uz
Feedback
AMIREZAM

AMIREZAM

Kanalga Telegram’da o‘tish
987
Obunachilar
+124 soatlar
-47 kunlar
+230 kunlar
Postlar arxiv
Repost from N/a
ادما برای خیلیا نور میشن اما اونا عاشق تاریکی ان :)

Repost from EROR405🔞
هر جای این زمین هم باشم Fave Location ام بغل توئه🫂💕

Repost from Delıbal
زخم‌ها خوب می‌شوند، اما این خوب شدن، با مثل روز اول شدن بسیار تفاوت دارد.

Repost from N/a
شاید خیلی چیزارو یادم بره اما هیچ وقت اولین شبی که تا صبح باهم حرف زدیم رو یادم نمیره.

Repost from Narsis🪽
هنوز نقطه ضعفم چشاته..)

Repost from Lunaria
کاش آلزایمر بگیرم و‌ سریالایی که دوست دارمو از اول ببینم👩🏻‍🦯

Repost from N/a
اون گولت نزد، تو همیشه می‌دونستی چجور آدمیه، ولی بازم دوسش داشتی . احمق

Repost from Abditory
من عاشق آدمیم که منو در جریان کاراش قرار میده اصلا این کار خیلی<💘💞💕💓🎀>

Repost from N/a
یجوری راحت بیخیالم شدی که پشمام.

Repost from N/a
خاطره شدن همه‌ی اون روزا.

Repost from Air
امروز فیزیک هسته‌ایم؛ کاملا شکافته.

آدما بزرگ که میشن دیگه قهر نمیکنن،حدف میکنن.

Repost from Toxic
بزار یادآوری کنم، اون هوایی که برت داشته اکسیژنشو من ساختم عزیزم"

فوروارد کنید فور کنم ازتون 🩶

چشم دیدن آدمای موردعلاقمو پیش بقیه ندارم , اینا مال منن لطفا نزدیکشون نشید

بله

دوست کوچیک تر از خودت داری؟؟

بله

رفتی مسافرت؟

شما

AMIREZAM - Telegram kanali @amiirez statistikasi va tahlili