uz
Feedback
:)

:)

Kanalga Telegram’da o‘tish

Nothing...

Ko'proq ko'rsatish
217
Obunachilar
+124 soatlar
+77 kunlar
+1130 kunlar
Postlar arxiv
:)
217
نبوغ ایرانیان باستان. ظرف شستشوی اتوماتیک میوه جات👌 🆔 @NightBaz

:)
217
من یکم زیادی ایرانگرا ام... اینجور چیزا واقعا به ذوق میاره منو :) شما هم گوش کنین شاید خوشتون اومد 🥰 شبتون نیک عزیزای من ❤️

:)
217
🗡« #آریوبرزن ؛ آخرین نگهبان پارس، مردی که در برابر طوفان اسکندر ایستاد.» ⚔️ 🩸آشنایی با سردار جان فدای ایران، کسیکه اسکندر را به لرزه در آورد🛡 🎙 #بهنام_عباسیان 📀 قسمت اول 📝 این قسمت: شکست امپراطوری هخامنشی توسط اسکندر در نبرد گوگمِل 📚🎧مرجع متفاوت ترین روایت صوتی بزرگ سرداران #تاریخ ایران👇👇 🌃 @NightBaz 🌃 @NightBaz

:)
217
انتظار نداشتم اینقدر استقبال کنین 🥲 مرسی از اعتمادتون خوشحالم شنیدم تک تکتون راضی بودین امیدوارم بتونم کمکی کرده باشم 🌹 سیستم رو بستم دیگه وقت خوابه یه چنل ناب پیدا کردم :)

:)
217
من که لذت میبرم از رضایت و شنیدن اینا :)
من که لذت میبرم از رضایت و شنیدن اینا :)

:)
217

:)
217
Googoosh - Geryeh Kon.mp310.76 MB

:)
217
https://www.speedtest.net/my-result/a/11689613512 من نتم خیلی شرووره تازه تست سرعت سرویس لوکیشن ترکیه 🙂‍↔️

:)
217
۷ تا ویو ۹ تا ری اکشن من حرفی ندارم

:)
217
جز خنده چیزی بلدین؟ تست دلقک بودن ممبر ها: ۱ ۲ ۳ امتحان میکنیم

:)
217
تو فکر اینم براتون وایرگارد یا SS مستقیم بیارم اگه بشه اینطوری میتونم ارزون تر هم باهاتون حساب کنم حتی :)

:)
217
یه چیزی هم بگم راستی سرویس گیمینگ هستش و این یعنی سرعت و پایداری بالا و پینگ به شدت پایینی داره اما شما برای استفاده روزمره هم میتونید استفاده کنید ازش و هیچ مشکلی نداره لود شدن اینستا و بالا اومدن یوتیوب و این چیزارو بزارین کنار :)))

:)
217
سرویس تانل شده هستش (بله عزیزان اگه اطلاع داشته باشین دقیقا تانل چیه میدونین چنین پینگی عملا ناممکنه) و روی تمام نت ها به خوبی جواب میده و براش هیچ فرقی نداره شما همراه باشین یا ایرانسل یا فیبر و ... (منطقه ای و این شروورا نداریم) چون تازه از تنور در اومده باهاتون از اپراتور هم ارزون تر حساب میکنم 😁 حجم هامون: 1 گیگ تستی -> رایگان 20 گیگ -> 140ت 50 گیگ -> 300ت 100 گیگ -> 500ت 200 گیگ -> 800ت پ.ن: خودم از همراه اول اینترنتمو گیگی 10ت میخرم :)

:)
217
پخت و پز :) پینگ 56ms (زیر 50 هم رفته) پکت لاس 0% (میبینین بالای تصویر اثری از پکت لاس نیست) لوکیشن ترکیه و امارات :) @imSina
پخت و پز :) پینگ 56ms (زیر 50 هم رفته) پکت لاس 0% (میبینین بالای تصویر اثری از پکت لاس نیست) لوکیشن ترکیه و امارات :) @imSinaCode

:)
217
Repost from خاص
مملکتی داریم که - 4 ماهه مجلس نداره - 4 ماهه رهبر نداره - 2 ماهه درآمد نداره - 4 روزه بانکهاش کار نمی کنه و هنوز به نظر سرپاست! به نظر تمام سران مملکت یک شبه بمیرند هیچ چیز در این مملکت تکان نمی خورد. بود و نبودشان یکیست! Javid @khaass

:)
217
Repost from N/a
درود بر جامعه‌ی بی‌اس‌دی فارسی، خوش آمدید! این انجمن با اشتیاق فراوان، برای گسترش فرهنگ استفاده از نرم‌افزارها و سیستم‌عامل های مرتبط با یونیکس و بی‌اس‌دی ایجاد شده است. لطفا قبل از عضویت در انجمن، مرام‌نامه در حال توسعه را بخوانید. لازم به ذکر است که، انجمن «بی‌اس‌دی فارسی» ارتباطی با سایر انجمن های متن-باز ایران ندارد و به صورت کاملا مستقلانه، اداره می‌شود. به زودی، هماهنگی ها برای شروع جلسات حضوری و آنلاین انجام خواهد شد و اطلاعات مرتبط با این موضوع، فراخوانده می‌شود. ارادتمند، انجمن بی‌اس‌دی فارسی

:)
217
خیلی خیلی این کار سهراب و تیم پارچ به دلم نشسته واقعا زیباست، واقعا دل نشینه :))) دمشون گرم واقعا جزو معدود دیسترو هاییه که مورد علاقمه :)

:)
217
تصاویر زمینه جدید پارچ با طراحی جدید منتشر شدند 🥳 این تصاویر شامل تخت‌جمشید، آرامگاه حافظ و سی‌وسه پل هستند که به زودی مکان‌
تصاویر زمینه جدید پارچ با طراحی جدید منتشر شدند 🥳 این تصاویر شامل تخت‌جمشید، آرامگاه حافظ و سی‌وسه پل هستند که به زودی مکان‌های بیشتری نیز به آن‌ها اضافه خواهد شد. برای دریافت تصاویر زمینه جدید کافی هستش تا سیستم خودتون رو یک‌بار به‌روزرسانی کنید.
sudo pacman -Syu
اگر کاربر پارچ نیستید و از مخزن پارچ افزوده بر مخازن دیگر استفاده می‌کنید بسته‌های تصویر زمینه پارچ را با دستور زیر نصب کنید:
sudo pacman -S world/parch-wallpapers
@ParchLinux | پارچ لینوکس

:)
217
photo content

:)
217
If you wanna go, then I'll be so lonely...