uz
Feedback
⚡️Rich Kids🪂

⚡️Rich Kids🪂

Kanalga Telegram’da o‘tish

Money 💸 Referral 📥 👉🏽 @Rich_Referral

Ko'proq ko'rsatish
8 111
Obunachilar
-1024 soatlar
-287 kunlar
-5430 kunlar
Obunachilarni jalb qilish
Iyun '26
Iyun '26
+60
4 kanalda
May '26
+115
5 kanalda
Get PRO
Aprel '26
+40
2 kanalda
Get PRO
Mart '26
+27
4 kanalda
Get PRO
Fevral '26
+35
6 kanalda
Get PRO
Yanvar '26
+162
18 kanalda
Get PRO
Dekabr '25
+47
7 kanalda
Get PRO
Noyabr '25
+56
10 kanalda
Get PRO
Oktabr '25
+78
7 kanalda
Get PRO
Sentabr '25
+63
8 kanalda
Get PRO
Avgust '25
+85
8 kanalda
Get PRO
Iyul '25
+69
7 kanalda
Get PRO
Iyun '25
+48
7 kanalda
Get PRO
May '25
+49
3 kanalda
Get PRO
Aprel '25
+54
1 kanalda
Get PRO
Mart '25
+48
8 kanalda
Get PRO
Fevral '25
+36
7 kanalda
Get PRO
Yanvar '25
+83
18 kanalda
Get PRO
Dekabr '24
+293
20 kanalda
Get PRO
Noyabr '24
+184
15 kanalda
Get PRO
Oktabr '24
+231
19 kanalda
Get PRO
Sentabr '24
+175
13 kanalda
Get PRO
Avgust '24
+253
10 kanalda
Get PRO
Iyul '24
+157
16 kanalda
Get PRO
Iyun '24
+546
19 kanalda
Get PRO
May '24
+595
30 kanalda
Get PRO
Aprel '24
+832
18 kanalda
Get PRO
Mart '24
+1 261
26 kanalda
Get PRO
Fevral '24
+649
23 kanalda
Get PRO
Yanvar '24
+1 930
25 kanalda
Get PRO
Dekabr '23
+822
21 kanalda
Get PRO
Noyabr '23
+155
12 kanalda
Get PRO
Oktabr '23
+137
8 kanalda
Get PRO
Sentabr '23
+138
0 kanalda
Get PRO
Avgust '23
+216
0 kanalda
Get PRO
Iyul '23
+948
0 kanalda
Get PRO
Iyun '23
+550
0 kanalda
Get PRO
May '23
+608
0 kanalda
Get PRO
Aprel '23
+652
0 kanalda
Get PRO
Mart '23
+993
0 kanalda
Get PRO
Fevral '23
+69
0 kanalda
Get PRO
Yanvar '23
+67
0 kanalda
Get PRO
Dekabr '22
+721
0 kanalda
Sana
Obunachilarni jalb qilish
Esdaliklar
Kanallar
24 Iyun+1
23 Iyun0
22 Iyun+3
21 Iyun+3
20 Iyun+4
19 Iyun0
18 Iyun+1
17 Iyun0
16 Iyun+2
15 Iyun+2
14 Iyun+3
13 Iyun+4
12 Iyun+3
11 Iyun+4
10 Iyun+1
09 Iyun+2
08 Iyun+1
07 Iyun+3
06 Iyun+2
05 Iyun+2
04 Iyun+3
03 Iyun+2
02 Iyun+9
01 Iyun+5
Kanal postlari
#Nucleus سیزن دوم Nucleus شروع شده اول برید از سایتش Enrolled کنین و بعد شروع به فعالیت کنین،وضعیت تایر بندی هم تو تصویر بالا
#Nucleus سیزن دوم Nucleus شروع شده اول برید از سایتش Enrolled کنین و بعد شروع به فعالیت کنین،وضعیت تایر بندی هم تو تصویر بالا مشخصه روزانه یه توییت میتونین براش بزنین و پست هایی که روزانه براش میزنین باید لینکش رو تو بخش My Contributions سایت قرار بدین دوتا کد هم میزارم براتون،فقط لطفاً اگه واقعا میخایید فعالیت کنین ازش استفاده کنین https://nucleus.codes/invited?code=ha563g7v https://nucleus.codes/invited?code=DmmV0D3t

2
#ETH تحولات بزرگی پشت پرده اتریوم داره اتفاق میافته.پنج تا از محققان و محققان سابق بنیاد اتریوم یه لابراتوار تحقیق و توسعه (R_D) غیرانتفاعی و مستقل برای اتریوم و توکن ETH به اسم EthLabs راه اندازی کردن بصورت خلاصه می‌خوان اتریوم رو به لایه تسویه حساب (settlement layer) اقتصاد جهانی تبدیل کنن یعنی مثل اینترنت که پروتکل‌های مشترک داره، اتریوم هم بشه زیرساخت خنثی و مشترک برای مالی دیجیتال، بدون اینکه هیچ کشور، شرکت یا شخص خاصی کنترلش کنه حامیان بزرگی هم مثل Joe Lubin _Sharplink و Bitmine پشت این تفکر هستن خودشون می‌گن که مستقل هستن و فقط یه node در شبکه بزرگ‌تر stewardship اتریوم هستن (یعنی اتریوم رو دیگه یه سازمان واحد کنترل نمی‌کنه، بلکه چندتا تیم مستقل با هم کار می‌کنن) https://x.com/ethlabs_org/status/2069104073245159573?s=20
1 045
3
طبق اعلام رسمی Ethereum Foundation (EF) امروز، سازمان ۵۴ نفر از کارکنانش رو اخراج کرده که تقریباً ۲۰٪ از کل نیروی کارش بوده این بخشی از یک بازسازی بزرگ (restructuring) چندماهه‌ست که با Mandate جدید EF (متمرکز روی CROPS: Censorship resistance, openness, privacy, security) و سیاست مدیریت خزانه (Treasury Policy) هماهنگه دلیل رسمی که گفته شده اینه که EF می‌خواد leaner و focused بشه تا روی وظایفی که فقط خودش می‌تونه انجام بده تمرکز کنه. بودجه امسال ۴۰٪ کاهش پیدا می‌کنه و به سمت پایداری بلندمدت (endowment) حرکت می‌کنه این حرکت عاقلانه و لازم به نظر می‌رسه،سازمان‌های غیرانتفاعی مثل EF (به خصوص با treasury محدود) نباید مثل شرکت‌های VC-driven بزرگ و پراکنده بشن. تمرکز روی CROPS و protocol core دقیقاً همون چیزیه که اتریوم برای بلندمدت نیاز داره نه اینکه در هر ترند DeFi یا meme coin بدوه Vitalik هم قبلاً گفته بود EF باید «کشتی کوچکتر» بشه تا اکوسیستم واقعا Decentralized بمونه در کل اتریوم به عنوان یک اکوسیستم زنده همیشه در حال تکامل بوده و این downsizing می‌تونه پاکسازی سالم باشه تا EF از یک همه‌کاره به یک متخصص core تبدیل بشه https://x.com/i/status/2069408300148388113
1 470
4
Ethereum Foundation fires 20% of its staff.
1 449
5
#Base تیم Base رسماً از آپدیت بزرگ بعدی‌ به نام Beryl رونمایی کرده. این آپدیت همین الان روی تست‌نت فعاله و ۲۵ ژوئن یعنی چند روز دیگه روی Mainnet میاد آپدیت Beryl یکی از مهم‌ترین به‌روزرسانی‌های Base تا حالا محسوب می‌شه و آینده اکوسیستم رو برای استیبل‌کوین‌ها، RWAها و توکن‌سازی دارایی‌ها خیلی جذاب‌تر می‌کنه این آپدیت فقط ۴ هفته بعد از Azul اومده و آپدیت بعدی (Cobalt) هم برای سپتامبر برنامه‌ریزی شده که Account Abstraction بومی رو میاره با در نظر گرفتن این اتفاق و معرفی استادندارد B20 احتمالا شبکه بیس داره برای لانچ توکن native اماده میشه از سایت Basenames هم چک کنید تا بیس ایدیتون اکسپایر نشده باشه https://x.com/buildonbase/status/2067694369898176861?s=20
1 807
6
#Taiko ⚠️ Security Notice 1/2: We have confirmed a compromise of Taiko’s chain state verification mechanism. As a result, the security assumptions of all bridges deployed on Taiko can no longer be relied upon. تولید بلاک رو لایه ۲ تایکو متوقف شده همه دارایی خودتون ازش خارج کنین https://x.com/i/status/2068858818352865626
1 737
7
#Linea لینا حتی یه فرصت فرار هم به هولدرا نداده😐
#Linea لینا حتی یه فرصت فرار هم به هولدرا نداده😐
2 642
8
بیس یه قابلیت جدید به Basescan اضافه کرده که می‌تونید وضعیت و اعتبار والت خودتون رو مستقیم از داده های خود شبکه بررسی کنین از
بیس یه قابلیت جدید به Basescan اضافه کرده که می‌تونید وضعیت و اعتبار والت خودتون رو مستقیم از داده های خود شبکه بررسی کنین از قسمت سرچ ادرس ولت خودتونو سرچ کنین و یکم اسکرول کنین پایین که یه گزینه جدید به اسم Cards اضافه شد اطلاعاتی که میتونین بددست بیارین: Wallet Trust Score Chainabuse Scam Reports zScore (Reputation Score) Wallet Points Overview
3 029
9
ای مارمولک 😁
ای مارمولک 😁
2 891
10
امروز اولین کنفرانس خبری کوین وارش بعنوان رئیس جدید فد برگزار میشه که صحبتاش در مورد نرخ بهره و دات پلات میتونه یکی از مهم ترین اتفاقات امسال باشه
2 856
11
دوستانی که Nucleus فعال هستن پوینت { AURA}سیزن اول رو میتونید تو پروفایلتون مشاهده کنید https://nucleus.codes/profile/
دوستانی که Nucleus فعال هستن پوینت { AURA}سیزن اول رو میتونید تو پروفایلتون مشاهده کنید https://nucleus.codes/profile/
3 172
12
#Polygon_ZkEVM اگه روی Polygon zkEVM دارایی یا LP داری فقط تا ۱ july فرصت دارین خارجش کنید همه کاربران باید تا قبل از این تاریخ، تمام دارایی‌ها و موقعیت‌های LP (Liquidity Provider) خودشون رو از Polygon zkEVM برداشت (withdraw) کنن پول‌هایی که داخل پروتکل‌های DeFi مثل QuickSwap قفل شدن، به صورت خودکار منتقل نمی‌شن https://x.com/i/status/1932748558786310228
3 142
13
#TON تو آپدیت جدید ولت Tonkeeper اسم Ton به GRAM تغییر پیدا کرده
#TON تو آپدیت جدید ولت Tonkeeper اسم Ton به GRAM تغییر پیدا کرده
2 397
14
#Base با استفاده از سایت زیر میتونید اطلاعات ولت خودتونو چک کنید(فقط ادرس ولت سرچ میکنید) https://basetracker.netlify.app/
2 400
15
فقط عباس می‌تونه جوری مذاکره کنه که مخالف ج.ا ناراضی باشه موافق ج.ا ناراضی باشه خود ج.ا ناراضی باشه اسرائیل ناراضی باشه آمریکا ناراضی باشه پ.ن: لازمه کتاب قدرت مذاکرشو یبار بخونم
2 419
16
🐣 اگر اکانت توییتر خوب دارید بیخیال نباشید! 🟢برای Base توییت بزنید، برای Polymarket توییت بزنید، برای Canopy توییت بزنید، ب
🐣 اگر اکانت توییتر خوب دارید بیخیال نباشید! 🟢برای Base توییت بزنید، برای Polymarket توییت بزنید، برای Canopy توییت بزنید، برای ARC توییت بزنید. برای هر پروژه‌ای که دارید تسک‌هاش رو می‎زنید و خلاصه روش فعالیت دارید توییت بزنید. نه من، نه هیچکس دیگه نمیتونه با قطعیت بگه پروژه x یا y به توییت ریوارد میده ولی بهتر از اینه که شما اکانت توییتر خودت رو بذاری خاک بخوره و هیچکاری باهاش نکنی. 🟢درصورتی که اگر یکی از این پروژه‌هایی که داری میزنی بیاد به توییتر ریوارد بده قطعاً رقم خوبی میشه مخصوصاً به نسبت ایردراپی که میاد به تسک‌هاش میده! دیگه همه تجربه کردیم، یه پروژه ریواردی که توییتر و دیسکورد می‌گیره گاهاً اینقدر زیاده که عملاً باید بگیم هیچی به تسک‌هاش نداده. درسته وقت‌گیره و سخت‌تر ولی بالاخره کسی که ریوارد خوب میخواد اونم این بازه از مارکت باید زحمت بیشتری بکشه. 🟢سخت نگیرید برای تولیدمحتوا، چیزای عمومی پروژه رو توییت کنید، اخبارش رو بازنویسی کنید، داکیومنت‌هاش رو بخونید و خلاصه‌نویسی کنید، از AI کمک بگیرید و موضوع پیدا کنید. به عنوان مثال الان Polymarket رو می‌تونید بازی‌های جام‌جهانی رو توییت کنید و نظر و پیش‌بینی خودتون رو برای هر بازی بنویسید. آخر جام‌جهانی به خودتون میاید می‌بینید کلی توییت براش زدید. 🟢اکانت توییتر ضعیف هم دارید شروع کنید بنظرم. بالاخره از یه جایی باید شروع کرد. اسم و پروفایل و بنر درست حسابی بذارید، تیک آبی بخرید، شروع کنید به تعامل با کامیونیتی خودمون توی توییتر تا اکانت جون بگیره. چندماه ادامه بدید وضعیت خوب میشه. فعلا دوره اینفوفای هست و بعیده فعلاً این وضعیت تغییر کنه.
2 139
17
#Base گلید بیس رول جدید گذاشته https://guild.xyz/base/pred
#Base گلید بیس رول جدید گذاشته https://guild.xyz/base/pred
2 168
18
🔴 هشدار مهم ایران در لیست سیاه صرافی CoinEx قرار گرفت! اخیرا کاربران ایرانی در رابطه با استفاده از صرافی کوینکس دچار مشکل شدند از جمله: - ممنوعیت تایید هویت - محدودیت سقف برداشت - فریز شدن حساب بعضی کاربران - ممنوعیت انتقال از صرافی کوینکس به بعضی صرافی‌های ایرانی و … منبع دوستان مواظب واریز هاتون باشید اگه مبلغ بالایی دارید خارج کنید @Cryptoo_neews
1 708
19
#ETH #DeFi ویتالیک بوترین ایده‌ای نوین برای ایجاد دارایی‌های پایدار بر بستر اتریوم ارائه کرده به جای رویکرد فعلی که مبتنی بر واریز اتریوم، دریافت وام دلاری و مواجهه با خطر لیکوئیدیشن در صورت افت قیمته، پیشنهاد میده اتریوم را به دو توکن مجزا تقسیم کنیم:توکن اول، exposure پایدار و دلاری‌ مانند با ریسک بسیار پایین ارائه می‌دهد توکن دوم، بازدهی صعودی اتریوم را پوشش می‌دهد P + N = 1. Hence, there is no possibility of liquidation این دو توکن همواره در مجموع معادل یک اتریوم کامل هستن بنابراین هیچ بدهی منفی یا فرآیند لیکوئیدیشن اجباری وجود نخواهد داشت این رویکرد می‌تواند الگوی جدیدی در حوزه DeFi ایجاد کنه. در ازای پذیرش انحراف قیمتی جزئی و تدریجی، سیستمی بسیار امن‌تر و مقاوم‌تر به دست میاد که نیازی به نظارت لحظه‌ای قیمت و فروش‌های اضطراری نداره اتریوم همواره با معرفی ایده‌های خلاقانه و اجرای سریع این ایده ها توسط تیم‌های توسعه‌دهنده پیشرو بوده است. بررسی و آزمایش عملی بیشتر این مدل توسط پروژه‌های مختلف، می‌تواند به تقویت و بهبود اکوسیستم کمک زیادی کنه https://ethresear.ch/t/building-index-tracking-assets-on-top-of-options-instead-of-debt/25036
2 689
20
دور فلکی یکسره بر منهج عدل است...
دور فلکی یکسره بر منهج عدل است...
2 407