Ꮆ丨几卂’s 匚ㄖᗪ乇S
Kanalga Telegram’da o‘tish
Codes zijn geen sleutels alleen, het zijn klanken in lichtlagen, bewaard tot jij ze herINNert. Ik draag ze in woord, beeld en trilling. Voor wie zich herkent voorbij de sluier van de Val. Voor jouw Ziel[sdelen]. 卂ᖇᎢ by Gina TG= @TG_Gina
Ko'proq ko'rsatish600
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
-47 kunlar
-1130 kunlar
Postlar arxiv
600
°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Free to share with mentions
600
Ꮆ丨几卂’
s mijmering: hartenwens
Vraag, vertrouw, ontvang. De 3 heilige spelregels van manifesteren.
Vragen kunnen we allemaal. De een wat makkelucker dan de ander. Maar waar vraag je om? Weet waar je om vraagt.
Vertrouwen is wat lastiger, vooral in deze ascensie periode. En in wat vertrouw je? Het is niet het vertrouwen in iemand anders. Het is het vertrouwen in jezelf.
Maar vertrouw jij jezelf wel?
Waarom vertrouw jij jezelf en je krachten niet? Je hoeft het niet te ontleden en te duiken in je verleden, als je jezelf vanaf nu maar wel gaat vertrouwen.
En dan ontvangen. Waar je om vraagt zal je krijgen. En je krijgt het ook echt.
Dan kan het best wel eens zijn dat je vraag toch niet zo helder was als dat je dacht. Of dat wat je vroeg niet zo zuiver voor jou was.
Je krijgt het dan als ervaring. Een ervaring om weer verder te kunnen manifesteren. Je speelt met energie.
En als je het spel eenmaal door begint te krijgen, ben je op het level oneindig. Jij kan dan alles manifesteren wat jij maar wilt. Als je maar weet wat jij wilt.
Helder en zuiver vanuit een prachtig hart.
In lack’ech ©️Gina
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Please share, with mentions, please600
°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Free to share with mentions
600
Ꮆ丨几卂’
s mijmering:
Het ont wikkelen gaat maar door.
Er bleven altijd vraagtekens, mede door de vele contradicties. Wie of wat je wel- of niet kan vertrouwen. Dat zeurderige stemmetje en die onwetendheid.
Maar als je zoveel leert, zoveel onderzoekt, daardoor veel weet en ziet, zie- en weet je het ook niet meer.
Dan blijft er maar één ding over en dat is je zelf. Je eigen ik. Je eigen intuïtie en je innerluck weten.
Vele lagen ben ik afgegaan en doorgegaan. Steeds meer ont wikkeling en steeds meer krachten. Eigen krachten.
Ik begrijp de ascentie ook steeds meer. Ook de lichamelucke klachten die daar mee gepaard gaan. Al valt dat bij mij reuze mee, maar als ik anderen hoor … pfff.
Soms mag ik een glimp krijgen wat ons staat te wachten. Soms weer een glimp van onze oorsprong.
Maar onze 3% werkende herseninhoud is daar nog niet tegen opgewassen.
We moeten groeien en blijven groeien. Maar niet naar boven of naar beneden, maar juist naar binnen. En van binnenuit naar boven.
Met liefde geven en liefde ontvangen zit het wel goed. Alleen de laatste programmering moet er nog af - het denken.
Denken dat mensen je raar vinden. Denken dat mensen vinden dat je het te hoog in je bol hebt.
Denken dat mensen vinden dat je je aanstelt met je zogenaamde gave.
Denken dat mensen je niet bijzonder vinden of juist té.
Denken dat mensen denken dat je helemaal geen gave hebt.
Denken dat mensen … denken …
Jezelf inhouden, want stel dat ze denken …
Oordelen kunnen we allemaal en is samen met angst een zware programmatie. Begin maar eerst eens te voelen en dan kan je het voelen omzetten in weten.
Ik weet wie ik ben. Ik weet wat ik kan. Ik neem actie en ik laat zien wie ik ben en wat ik kan. Dat is van mij en van niemand anders. Ik ga mezelf niet meer inhouden. Ik ga mezelf nog meer ontplooien en dat zal ik uitstralen.
Wie er moeite mee heeft mag zelf aan de slag met zijn/haar eigen programmaties.
Ik ga spelen. Want ik ben er aan toe om te spelen. Daarvoor ben ik hier geïncarneerd - om te spelen!
In lack’ech ©️Gina
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Please share, with mentions, please600
°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Free to share with mentions
600
Ꮆ丨几卂
’s mijmering: herstel
Al drie jaar niets, geen centje pijn of snot doek in de buurt. Je voelt het gewoon opkomen. Je hebt het koud en je hoofd functioneert traag. Mega traag.
De thermometer erbij om voor jezelf het te verifiëren. Koorts en flink ook. Het enige wat ik dan doe is de oorzaak achterhalen zodat het herstel sneller gaat en rusten. Veel rusten.
Net in m’n drukste week met veel nieuwe cliënten. Als de nieuwe bank komt. Als de schilders komen om de kozijnen en voordeur te verven. Als de glazenwasser komt onaangekondigd. Het is meer dan druk.
Ik heb mij overgegeven aan mijn herstel. En de boel de boel gelaten. Ik heb alles uit handen gegeven. Ik heb alleen maar geslapen met de manifestatie dat mijn lichaam de volgende dag hersteld zou zijn en het heeft gedaan wat het moest doen.
Met de manifestatie in m’n achterhoofd ging ik een zware nacht in met veel zweten. En het enige wat ik kon denken is dat het goed was. Al de overtollige vocht wat nodig was om het lichaam te herstellen werd afgevoerd. Precies zoals het moest.
Na 1 dag herstel heb ik heerluck gedoucht. M’n praktijk klaar gezet voor een nieuwe dag. Vandaag heb ik gecreëerd. Mijn lichaam heeft zich hersteld.
1 dag in drie jaar tijd! 1 dag waarvan ik direct de oorzaak vond en het conflict oploste. 1 dag manifesteren en direct creëren. Ik gaf mij over in goed vertrouwen.
Het reguliere noemt het ziek zijn, maar het werkelucke ziek zijn was ruim ervoor. M’n lichaam was zich al aan herstellen. Dat het gepaard gaat met wat ongemakken zoals flinke koorts is alleen maar een teken om je rust te pakken.
Wat ben ik trots op mijn lichaam. Het doet wat het moet doen. Het verdedigt mij. Het zorgt dat IK gezond blijft. Ik wens iedereen een goed herstel en vooral veel bewust zijn.
In lack’ech ©️Gina
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Please share, with mentions, please600
°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Free to share with mentions
600
Ꮆ丨几卂
’s mijmering: de nieuwe wereld
De nieuwe wereld is er al een tijdje. Maar ze is niet te zien met onze ogen. Althans, niet zonder psychedelische middelen, wat staat voor geest-openbarend.
Ze is te zien met de ogen van ons BewustZijn. En ze is prachtig. En hoe bijzonder is het dat wij er getuigen van mogen zijn.
We hebben de oude wereld meegemaakt. De bevruchting. Haar zwangerschap en de geboorte. Wij, jij en ik! WOW.
Wij hebben gekozen om dit bewust mee te maken. En als je het spel erom heen doorziet, is het een prachtig schouwspel en begrijp ik wel waarom IK hier ooit voor gekozen heb.
‘Maar hoe kan je dat nou zeggen terwijl er zoveel narigheid om ons heen gebeurt?’ Ten eerste zie en beleef ik deze narigheid niet, omdat ik daar bewust voor gekozen heb.
Ik heb mijn keuze vrijheid strict in acht genomen en voor mezelf de juiste keuze gemaakt. Daarnaast ervaar ik zelf die zogenaamde narigheid niet, dus is het niet van mij. Ik creëer dus anders.
‘Is dat niet enorm lullig om dat te zeggen voor hen die het wel meemaken?’ Nee! En het wordt eens tijd dat we allemaal naar binnen gaan keren.
Het is tijd dat we gaan beseffen wat wij kunnen. Wij creëeren zelf. Wij zijn zelf de wereld en het universum. Het draait letterluck om jezelf en zo word je JEZELF. De ware IK BEN.
En met deze ogen kijk ik mijn wereld in - de nieuwe wereld. En, ze is prachtig. Ik ben verliefd op haar. Ik besef terdege dat er niets is zoals haar. Ze is uniek in haar soort.
Wat ben ik blij dat ik ooit de keuze heb gemaakt om getuige te zijn van deze wisseling van oud naar nieuw. Wat een geweldige ervaring.
Geniet je met mij mee? Ik gun het je zo.
In lack’ech ©️Gina
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Please share, with mentions, please600
°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Free to share with mentions
600
Ꮆ丨几卂
’s mijmering: volle maan?
Hoe zit het nou met de maan? Is ze nou nep of is het plasma? En als ze nep zou zijn, waarom slaap ik dan slechter rond en tijdens volle maan. En met nieuwe maan ben ik chagarijnig en van het padje.
Als ze nep zou zijn, waarom navigeerde de inheemse stammen zo op de maan?
Vele vragen rondom de maan. Vergeet niet onze collectieve manifestatie kracht. We zien het bv al bij bepaalde ziekten. We gooien er een paar promo filmpjes in waarin we geprogrammeerd worden. Laten een paar acteurs je doen geloven dat zij er behoorluck ziek van zijn en wat nare foto’s hier en daar en BAM de programmatie is gedownload.
Als je niet echt eigen bent met je avatar/lichaam en je lichaam vertoont een verdediging (biologisch conflict), dan kan je dat gaan zien als een symptoom. Je computer (hersenen) herkennen het symptoom van de promo filmpjes en maakt de balans op - je hebt die ziekte!
De vraag is nu of de inheemse stammen wel degeluck navigeerde op de maan. Was dat wel zo? Het is iets wat zij ons verteld hebben.
Maar, ik sta best buiten het collectief kan je antwoord zijn, dus aan die collectieve manifestatie doe ik niet mee. Hoe meer mensen samen iets manifesteren, hoe groter de creatie. Jij kan dan alleen toekijken en je er bewust van zijn.
Wat ik denk is dat de maan inderdaad niet echt is. Althans deze maan die wij zien. Ik denk dat er een grote mega magneet onder deze Aarde ligt. Dat de maan grote rondes draait boven (niet om) de Aarde.
Als de maan dan boven een bepaald punt draait waarop wij zien dat ze vol is, dat de magneet op haar sterkst reageert. Uiteraard heel gecalculeerd uitgerekend door de wezens met een lagere frequentie om ons een bepaalde ‘uitleg’ te geven.
De magneet zal op bepaalde momenten sterker dan de andere keren reageren. Ze had dus een cycli. Alleen tijdens de ascensie periode is de magneet nogal wispelturig. Waardoor we ook dezelfde symptomen voelen als er geen volle maan is.
Toen ik zelf vrede kreeg met de theorie die ik nu schets, had de maan geen invloed meer op mijn (water) balans. De magneet (Schumann) voel ik des te meer, maar ook deze gebruik ik in mijn voordeel.
Er is zoveel gelogen en wij zijn zo gigantisch bedrogen door het reguliere. Maar ook aan de andere kant van deze dualiteit, in complot-theorie land, is het gissen naar de waarheid. Beide werelden geven ons geen uitsluitsel. We zullen het pas weten als we verder dan ontwaakt zijn, het echte wakker zijn.
Logica gehusseld met waar je mee resoneert werkt voor mij dan het beste. Maar dat de maan niet is dat zij beweren dat ze is, is voor mij een feit.
Maar het blijft een mooie bol met licht.
In lack’ech ©️Gina
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Free to share, with mentions please600
°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Free to share with mentions
600
Ꮆ丨几卂
’s mijmering: als een koning
Toen ik net begon met praten was mijn eerste woord géén mama of papa, maar ‘self tjoen’ [zelf doen]. En dat is altijd zo gebleven tot mijn grote ontwaken.
Maar samen is vele malen leuker en maakt mij juist krachtiger. En stiekem wilde ik dat altijd al, maar ik kwam de juiste mensen niet tegen. Daarom ben ik ook zo dankbaar voor deze tijd. Ik vind het prachtig.
Zo mocht ik als kind géén vragen stellen. Mijn ouders werden gek van mij: dat overgevoelige kind, met die kwek die nooit stilstaat en haar 1001 vragen. Want met een antwoord volgde steen vast weer een vraag en een volgende en een volgende.
Over het geloof mocht ik al helemaal geen vragen stellen, want anders zou het geen geloven zijn maar (willen) weten. Dat vond ik het aller stomste, want ik voelde juist dat de Bron/God de Almachtige/Liefde er sowieso was.
Ik had juist meer vragen over de achterlucke kijk op het geloof en de God die zij schetste, dat was nameluck niet mijn God. Maar vragen mocht dus niet.
Ik ben overigens altijd vragen blijven stellen, ik heb er zelfs mijn beroep van gemaakt. Ik had pas rust bij een antwoord als het met mij resoneerde.
Vandaag kwam ik de spelling (toverspreuk) tegen van VRAGEN in het Engels: Always be asKING: ‘wees altijd als een koning’.
…. Rest my case! 🥰
In lack’ech ©️Gina
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Free to share, with mentions please600
°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Free to share with mentions
600
Ꮆ丨几卂
’s mijmering: wat doen jouw codes?
‘Wat doen die krabbels dan van jou?’ Een vraag die mij jammer genoeg vaak op deze manier gevraagd wordt.
Waarom jammer? Niet omdat het mijn ego in de weg zit, in tegen deel, over smaak valt niet te twisten. Nee, jammer omdat ik de codes met respect behandel. Ze zijn uniek en eonen lang beschermd.
Lichtfrequentiecodering is een oud en futuristisch universeel communicatiesysteem.
Deze prachtige heilige mystieke kunst is een multidimensionale meesterlucke geneeswijze en kan helpen bij ascensie, activering en herINNering aan je goddelucke wezen - consciousness/BewustZijn.
Lichtcodes bevatten frequenties, en downloads van gegevens om het menseluck perspectief en begrip van wie we werkeluck zijn, op te waarderen. Het ontwaken en activeren van dat wat van binnen ligt!
Lichttransmissies gaan voorbij aan de logische geest, werken diep in het onderbewustzijn oftewel de diepere lagen. Ze ontmoeten de ontvanger op het niveau waarop hij klaar is om te ontvangen.
De frequentie dringt het fysieke lichaam binnen op cellulair niveau en werkt in het etherische veld en daarbuiten. Oude geloofssystemen omzetten, zuiveren en upgraden.
Ze helpen bij het ontsluiten van je volledige potentieel, het activeren van je goddelucke blauwdruk en DNA, het ontwaken van gaven, aangeboren vermogens en kennis.
Bij mij komen de (licht)codes of de lichtfrequentiecodering uit een diep inner-weten. Ik teken ze liefdevol uit met een zuivere intentie en respect. Niet fancy met een digitale pen, op de computer mooi vorm gegeven, maar met de hand.
Misschien begrijp je dan wat meer waarom ik het woord ‘krabbels’ het te niet doen van de codes vind. Niet voor mezelf, niet voor mijn ego, maar voor de lichtcodes en hun eonen periode van overleving.
In lack’ech ©️Gina
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Free to share with mentions600
°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Free to share with mentions
600
Ꮆ丨几卂
’s mijmering: memes
Je kent ze wel, mooie plaatjes met pakkende teksten erop. Quotes die jou iets doen.
Iedereen heeft het té druk om even de tijd te nemen om iets te lezen. Laat staan om (zelf-)onderzoek te doen. We zijn lui geworden en hebben een spanningsboog van 30 seconde.
Dat hadden we niet, zo zijn we niet en daarvoor zijn we hier niet. Social Media heeft ons daar toe verleid en ons zo geprogrammeerd dat we maar korte teksten lezen.
De koppen in de krant, een cover van een boek. Het aantal letters van een tweet, de zoveel seconden filmpjes van TikTok moeten ons dat vertellen wat we willen weten. Of mogen weten.
Nu we ons dat realiseren, kunnen we het omdraaien. @Lichtflits maakt mooie quotes en heeft er nu memes van gemaakt. En zo nog vele anderen met haar.
Door de gecreëerde korte spanningsboog buigen de zaadjes planters de energie nu om tot prachtige memes die jou en mij helpen verder in ons ontwakingsproces.
Elke zin, elk woord en de prachtige foto’s stimuleren en triggeren de vibraties die onze frequentie al eonen kent. En omdat je nu steeds meer ont-dekt, weet jij welke memes er goed voor jou zijn.
We zijn op Aarde visueel en auditief geprogrammeerd. Maar nu we weer echt weten doordat we voelen, is het fijn dat de memes ons net even verder op weg helpen. Net door dat ene laagje.
We buigen met de memes de energie om als positief wapen in het lalaland van de media.
In lack’ech ©️Gina
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Free to share with mentions600
°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Free to share with mentions
600
Ꮆ丨几卂
’s mijmering: en los …
Ik hoor het mezelf ook vaak zeggen tegen de mensen om mij heen en zelfs tegen mijn cliënten - laat los.
Maar dat is uiteraard makkeluck van mijn kant, want of ik ben er al klaar mee en er meester over of het is totaal niet van toepassing in mijn leven of ik zie gewoon de oplossingen al.
Los laten .. twee woorden, maar een impact van een explosie van energie. Zowel de plus en de min kant van de energie.
Loslaten betekent niet wegdoen. Loslaten betekent laten zijn. Als we laten zijn met mededogen, komen en gaan de dingen vanzelf.
Misschien is het beter dat ik voortaan zeg ‘laat maar zijn’.
Je geeft nameluck niets op. Maar als je het in het moment het laat zijn, kies je dat moment voor een betere toekomst.
Het mag er zijn, alleen je geeft er een andere energie aan mee. Je buigt als het ware de energie om.
Wat een mooie krachten hebben wij toch! Laat het maar zijn.
In lack’ech ©️Gina
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Free to share with mentions600
°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Free to share with mentions
600
Ꮆ丨几卂
’s mijmering: jouw tijd
We veranderen niet totdat we er klaar voor zijn. Soms is de aanleiding een moeilucke situatie die ons dwingt om onder ogen te zien wat niet werkt en dat we iets anders moeten proberen.
Soms worden de pijn binnen in ons en de onvervulde verlangens zo luid en volhardend dat we deze niet langer kunnen negeren. Maar ergens klaar voor zijn komt niet van buitenaf.
Daar moet je de tijd voor nemen, en je kunt het niet afdwingen. Je bent er klaar voor als je er klaar voor bent.
Iets verandert vanbinnen en dan besluit je: tot nu toe deed ik telkens dat, maar nu ga ik het anders aanpakken.
Verandering draait om het doorbreken van gewoontes en patronen waar je niet langer iets aan hebt. Als je op een zinvolle wijze je leven wilt veranderen, laat je niet simpelweg een gewoonte of overtuiging die niet langer werkt achter je.
Je vervangt die gewoonte of overtuiging door een betere. Je slaat een nieuwe richting in. De richting naar de nieuwe wereld.
In lack’ech ©️Gina
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Free to share with mentions
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
