uz
Feedback
_ˢᵗᵃᵗⁱᶜ ᶜʰᵃᵒˢ

_ˢᵗᵃᵗⁱᶜ ᶜʰᵃᵒˢ

Kanalga Telegram’da o‘tish
629
Obunachilar
+224 soatlar
+317 kunlar
+7130 kunlar
Postlar arxiv
آییییی چقدر خوشگلههه😭😭😭

دوساعته دارم میگم خوبه قشنگه تکمیلش کن

من اصلا نگفتم ودف 😐

نیم ساعت پیش

من کی گفتم زشته

تو گفتی

کی گفته زشته ودف خیلیم خوبه شده

میخوام گریه کنم کمک

کاش ب خودم میگفتن زشتی ولی ب نقاشیم ن

اعتماد ب نفسم ریده شد

http://t.me/BluChtBot?start=63afa800bbdeab8c8f47 بچه هااااااا آهنگ شاد و قری بدین

Drake Central Cee Which One.mp36.81 MB

این چرا گفتممممممممم دارم جر میخورم از خنده

تو یخچال؟

نه پخته دوس دارم