kies toch voor de glimmers die het leven in dit aardse realm toch leuker maken. In lack'ech © Ꮆ丨几卂 ৻ꪆ @Ginas_codes www.boazs.nl

°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。 @Ginas_codes voor www.boazs.nl Feel free to share with mentions
°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。 @Ginas_codes voor www.boazs.nl Feel free to share with mentions

Ꮆ丨几卂’s mijmering: realistische kop boven het zand ‘Maar jij bent altijd maar zo positief. Je bent totaal niet realistisch. Je ziet toch wat er om je heen gebeurd? Ben je dan niet boos? Je steekt gewoon je kop in het zand!’ Ik trek gewoon mn wenkbrauwen op, niet te vaak, want dan veroorzaak ik misschien wel rimpels. Oh nee, dat was manifesteren. Hahaha Yep, ik ben altijd positief. En tot zeer grote ergenis van best een boel mensen. Interesseert het mij? Niet bepaald. Want waar zij staan, stond ik ook. Maar wel altijd positief. Ik zie zeer zeker wat er om mij heen gebeurd, maar ik heb ervoor gekozen om daar niet aan mee te doen. Wat zien wij dan eigenluck? Je fysieke ogen zien maar zoveel procent. Wat ze je meestal digitaal laten zien is het nog maar de vraag of dat echt is. En dat betwijfel ik niet, ik weet dat het niet echt is en daarom doet het mij niets en kan ik realistisch zijn. Nee, ik ben niet boos. Ik was maar heel even boos. Eventjes toen ik doorkreeg dat al mijn duurzame tijd verspild was aan leugens. Verspilde energie aan een illusie. Al die jaren school, de tijd op de universiteit, al die onzinnige vakken. De nationale feestdagen. Muziekidolen, kleding, make-up. Werk, belasting. En vooral religie en geschiedenis. Mijn kostbare energie verspild aan tijd. Maarrrrrrr …. Wauw, wat een ervaringen. En daar kwam ik mede voor om te ervaren. En dat is zeker gelukt. Interessante mensen ontmoet door de jaren heen. Gedanst, gehuild, liefdesverdriet, gelachen, gesmeekt, gewanhoopt, verliefd en alle emoties ernaast. Het was prachtig. En hoe zwaar het soms ook was, hoe creatiever ik werd en ik had er niets van willen missen. De vraag of ik het nog eens over zou willen spelen, is het antwoord resoluut aan-me-nooit-niet. Maar de reis was prachtig. Uitdagend, creatief, maar het is voldoende geweest. En over de opmerking dat ik mijn kop in het zand zou steken kunnen alleen mensen zeggen die mij totaal niet (her)kennen. Ik heb alles tot in de treuren uitgezocht en gefilterd. En dat doe ik nog steeds. Niet omdat het nodig is, maar omdat ik het ook een ‘sport’ vind zodat ik mij nog meer kan herINNeren. Ik doe niet mee aan die angstporno die zeker ook door de ‘wappies’ en het onzuivere licht van de New (c)Age beweging wordt gepropagandeert. Deze collectieve manier van manifesteren laat ik aan mij voorbij gaan. Als je eenmaal ziet met je hart, weet jij dat jij de held bent in jouw verhaal en dat alle verhalen erom heen grote illusies zijn om jou op je pad te laten komen. Laat de figuranten maar een mening hebben. Ook over mijn eeuwige positiviteit. En ik mijmer nu niet om mezelf te verdedigen, maar jou bewust te laten zijn, dat er vele keuzen zijn om jouw verhaal, jouw leven de kleur te geven die jij graag wilt. En daar hoef je niet altijd positief voor te zijn, maar wel weten welke weg jij in wilt slaan. De keuze blijft bij jou. In lack'ech © Ꮆ丨几卂 ৻ꪆ @Ginas_codes www.boazs.nl

°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。 @tanteLien voor @Ginas_codes Feel free to share with mentions
°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。 @tanteLien voor @Ginas_codes Feel free to share with mentions

Moeder Aarde pikt het niet meer en omdat de mensen, haar kinderen, zich steeds meer gaan herINNeren, is het einde van de lus van de synthetische matrix in zicht. Ze worden ondersteund en geholpen, vanuit heel de multiverse komt hulp. En ze zijn er al! Ik herINNer mij steeds meer en meer. Vanuit mijn hart ga ik zien en weet ik. Waardoor ik de berusting vind en observeer zonder oordeel. Wat je met deze mijmering doet is aan jou. Ik mijmer door en ik wens dat jij ook op een manier mag relativeren die bij jou past. In lack'ech © Ꮆ丨几卂 ৻ꪆ @Ginas_codes www.boazs.nl

Ꮆ丨几卂’s mijmering: noodzakeluck kwaad Wat ik nu ga mijmeren gaan vele niet leuk vinden. Verketter niet direct de boodschapper, maar laat het voor wat het is. Onthoud dat dit mijn mijmering is en niet de jouwe. Het is heel wat om tot je te nemen. Het is ook maar een mijmering. Eén waar je mee resoneert of niet. Ik wil je gewoon een andere kant laten zien en ik wens dat je alle opties voor jeZelf open houdt. Dat je er bewust van bent, maar heerluck door leeft in het NU! Er bestaat kwaad. Echt kwaad. Met vele, vele vertegenwoordigers. En sommige zijn/waren zelfs noodzakeluck. Zonder een zo’n vertegenwoordiger, die allang verbannen is, zou dit realm niet eens bestaan. Het heeft wel gezorgd voor een kloof in de diepe structuur van het heelal. Een dik vet litteken. Als onze Moeder Aarde, die het potentieel van alle leven in zich draagt, niet verkracht was door Saturnus en zij niet gered zou zijn door de Zonnegod (the Son/Sun of God), dan was heel dit realm en haar schaduwrijken er nooit geweest. Dit verreist misschien wat meer uitleg: Als je Moeder Aarde met je ogen zou kunnen zien, kan je haar beschrijven als uitgestrekte golven mist, maar vele malen subtieler en fijner dan licht. Zacht en koesterend. Saturnus (een van de namen van Satan) daar en tegen kan je beschrijven als een storm en die als een windhoos met een duivels genoegen Moeder Aarde binnendrong. Ze heeft nooit teruggevochten, omdat zij wist dat het allemaal volgens plan moest verlopen. En op het moment dat beide elkaar zouden verzwelgen en het universum zouden vernietigen met hun immenselucke krachten, was daar de Zonnegod. Moeder Aarde, een vormeloze mist van protomaterie, kon nu doordat atomen zich konden vormen, individuele vormen laten ontstaan. Saturnus werd verbannen naar de buitenste grenzen. Hij ligt om het heelal heen gerold als een grote slang met zijn staart in zijn bek. De Ouroboros. Hij was dus als vertegenwoordiger van het kwaad, maar wel noodzakeluck. Door de redding van de Zonnegod die zijn overwinning vierde met een lied, begon alle materie in het universum te vibreren. Ze wordt de dans van de substanties genoemd. Er werden door de trilling talloze patronen gevormd. De overgang van geen leven naar leven. Een schepping van de eerste vegetatieve vormen. Door de vereniging van enkelvoudige kiemen vormden zich een uitgestrekte, drijvende netten met elkaar verweven en lichtgevende draden. Ze losten op en kwamen weer samen in nog complexere patronen. In het midden van zo’n patroon vormde zich een stam. En takken die naar alle kanten uitstrekte. Een onmetelijk vegetatief wezen in het hart van het heelal. Nu kon het zich voortplanten (parthenogenese). Het hele heelal werd nu bevolkt. En na 3 generaties ontwikkelden het zich nog steeds uit tot complexe, vegetatieve levensvormen met zelfs zintuigelucke organen. De Zonnegod, die ook wel de Lichtbrenger wordt genoemd is beter bekend onder de naam Lucifer. Ja, Lucifer is de ontwerper van dit realm. De mens is bezield door Lucifer, maar wel dat ze als dieren over het oppervlak kunnen bewegen en met vele implants zoals het onafgebroken bloot aan gevaar te staan. Zowel Saturnus (Satan) als de Zonnegod (Lucifer) zijn beide noodzakeluck kwaad - desalniettemin een kwaad. Twee slangen. De Saturnale slang (Satan) valt aan van buitenaf, terwijl de Venusslang (Lucifer) toespelingen maakt van binnenuit. Door Satan worden we tot het uiterste getart en Lucifer zorgt ervoor dat we fouten maken. De materie werd voorzien van glans wat de mensen verdwaasden en verblinden van Diepere waarheden. Hij injecteerde een paradoxale, listige hoedanigheid in het hart van het universum en tegelykertijd injecteerde hij een perverse hoedanigheid in onze harten die beantwoordt aan de listige hoedanigheid ‘daarbuiten’. En zo zijn mensen in de lus (de loop, lemniscaat, de 8) terechtgekomen. De oneindige cirkel met een zwarte kubus eromheen wat wij de (synthetische) Matrix noemen.

°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。 @Ginas_codes voor www.boazs.nl Feel free to share with mentions
°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。 @Ginas_codes voor www.boazs.nl Feel free to share with mentions

Ꮆ丨几卂’s mijmering: manifesteer gezondheid Ik wou dat ik alle antwoorden wist en je die kon geven. Maar ik kan maar een fractie herINNeren die ik onder woorden kan brengen en ik kan je geven wat ik onderzocht heb en inner-weet vanuit mijn hart. We weten pas als we eraan toe zijn in de versnelling van onze eigen frequenties. Ik weet dat alles wat we weten en geleerd hebben gelogen is - alles. Je hebt een nieuwe (je authentieke) ‘denk-voel’ wijze vanuit het hartsweten, nodig om weer te Zijn. Mijn vraag zou zijn? Wanneer is iemand ziek of beperkt? Ik hoef er geen antwoord op, want dan kunnen we van alles blijven bespreken. Het gaat om het voelen. Voelen we weer, dan hervinden we onze krachten. En met deze krachten, kunnen wij ALLES! ALLes! Persoonluck geloof ik niet meer in de woorden ‘maar’, ‘stel dat’ en ‘als’. Ik stond op de lijst voor een levertransplantatie en m’n leven lang zou ik nierdialyse moeten krijgen. Na mijn BDE mocht ik opnieuw geboren worden. En ik heb bedankt voor alle medische reguliere toestanden. Ik ben nu vier jaar verder. Ik heb na mijn vijf maanden ziektebed nooit meer een arts gezien. Ik ben nooit meer een ziekenhuis binnen gelopen en ik heb niet één medicatie genomen. Zelfs niet in de vijf maanden opname. Het geluk van een ‘herstellende’ lever En, ik ben kei gezond. Hoe? Wilskracht. Weten, manifesteren en vertrouwen. En dat doe ik. Ik heb vertrouwen in m’n lichaam en dat bedank ik elke dag. Maar dit kan iedereen. En we kunnen veel meer. We gebruiken maar 3% van onze herseninhoud. We kennen nog niet al onze krachten. Maar elke dag steeds meer. Waarom denk je dat ze ons al duizenden jaren gevangen houden? Sta in je kracht! Je hebt al gewonnen. *Note: dit is een mijmering van 2jr geleden, maar hier en daar wat aangepast. In lack'ech © Ꮆ丨几卂 ৻ꪆ @Ginas_codes www.boazs.nl

°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。 @tanteLien voor @Ginas_codes Feel free to share with mentions
°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。 @tanteLien voor @Ginas_codes Feel free to share with mentions

Ꮆ丨几卂’s mijmering: auto-pilot De teleurstelling is duideluck als de mensen geen praktische richtlijn krijgen. Maar de verzekering is dat op de lange duur ze er meer aan zouden hebben wanneer zij zelf over dingen zouden nadenken dan wanneer het ze makkeluck gemaakt werd. Mensen zitten nu eenmaal zo in elkaar dat zij alles wantrouwen of naast zich neerleggen wat makkeluck verkrijgbaar is. Wanneer de wijsheid in hun eigen hart zou komen en zij door hun eigen zoektocht tot een antwoord kwamen, was het een wijsheid, die zij zich zelf eigen hadden gemaakt en dus waardevol. Een mens leert door zijn moeiluckheden zelf op te lossen en daarbij kan raad ingewonnen worden om tot een groter inzicht te komen. Het innerluck zeker weten zal je voortstuwen dwars door het ongeloof en het sceptisme. In lack'ech © Ꮆ丨几卂 ৻ꪆ @Ginas_codes www.boazs.nl

°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。 @tanteLien voor @Ginas_codes Feel free to share with mentions
°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。 @tanteLien voor @Ginas_codes Feel free to share with mentions

Ꮆ丨几卂’s editorial Na een hele drukke periode van veel coaching, tekenen van opdrachten, maar ook na vele Human Designs gemaakt te hebben (wat best veel werk is) eindeluck een nieuwe tante Lien collectie van mijn andere bedrijf. Het bedrijf wat ik samen met mijn allerbeste vriendin Jolien run. Een collectie kosmisch met codes en coördinaten, Gina’s codes en een collectie krachtdieren. En wat los intuïtief werk. Telegram heeft bij ons altijd de primeur. De nieuwe ART werken is te vinden op onze website. Wat wij altijd jammer vinden is dat o.a. glitter, diepte werk, schaduw e.d. bijna niet te zien zijn op onze foto’s. In het echt zijn de ART werken van tante Lien nog veel mooier. Ik weet dat onze afnemers dit kunnen beamen. Omdat alles in het leven best duur aan het worden is en wij toch anders zijn dan anderen, hebben wij de prijzen van alle ART verlaagd. Onze nieuwe prijzen zijn vanaf NU te zien op onze website. Dit geldt niet voor persoonlucke opdrachten zoals o.a. Human Designs of (licht) code ART. Voor jou, omdat jij een piece of ART bent, van jouw heARTist ♡ Gina & Jolien van tante Lien www.tanteLien.website op TG @tanteLien i.s.m. @Gina_codes

°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。 @tanteLien voor @Ginas_codes Feel free to share with mentions
°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。 @tanteLien voor @Ginas_codes Feel free to share with mentions

Ꮆ丨几卂’s 匚ㄖᗪ乇S Zij die uit de toekomst waren gehaald om de gebeurtenissen in het verleden (heden voor jullie) vorm te geven, vechten voor het voortbestaan van de mens, de humani. Er zijn altijd keuzen, sommige zijn alleen moeilucker te maken dan andere. Mensen die midden in een oorlog diepe duistere gedachten gaan denken, beginnen te verwachten dat ze gaan verliezen. En dat wordt hun dood, omdat ze niet helder voelen; ze zijn niet gefocust. Blijf gefocust! Als de mens dieper in zijn lichamelucke, dierlucke natuur zinkt, worden ervaringen en herinneringen aan de spirituele gebieden vager en waziger en dat wordt hun dood. Juist en niet juist, goed en slecht zijn verwrongen en verward geworden. Vrienden en vijanden zijn niet meer te onderscheiden. Zodra alle lijnen van tijd zijn samengekomen, zal het lot van deze wereld en alle werelden bezegeld zijn. De eeuwenoude strijd is dan ten einde. De twee die één zijn, de één die ALLes is. Eén om de wereld te redden, één om die te vernietigen. Dit is de fase waarin je dringend je geest tot rust moet brengen en naar binnen moet gaan naar die innerlucke hartruimte. Naarmate iemand doorgaat met zijn of haar innerluck werk om het Innerlucke Spiritreëele ‘Diepere’ Hart tot rust te brengen, uit te lijnen en uit te breiden, begint de frequentie van het Innerlucke Spirituele Hogere Hart te vibreren met een intenser en helderder licht. De innerlucke vlam en het innerlucke licht zullen beginnen te evolueren met een stroom en gloed die de verschuiving naar een meer open, accepterende, harmonieuze en inclusieve kijk op het leven en op anderen zal signaleren. In lack'ech © Ꮆ丨几卂 ৻ꪆ @Ginas_codes www.boazs.nl Feel free to share with mentions

© Ꮆ丨几卂’s 匚ㄖᗪ乇S Beschrijving van de code (extra gecodeerd) zal hieronder ⤵️ te lezen zijn. Een code inzicht/beschrijving is gé
© Ꮆ丨几卂’s 匚ㄖᗪ乇S Beschrijving van de code (extra gecodeerd) zal hieronder ⤵️ te lezen zijn. Een code inzicht/beschrijving is géén mijmering (= vanuit mijn aardse avatar)! Feel free to share with mentions

Ꮆ丨几卂’s mijmering: Indotiteit Potjandikkie, de Pasar Malam oftewel de Tong Tong Fair in Den Haag gaat niet door. Grrr … Het is in Nederland mijn houvast buiten mijn familie om, aan de Indische cultuur. Om even samen te zijn met anderen die het begrijpen. Soms mis ik mijn oma, mijn nenek, enorm. Zij was dat deel van de Nederlandse bevolking die vanuit cultuur en geschiedenis niet zo snel op de voorgrond trad. Maar een mooier en liever mens dan haar in mijn leven, kon ik mij niet wensen. Ik ben een Nederlandse met Indonesisch bloed. Ik ben in Nederland geboren en mijn moeder in Indonesië. Mijn vader is in Nederland geboren, maar is een Indo. Ik ben meer Indonesisch dan Nederlands, maar ik zie er niet uit als Nederlandse en ook niet als Indonesische. En toch ben ik een Indo. Ja, ik heb de platte kleine neus en de amandelvormige katjang ogen en hoge jukbeenderen met veel wang. M’n huid is caramel. Maar mijn haar krult van wortel tot punt en kroest. Ik heb geen taille en eigenluck een recht slank jongens achtig figuur. Ik had graag net als de rest van mijn familie, bruine ogen willen hebben, maar kreeg jade-groene ogen met bruine vlekjes. Ik ben er nu super blij mee hoor. Ik had stijl haar willen hebben in plaats van de explosie van krullen. En ook daar ben ik nu blij mee. Ik ben niet Nederlands en ik ben niet Indonesisch. Ik val in de categorie Indo 2de generatie. Maar juist door mijn opvallende fysieke verschijning was ik niet te plaatsen. Meestal door de Nederlanders. De Indische bevolking hebben een interne radar en herkennen mij wel. Je krijgt dan zo’n bepaald knikje als je elkaar tegenkomt. Ik denk dat vele mixen van twee culturen dit gevoel herkennen: Altijd op zoek waar je thuishoort. Het is de Indotiteitscrisis als je Indisch of Indo bent. De Indische ouderen wonen inmiddels meer dan zeventig jaar in Nederland. Ze hebben zich aangepast aan de Nederlandse cultuur. De derde en inmiddels vierde generaties doen hard hun best om de Indische cultuur in stand te houden. Wat best een lastige opgave is, omdat de eerste en tweede generatie er niet of nauwelucks over praat. En al zeker niet meer in het Maleis of Behasa. Het zou eeuwig zonde zijn als de Nederlands-Indische cultuur verloren zou gaan. En nu nadat de Pasar weg is gevallen is dat toch echt lastig. Want juist daar kwamen allen die ook gemixt zijn (are’nt we all 🙈). Nu ik ouder wordt, en veel meer één ben met meZelf, heb ik lang geleden al ‘vrede’ gesloten met de splitsing. De mengelmoes, de moksi meti, de mulat, dubbelbloedje, het mixje. Ik ben ooit een dubbele uitdaging aangegaan met, zoals ik het nu voel, een ‘Two spirit relatives’. Twee verschillende stammen. Ik ben dubbel zo rijk. Als energetisch universeel wezen ben ik na mijn incarnatie met mijn vele levens uiteraard een wereld burger. Maar nu ik bijna klaar ben met mijn laatste spel in dit aardse realm en prachtige schaduwrijk, kan ik met trots zeggen dat ik een Indo ben. En toch vind ik het jammer dat de Tong Tong Fair niet doorgaat. Maar het is, zoals het is. In lack'ech © Ꮆ丨几卂 ৻ꪆ @Ginas_codes www.boazs.nl

°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。 @Ginas_codes voor www.boazs.nl Feel free to share with mentions
°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。 @Ginas_codes voor www.boazs.nl Feel free to share with mentions

Ꮆ丨几卂’s mijmering: de illusionaire ikEen reeds eerder geplaatste mijmering met wat toevoegingen, omdat er heel wat blijven steken in de affirmatie ‘I Am’. Het oog, the All seeing eye. Voor hen die de laatste jaren onder-zoek hebben gedaan, weten waar het oog voor staat. Ik ging er ook in mee. Ik kon dat oog niet meer zien. Maar wat nou als het oog jouw Consciousness voorstelt. Dat het je eigen oog is. Aangezien Engels onze wereldtaal is, laten we het dan eens vertalen. Oog wordt dan Eye. Spreek het nu eens hardop uit: I I terugvertaald naar IK. Dit hele proces is niets anders dan dat ik mij herINNer wie IK werkeluck ben, waardoor ik eindeluck alle weerstand tegen mijn natuurlucke ZELF kan laten vallen. Ik zal stoppen met proberen te zijn wie IK niet ben. Ik onthou dat elke inspanning, elke pijn of strijd die ik in mij leven heb of had, het resultaat is van weerstand tegen mijn ware Natuurlucke Zelf. Het is een proces van ontdekken wie IK werkeluck ben, en wie IK werkeluck wil zijn. Maar ook het pad terug naar mijn ware IK. Elk individu is uniek en de ‘persoonluckheid’ die IK nu ben is niet echt fundamenteel wie of wat IK ben, maar slechts een tijdelucke manifestatie die het idee weerspiegelt dat IK op dit moment doorwerk. Als IK het idee over meZELF verander, verander IK dus letterluck de persoon die ik ben. En daarom zal IK tegen de tijd dat deze interactie vandaag voorbij is, niet meer dezelfde persoon zijn als toen IK begon, letterluck. Hoezeer IK ook denk dat ik er nog steeds hetzelfde uitzie in de spiegel, IK zal niet dezelfde persoon zijn - want ‘uiterluck’ is gewoon een illusie. En wie kijkt er toe? The eye, IK. De echte IK kijkt toe hoe ik hier ervaar. Hoe ik de echte IK terugvindt in deze illusie. En IK is niet de I Am, ook dat is weer een New (c)Age dingetje om je aan je voeten in deze illusie te houden. IK ben, IK voel, IK doe, IK lief, IK praat, IK zie, IK weet, IK, the I. Het AL. In lack'ech © Ꮆ丨几卂 ৻ꪆ @Ginas_codes www.boazs.nl

°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。 @Ginas_codes voor www.boazs.nl Feel free to share with mentions
°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。 @Ginas_codes voor www.boazs.nl Feel free to share with mentions