uz
Feedback
.𝙎𝙞𝙘𝙠 𝙈𝙞𝙣𝙙.

.𝙎𝙞𝙘𝙠 𝙈𝙞𝙣𝙙.

Kanalga Telegram’da o‘tish
268
Obunachilar
-224 soatlar
-47 kunlar
-1430 kunlar
Postlar arxiv
چقدر قشنگ بود🥲

گفت ‘ببخشید’ مگر ببخشید را نباید به کسی گفت که درخیابان به او تنه زده‌ای؟ نه کسی که قلبش را تکه تکه کرده:)

-سر انجام من آرام خواهم گرفت اما تو دیگر هیچگاه این چنین دوست داشته نخواهی شد!

Repost from N/a
وا بچه شدی ما خیلی خانوم و با ادبیم
وا بچه شدی ما خیلی خانوم و با ادبیم

تایمی که نتا قطع بود خیلی بهتر وصل بودم :)

Repost from our words
اون اگه لیاقت تورو داشت که عزیزم باهات سر انفالو کردن چهارتا جک جنده بحث نمیکرد

فداتشممم😂

والااا کل مرکز خریدارو زیرورو کردم هیج آخرش مجبور شدم پارچه بخرم بدوزم😂😂😂

میمیرمممم😂😂❤️❤️❤️

🤣🤣🤣🤣🤣🤣

جوری که برا تولد باران دارم هزینه می‌کنم برا عروسیش خدا بخیر کنه🤣

قطعا اگه دوست پسر داشتم بلیت سینما کمپ میگرفتم میرفتیم🥲🥲
قطعا اگه دوست پسر داشتم بلیت سینما کمپ میگرفتم میرفتیم🥲🥲

Video xabar00:06

منظورتون چیه که از موفقیت‌های دیگران ناراحت میشید؟؟ من با کوچترین چیزی که آدمای اطرفامو خوشحال کنه بیشتر از خودشون خوشحال میشم:))

کلمه "Overthinking" خیلی کلمه‌ی کوچیک و ناچیزیه در برابر کاری که من با مغزم میکنم

Arshiyas – Miri Yadam.mp35.92 MB

محتوا=0 فقط تو ترافیک و شلوغی حصلم سررفته بود

Video xabar00:08