uz
Feedback
سها كوچك.

سها كوچك.

Kanalga Telegram’da o‘tish

نمي خواهم د‌ر مورد‌ش چیزي بد‌انم. به یکي د‌یگر بگو. حتما د‌رکت مي‌کند‌ و حالت بهتر مي‌شود.

Ko'proq ko'rsatish
2 791
Obunachilar
-424 soatlar
-277 kunlar
-2830 kunlar
Postlar arxiv
مردا همینجوری زشت هستن هر دختری باهاش باشن از سرشون زیاده تازه دخترای رنگارنگ هم اینستا میبینن هی توقعات بیجا هم دارن

درست نیست با یه حرکت یه نفرو کامل جاج کرد ولی شاید بخاطر اینکه نمی‌خواد گزینه های دیگر از بین برن؟ با تو رو فالو کردن شاید آپشن های بعدیش بپره idk

يني چيييييي

😂😂😂😂😂

https://t.me/hellothisoha/45441 هرکیو بگم انفالو میکنه ولی منو فالو نمیکنه همه چیش اوکیه تایپمه ولی واقعا نمیفهممش این رفتارشو

كيف و چيزاي ناز ادمارو نگاه ميكنيم

ما اينجوري نيستيم

كس و كون ميره نگاه ميكنه

مرد چه ميدونه تيفاني بلو چيه يا هر كدوم از دستبنداي كارتيه به چه معناست

مرد چي پست كنه مثلا

عكساي جالب بذارن براي همديگه و شواف چيزهاي خوشگلن كنن و موفقيتاشون.

اينستا براي خانوماست.

مگر اينكه گي يا هول باشه. دليل ديگه اي نداره.

ممكنه واقعا. يا هم اخمقه در هر صورت دوس نداشتم نكست.

اون دیگه پارتنر یکی دیگس😂😂😂

دليلشم به خودم مربوطه

جديدا بنظرم مرد نبايد اينستاگرام داشته باشه

يعني چي نميدونم

"نميدونم"

بزن تو گوشش