uz
Feedback
BitBoy Crypto

BitBoy Crypto

Kanalga Telegram’da o‘tish

بیت‌ بوی 🤘 معامله گر بازار کریپتو سیگنال فیوچرز روزانه + نوسانگیر اسپات سلب مسئولیت: کانال من مشاوره مالی نیست، مشاهده و نظر من است🙏

Ko'proq ko'rsatish

📈 Telegram kanali BitBoy Crypto analitikasi

BitBoy Crypto (@cryptomarket_bitboy) Forsiy til segmentidagi kanali faol ishtirokchi. Hozirda hamjamiyat 22 849 obunachidan iborat bo'lib, Kriptovalyutalar toifasida 5 249-o'rinni va Eron mintaqasida 14 708-o'rinni egallagan.

📊 Auditoriya ko‘rsatkichlari va dinamika

невідомо sanasidan buyon loyiha tez o‘sib, 22 849 obunachiga ega bo‘ldi.

26 Iyun, 2026 dagi oxirgi ma’lumotlarga ko‘ra kanal barqaror faollikka ega. Oxirgi 30 kunda obunachilar soni -350 ga, so‘nggi 24 soatda esa -3 ga o‘zgardi va umumiy qamrov yuqori darajada qolmoqda.

  • Tasdiqlash holati: Tasdiqlanmagan
  • Jalb etish (ER): Auditoriya o‘rtacha 22.44% darajada jalb etiladi. Nashrdan keyingi dastlabki 24 soatda kontent odatda umumiy obunachilar sonining 10.23% ini tashkil etuvchi reaksiyalarni to‘playdi.
  • Post qamrovi: Har bir post o‘rtacha 5 129 marta ko‘riladi; birinchi sutkada odatda 2 339 ta ko‘rish yig‘iladi.
  • Reaksiyalar va o‘zaro ta’sir: Auditoriya faol: har bir postga o‘rtacha 35 ta reaksiya keladi.
  • Tematik yo‘nalishlar: Kontent تارگت, تاچ, 7_10, اهرم, ضرر kabi asosiy mavzularga jamlangan.

📝 Tavsif va kontent siyosati

Muallif resursni shaxsiy fikrni ifoda etish maydoni sifatida ta’riflaydi:
بیت‌ بوی 🤘 معامله گر بازار کریپتو سیگنال فیوچرز روزانه + نوسانگیر اسپات سلب مسئولیت: کانال من مشاوره مالی نیست، مشاهده و نظر من است🙏

Yuqori yangilanish chastotasi (oxirgi ma’lumot 27 Iyun, 2026 da olingan) sababli kanal doimo dolzarb va katta qamrovli bo‘lib qoladi. Analitika auditoriya kontent bilan faol hamkorlik qilishini, uni Kriptovalyutalar toifasidagi muhim ta’sir nuqtasiga aylantirishini ko‘rsatadi.

22 849
Obunachilar
-324 soatlar
-917 kunlar
-35030 kunlar
Postlar arxiv
#BAKE سربه سر رسید ، خارج شدم فعلا اگه شرایطش خوب باشه وارد میشیم مجدد . تمام 5534371319802101
#BAKE سربه سر رسید ، خارج شدم فعلا اگه شرایطش خوب باشه وارد میشیم مجدد . تمام 5534371319802101

#BAKE چارت از نزدیک ، واکنش ب ترند نزولی @CryptoMarket_BitBoy
#BAKE چارت از نزدیک ، واکنش ب ترند نزولی @CryptoMarket_BitBoy

#BAKE بچه ها گفتن فعال شده ، بالاهاش خارج بشید . حواسم نبود بهش با شدو فعال شده و 0.27 که مقاومت بود نتونسته بشکنه @CryptoMarket_BitBoy

بازم واکنش منفی داد ، چه سخت شده شکست این مقاومت بنظر با کمی عقب نشینی بیاد بشکنه حد ضرر هم همون 62 در نظر بگیرین برای بیتکوی
بازم واکنش منفی داد ، چه سخت شده شکست این مقاومت بنظر با کمی عقب نشینی بیاد بشکنه حد ضرر هم همون 62 در نظر بگیرین برای بیتکوین ( آلتها داستانشون متفاوته ) @CryptoMarket_BitBoy

حد ضرر بیتکوین رو 62 هزار باید در نظر بگیرن بایر ها ، مد نطرتون باشه ❗️سیگنال خرید و فروش نیس @CryptoMarket_BitBoy

🔹 از سایت fragment برای خرید تلگرام پرمیوم ، Stars ، یوزر نیم اختصاصی برای خودتون و شماره هم میتونید خرید کنید ، دیگر لازم نیس با قیمتهای بالا از دیگران خرید کنید . وارد سایت بشید کانکت تون ولت رو بزنید و کیف پول تون کیپر رو وصل کنید بهش (قبلش تون بخرید توش ) و خرید فروشهاتونو انجام بدین . و حتی به دوستاتون هم میتونید بفروشید به قیمتهای بالا 😁 @CryptoMarket_BitBoy

دیگه استارز پرداخت نکنید برای این پوزیشن حتی برای فهمیدن اسمش ، از نقطه ورود هم فاصله گرفته اسمشو بعدا اعلام میکنیم الکی استارز هدر ندین ، نگه دارین برای سیگنال بعدی @CryptoMarket_BitBoy

میتونید کمی بفروشید و حد ضرر نقطه ورود بذارید ، ریسک ضرر رو به صفر رسوندیم @CryptoMarket_BitBoy
میتونید کمی بفروشید و حد ضرر نقطه ورود بذارید ، ریسک ضرر رو به صفر رسوندیم @CryptoMarket_BitBoy

اینم از #TRB ، لذت ببرید و نوش جان کنید ، تمام @CryptoMarket_BitBoy
اینم از #TRB ، لذت ببرید و نوش جان کنید ، تمام @CryptoMarket_BitBoy

بفرمایید , خب میتونید ریسک فری کنید چند برابر پرداخت استارز سود گرفتین ؟😉 @CryptoMarket_BitBoy
بفرمایید , خب میتونید ریسک فری کنید چند برابر پرداخت استارز سود گرفتین ؟😉 @CryptoMarket_BitBoy

بیت کوین تایم هفتگی هنوز نتونسته خط روند خودشو به بالا بشکنه
بیت کوین تایم هفتگی هنوز نتونسته خط روند خودشو به بالا بشکنه

بیت کوین تایم هفتگی هنوز نتونسته خط روند خودشو به بالا بشکنه
بیت کوین تایم هفتگی هنوز نتونسته خط روند خودشو به بالا بشکنه

این ترند نزولی بیتکوین رو در نظر بگیرید که چند بار نتونسته بشکنه، با شکستش بالایی میزنه و بعدش یه اصلاح در پیش داریم . @CryptoMarket_BitBoy

مثبت 10 درصد , لورج 6

یک پوزیشن لانگ نگهداری چند روزه که نیاز به صبر داره ، اگه تمایل نداشتین استارز پرداخت نکنید ؛ پوزیشن حاوی نقطه ورود ، حد سود ، حد ضرر مشخصی میباشد ، با رعایت مدیریت سرمایه و لورج گفته شده و با میل خودتون میتونید وارد بشید . هر آپدیتی نیاز بود خودم انجام میدم . پرداخت استارز به خاطر کسب درآمد نیس ، بلکه برای دوستانی که واقعا از پوزیشنهای ما استفاده میکنند و رضایت دارند . [آموزش خرید Stars برای اکانت تلگرام] @CryptoMarket_BitBoy

🔹 نحوه خرید STARS برای اکانت تلگرامتون با شارژ اکانتتون میتوانید از پوزیشنهایی که حاوی پرداخت استارز هستن ، استفاده کنید . [ پیامی که به کاربرا نشون میده در منطقه شما در دسترس نیس ، نادیده بگیرید و از طریق کیف پول و همین سایت https://fragment.com/premium خریدتون رو انجام بدین ، در ضمن به جز سیگنالهای اینجا در جاهای دیگه و ایردراپها هم لازم میشه براتون ، این یعنی باید استارز خرید کنید و همیشه در حسابتون داشته باشید ، ربطی هم به اکانت پریمیوم نداره ، همه میتونن خرید کنند برای اکانت تلگرامشون ] [ این ویدیو رو با دوستان خود به اشتراک بذارید 🙏 ] @CryptoMarket_BitBoy

#TRB پایین هم داد و برگشت خوبی داشت @CryptoMarket_BitBoy
+1
#TRB پایین هم داد و برگشت خوبی داشت @CryptoMarket_BitBoy

🔹 چرا وقتی پوزیشن فیوچرز باز میکنید ، دنبال آلت سیزن هستین و یا فکر میکنید دامپ سنگینی خواهد داشت بازار !!! عزیز فیوچرز یجوری قماره و حتی با اهرم پایین هم وارد بشی ، نوسانتو بگیر و خارج شو ( حد ضررت هم نزدیک باشه که زیان زیادی متحمل نشی ) حرفم اینه که وقتی فیوچرز زدین ، انتظارتون فضایی نباشه تا منتظر باشی بازار در جهت معامله شما بالا یا پایین بره ، یهو میبینی معاملت بسته شده ( یعنی لیکوئید شدی😏 ) مدیریت سرمایه داشته باشید و نوسانتو بگیرید و خلاص ، طرف ده روز معاملش بازه سود میره ضرر میره هنوز دلش نمیاد ببنده در نهایت میبینه توی زیان رفته برگشت هم نداره :))) @CryptoMarket_BitBoy

بی حیایی مد شده ، خانما دربه در فالوورن بخاطر چند تا فالوور از بدنشون مایع میذارن حتی پیش مرداشون ( کجا رفت غیرت)

یک پله در اسپات میتونید بخرید ، نهایت با 40 / 50 دلار با هدف دو سه برابری معامله ریسکی میباشد مد نظرتون باشه و مدیریت ریسک داشته باشید . @CryptoMarket_BitBoy