uz
Feedback
‏وتـينᥫ᭡

‏وتـينᥫ᭡

Kanalga Telegram’da o‘tish

- ‏"أحتَاجُك كي أعبر الطريق، لستُ ضريرًا ولكني مستوحش، وهذا الدربُ مُعتم.. ". البدايه 14/1/2022 ➩ 𝐎𝐖𝐍𝐄𝐑 ๛ @Jubaa21.

Ko'proq ko'rsatish
2 901
Obunachilar
-224 soatlar
-167 kunlar
-5930 kunlar
Postlar arxiv
عااشوراء♥
عااشوراء♥

صباح الخير يابتوع العلاقات البايظه والاختيارات الغلط والذكريات الزفت والبخت المنيل

‏لقيت ربنا في كل حاجة عدّت عليا في ليالي كنت فاكرة إنها مستحيل تخلص، وعدّت بفضله لقيته في هدوء روحي، وفي قلبي اللي دايمًا مليان خير لقيته هو وبس، السند في كل طريق صعب ربنا ما سابنيش امبارح، ومستحيل يسيبني النهارده

انا من ساعت ما قريت الجمله دي وانا ‏بقيت كويس ‏يقول اللّه عَزّ وجَل : وَعَسَىٰ أَن تَكْرَهُوا شَيْئًا وَهُوَ خَيْرٌ لَّكُمْ﴾ (البقرة: 216) أحيانًا تكره حاجة حصلت لك… خسارة، تأخير، تعب، موقف ضايقك… لكن ربنا يعلم إن فيها خير ليك حتى لو أنت مش شايفه دلوقتي ‏

- سَلْنى يا رَبيعة.. -أسألُك مُرافَقتُك فى الجنَّة يا رَسول الله.

امي دخلت بمنتهي الهدوء وقالت انا هقولك حاجه واحده بس.. لو بتحبي حد قوليله بجد ينجز عشان احنا عايزين نفرح وهو موقف حياتنا وقوليله اخويا الي مش لاقي ياكل اتجوز مش لازم تيجي وانت وزير

الدعوه عامة 😂❤
الدعوه عامة 😂❤

﴿ قَالَ لَا تَخَافَا ۖ إِنَّنِي مَعَكُمَا أَسْمَعُ وَأَرَىٰ﴾

انا بعاني من الرهاب الإتصالي بجد مبحبش حد يتصل بيا

‏مش لعله خير لا .. هو خير فعلًا ✨ كل اللي بيحصل خير حتى لو مش فاهمينه و حتى لو مش قادرين نصبر عليه .. الحمد لله .. فربُّ الخير لا يأتي إلا بالخير

ارزقني بكل ما هو حنونٌ ياربّ من أيامٍ ومواقف وأشخاص🤎

*صَلَّى عَليكَ اللهُ يا مَن ذِكرُهُ،* *‏شرَحَ الصُدورَ وَ طَيّبَ الآفاقَا ﷺ 🤎 .*

اغفر لي خوفي الدائم فأني كلماا لمست اماناً جرح لي يدي

اتراني لا استحق يا الله ام ان قلبي استعجل ما لم يحن موعده بعد الذي اتيتك مثقلاً بالدعاء اخبي يقيني بك بين كسور الاياام واقاوم ظني السي كلما ضااقت بي الارض ياالله.

❤️‍🩹

ويْحَك لا تحقر نفسَك فالتّائبُ حبيب ♥️

‏سَنَظلُّ أجمَلَ طائِرَينِ تَواعدا وَتَوادعا، كُلٌّ مَضى بِجَناح.

"إنِّي أنيسُكَ يا أخيَّ فلا تخفْ ‏من قَسوةٍ أو جفوةِ الأصحابِ!"

صبَاحُ الخَير.. ‏عيناك أول أفراحي وآخرها ما أجمل الصبح إذ يبدأ بعينيك.

لما اقرر اني اخرج اقعد مع اهلي والأقيهم بدأو يتكلمو عن العريس اللي متقدم.
لما اقرر اني اخرج اقعد مع اهلي والأقيهم بدأو يتكلمو عن العريس اللي متقدم.