👑پادشاهان پیکاپ👑
Kanalga Telegram’da o‘tish
🤴اولین و بزرگ ترین کانال پیکاپ آرتیستی تلگرام🤴 تو این کانال به کمک پسرا اومدیم تا بتونن دل اون دختری که دوسش دارن رو بدست بیارن و روان دخترا رو بهتر بشناسن گروه: @Pugap رضایت مشاوره هامون: @themasterofpua رزرو کوچینگ و پیوی ادمین @callmemamad008
Ko'proq ko'rsatish9 329
Obunachilar
+424 soatlar
+27 kunlar
+1230 kunlar
Postlar arxiv
9 330
چرا در بعضی جنگها ازدواج و حتی بارداری افزایش پیدا میکند؟
جوابی که به این سوال داده میشه از روانشناسی جنسی و تکاملی انسان هستش و تمام موارد گفته شده در ناخوداگاه زن و مرد شکل میگیره.
از دیدگاه روانشناسی تکاملی، زنان و مردان لزوماً به یک شکل به جنگ و ناامنی واکنش نشان نمیدهند.
مردان ممکن است در مواجهه با خطر مرگ، ناخودآگاه تمایل بیشتری به انتقال ژنهای خود پیدا کنند. اگر احتمال زنده ماندن در آینده کاهش یابد، از منظر تکاملی تولیدمثل زودتر میتواند به حفظ نسل کمک کند.
اما برای زنان مسئله پیچیدهتر است. بارداری، زایمان و مراقبت از فرزند هزینه زیستی بسیار بالاتری دارد. بنابراین زنان معمولاً هنگام تصمیمگیری برای فرزندآوری، بیش از مردان به عواملی مانند امنیت، منابع، حمایت اجتماعی و حضور پدر توجه میکنند. اگر جنگ باعث ناامنی شدید، کمبود منابع یا افزایش احتمال مرگ همسر شود، یابد.
در نتیجه، این تصور که «مردان در جنگ بیشتر به دنبال تولیدمثل میروند و زنان کمتر» کاملا درست و به جا هستش.
حالا چیشد من به فکر این پست افتادم؟ تو این کانالا و پیج های دیتینگ دیدم که اکثر دختر پسرا اکثرا تو قرنطینه با هم ازدواج کردن یا یه سری این بلاگرا حامله شدن. خب طبیعیه مرد تو خونه بیکار مونده و پاشده دست به کار شده😂😂
#مثل_همیشه_ممدم
@pickupking | پیکاپ و جذابیت مردانه
9 330
مرد ها منطقی حرف میزنند و احساساتی تصمیم میگیرند، زن ها احساساتی حرف میزنند و مثل مامور اجرای حکم اعدام به وقتش صندلی را از زیر پایت میکشند و خلاصت میکنند. پس وقتی قرارداد ازدواج رو امضا می کنید حواستون بیشتر جمع باشه.
#مثل_همیشه_ممدم
9 330
چرا بعضی وقت ها تو رابطه احساس خفگی یا چسبندگی بهت دست میده؟ چرا قبل از اینکه اتفاق بدی بیوفته کات میکنی؟
مهم تر از شناخت طرف مقابل، شناخت خودته، شناخت ظرفیت ها و نقاط ضعفت
#خودت_را_بشناس
#مثل_همیشه_ممدم
9 330
مربی خودتون بشید و عشق ابدی قصه ها رو پیدا کنید😎.
اولین قدم اینه که بتونید همزمان با چند مورد چت کنید بدون اینکه ترس از دست دادن داشته باشید و تو موضع ضعف باشید. این جوری دید فراوانی تون قوی تر میشه.
دومیش اینه که سعی کنید از چت هایی که دارید دیت بسازید. بی نهایت دیت برید، سعی کنید دیت های ارزون برید مثلا به دختره بگید غذا بیاره یا پارکی چیزی برید که بهتون فشار نیاد.
خوبی این مراحل اینه که اون موقع دستتون میاد چیکاره هستید و با خودتون چند چندید. خیلیاتون فکر می کنید اینور همه چی گل و بلبله و خوبه. باور کنید فردای اون روزی که رل بزنید اسمون همون رنگه!
سومیش اینه با دختری که احساس میکنی یکم از بقیه بهتره یکم عمیق تر میشی تا ببینی نقش بازی میکنه یا واقعا خوبه.
مهم اینه مراحل رو به ترتیب جلو بیایید و مراحلش رو کامل انجام بدید چون به فرمول اثبات شدس و بارها بارها در کوچ هامون استفاده کردیم و نتیجه گرفتیم.
#مثل_همیشه_ممدم
9 330
از تکرار مطالب کم نزارید. من خودم اوایل، پست هامو گاهی مرور می کردم و چیز جدید یاد می گرفتم. بعضی مطالب فرّار هستند و بعضی موقع ها ذهنتون مطالب رو با تجربیات جدیدی که داشتید ترکیب میکنه و همینا از ۱۰ کلاس جورواجور براتون بهتره و جذابیتتون رو بیشتر میکنه.
البته این که بعضی موقع ها یه سری موارد خیلی ساده رو رعایت نمی کنید و مورد می پره خییلی سوزش داره اونایی که زیاد اپروچ کردن درک میکنن چی میگم😁
9 330
تجربه شخصی: اگه تونستی همون اول بزن چون ترم های بعد از اون همه اکیپ چیزی باقی نمیمونه. هر جا دیدید دختر و پسر دارن میگن میخندن احتمال زیاد ترمکین.
استثنا: ورودی های جدید یا دانشکده های دیگه
9 330
در مورد رل زدن ترم ۱ پرسیدن این دفعه میخوام خودتون جواب خودتونو با این ۲ سوال بدید.
¹آیا کسی بوده که ترم ۱ حرکتی بزنه و تا اخرش نتونه کاری کنه؟
²آیا کسی هستش که ترم ۱ حرکتی نزده ولی ترم های بعد بتونه؟
هر کسی هر تجربه ای داره بگه بعدشم خودم ویس میزارم.
9 330
هول بودن هم خودش اعتماد به نفس میخواد. یه رفیق نچرال داریم که میگفت اوایل که هیچی بلد نبود تو دور دورا میرفت تیکه های حال به هم زن مینداخت. مثلا میگفت ترک موتور میرفتیم و هر کی شیشش پایین بود بهش می گفتیم جیگرتو خام خام بخورم😂😂. میگفت همین کارا رومو باز میکرد البته این رفتارا مال قبل ۲۰ سالگیش بوده که آس و پاس بوده و حتی یه موتور هم نداشته. برای کسی که تا حالا با یه دختر حرف هم نزده چه برسه دست یه دخترو بگیره همین یه جور پیشرفته.
اینو یکی از ممبرا فرستاده نظرتون چیه؟
9 330
به محض اینکه دختری رو در چت دیدید گزارش بدید تا بن بشه. گروه کاملا خصوصی شده و اضافه شده اعضا فقط به شرط تایید مدیران گروه هستش.
#مثل_همیشه_ممدم
9 330
در خصوص دخترایی که گروه ادد میشن یا پیام میزارن:
۱. ادمین های گروه به محض شناسایی بن میزنن البته خود شما هم کمک می کنید و این خیلی خوبه.
۲.گاهی اوقات یه سری افراد رادیکالی در یه سری جنبش هایی مثل فمینیست و نظیر اینها با هدف به هم زدن اتحاد مردان دست به پخش و نشر عکس های مستهجن و مبتذل میزنند. کمی اگاهانه تر رفتار کنید تا ادمین ها فرصت پاکسازی داشته باشند.
و در آخر از همه دوستانی که در این راه کمک حال ما هستند و برای شکست گروه های افراطی کمکمون میکنند کمال تشکر رو داریم.
9 330
❓من بزرگترین ترسی که دارم تو نزدیک شدن به زنان، قضاوت شدنه...
چون شخصیت سردی تو ارتباط با زنان داشتم و با تغییر رویه تو چشم میرم زود و نمیخوام فردی دیده شم که در تلاشه برای ارتباط با دختر
باید به عنوان تاوان بپذیرم یا راهی هست؟
باید تاوانشو بدی
یعنی برای اینکه سکس گیرت بیاد باید از یه سری چیزا بگذری. آره قبول دارم شاید دید اطرافیان نسبت بهت عوض بشه و این قضیه حسابی اعصابتو به هم بریزه. اساس جذابیت، تو چشم بودن و جلب توجه هستش البته از نوع سالمش. پیشنهادم اینه که کم کم ادمای دور و برت رو عوض کنی شاید تو جمع درستی قرار نگرفتی .
#مثل_همیشه_ممدم
9 330
❓سلام
داداش خودتو بزاری تو موقعیت ازدواج ، ملاک هات و ویژگی هایی که مد نظرته چیه ، جدا از زیبایی و استایل
ملاک من نشات گرفته از افکار و باور ها و فرهنگی هست که توش بزرگ شدم. هر کسی بنا به جو و اتمسفری که توش زندگی میکنه ممکنه یه سری تجربه های خوب یا بد کسب کرده باشه برای من حرف نگه دار بودن، سرد و گرم چشیده بودنش و پول نگه داشتنش اولویت داره. #مثل_همیشه_ممدم
9 330
❓همه چی رو احساس میکنم از پیکاپ میدونم
اپنر جواب شیت تست و ...
اما اما تخم نمیکنم برم جلو
وقتی یکی رو میبینم که از نظرم اوکیه نمیتونم برم جلو
کلا قفله قفلم انگار پاهامو بستن به زمین
چیکار کنم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
راه حل من: حتما تا حالا شده از کاری که خایه میکردی انجام بدی و هر موقع میخواستی شروعش کنی قلبت میومده تو حلقت ولی یه موقع می بینی که
دلو زدی به دریا و رفتی انجام دادی بعدش دیدی اصلا اون غولی که تو ذهنت ساخته بودی، نبوده عین آب خوردن حلش کردی و اومدی.
برای این مشکل شما ۲ راه حل وجود داره اولیش اینه که یه کوچ دی گیمر داشته باشی و جلوت یه دونه انجام بده و همراهیت کنه
راه دوم اینه که تو جمع های اجتماعی خنثی مثل گروه های ورزشی یا تور یا دانشگاه یه ارتباط ساده دوستانه با دخترا برقرار کنی اون موقع یکم ترست میریزه.
#مثل_همیشه_ممدم
9 330
❓وقتی اکستون برمیگرده چیکار کنید؟
اولا که برنگردید دوما اگه برگشتید فقط بکنیدش چون اون نیومده رابطه رو از صفر شروع کنه. البته ممکنه استثنا هم داشته باشه به شرطی که نرفته باشه دوراشو بزنه و بیاد.
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
