uz
Feedback
•°Study Time With Admin°•📚

•°Study Time With Admin°•📚

Kanalga Telegram’da o‘tish

•ʷᵉˡᶜᵒᵐᵉ ᵗᵒ ᵐʸ ᶜʰᵃⁿⁿᵉˡ• ⚘ᵐʸ ᶜʰᵃⁿⁿᵉˡ ⁱⁿᶠᵒ⚘ ❛ 🍃 ❜︶︶︶︶︶︶︶︶❛ 🍃 ❜♡ │ :: - Off day ~ Random ○ │ :: - Admin ~ 7 ○ │ :: - Owner ~ Syara ○ │::. - Owner Helper ~ ila ○ │::. - GRP borak ~ https://t.me/borakwithadmin ❛ 🍃 ❜︶︶︶︶︶︶︶︶❛ 🍃 ❜♡ ⋇⋆✦⋆

Ko'proq ko'rsatish
6 784
Obunachilar
-424 soatlar
-107 kun
-7030 kun
Postlar arxiv
dok aci a sekmung dok ado hw ko 😔

bapoknyo hw cuti pnyo blmbok mcm cuti 3 bulan 😭

nyesal we tgk movie the substance tu 😭

Lagi Best aliran stem ke acc we

ad yg pm tny mi psal app ni , so basically app ni tak semuany free , jadi kalau nak unlock smua kna langgan premiumm so premi
+1
ad yg pm tny mi psal app ni , so basically app ni tak semuany free , jadi kalau nak unlock smua kna langgan premiumm so premium ni ad 2 : premium biasa : ad live tuition + unlock smua premium lite : tiada live tuition , unlock smua so mcm kalau tk smpt catch up live tuition stiap ari , bole amik premium lite sbb dia still unlock smua ! plus , kalau korang selesaikan task ii dia and kumpul coin tertentu , korang bole tukar dengan ganjaran" yg best😭 kdg mi fikir jugak asl tk jumpa apps ni dri dulu e😞💔 apps : pandai link : https://get.pandai.org/by/mimilano

untuk apps pandai , ni kelebihan yg kita bole dpt lepas akses premium . untuk mi dia agak mahal but ok sbb berbaloi , tk pyh
+1
untuk apps pandai , ni kelebihan yg kita bole dpt lepas akses premium . untuk mi dia agak mahal but ok sbb berbaloi , tk pyh nk cari link quiz dh smua ad dlm ni ! kertas exam percubaan pun ade 😭 bg yg rsa rugi upgrade ke premium sbb tkut tk smpt catch up tuisyen live stiap hari , boleh beli premium lite , klau mcm mi mi beli premium lite sbb

ges shikshakshok dpt tempat ketiga dlm kelas 😭

antara apps yg best + lengkap untuk study , mi pakai apps ni untuk buat nota sllu (nota ringkas) . time exam mi pkai nota dia
antara apps yg best + lengkap untuk study , mi pakai apps ni untuk buat nota sllu (nota ringkas) . time exam mi pkai nota dia untuk hfl dpt 70+ sbb study 1day bfr exam so kira ok la kan 😄😄 apps : pandai link : https://get.pandai.org/by/mimilano

𝗦𝗘𝗠𝗔𝗞𝗔𝗡 𝗧𝗔𝗪𝗔𝗥𝗔𝗡 𝗞𝗘𝗠𝗔𝗦𝗨𝗞𝗔𝗡 𝗞𝗘 𝗠𝗥𝗦𝗠 𝗧𝗜𝗡𝗚𝗞𝗔𝗧𝗔𝗡 𝟭 𝗗𝗔𝗡 𝟰 𝗧𝗔𝗛𝗨𝗡 𝟮𝟬𝟮𝟱 Semakan tawaran kemasukan ke Maktab Rendah Sains MARA (MRSM) Tingkatan 1 dan 4 sesi 2025 boleh disemak mulai 13 Januari 2025 pukul 12.00 tengah hari. Pemohon boleh membuat semakan melalui pautan berikut: 𝗧𝗜𝗡𝗚𝗞𝗔𝗧𝗔𝗡 𝟭 https://mrsm.mara.gov.my/semakmrsmT1 𝗧𝗜𝗡𝗚𝗞𝗔𝗧𝗔𝗡 𝟰 https://mrsm.mara.gov.my/semakmrsmT4 Selamat maju jaya kepada semua pemohon! Follow Telegram MARA >> https://t.me/majlisamanahrakyat Follow Whatsapp Channel MARA >> https://whatsapp.com/channel/0029VaPSRWI5Ejy3BsIRsp3n

btw klau account susah tk ?

tkpla awl lg kot untuk aku fikir ☺️

tlg snraikan jp subjek ap je dlm aliran account ni😭 , kita lmbt lg f4 , tp kita confius sbb kira mcm lebih subjek

hi nk tny , kalau aliran account tu tkde addmath ke ?

bru bgun tido tny ibu "pukul brp skrg" ibu jwb pkl 5 , trus kite g amik wuduk dah solat smua last ii lps abis solat baru 430 + azan asar pun blum gi 😊😊😍😍😍😍💞💞💞🌹🌹🌹🌹🌹

Byk gak batch 09

dh 2025 ! umur brp ?
Anonymous voting

Senior yang kata susah semua tu mmg betul tpi kita jangan fikir sgt apa yg senior kata,setiap orang lain kefahaman.Mungkin bagi dia susah tpi bagi awk,tk susah ! Mcm tulah.Senior nk takut ii kan awk je tu😔.Sebelum otw f4 sy ada jugk tnya senior sy,sains tulen susah ke patu senior sy dgn confident nya kata " gila susah,matilah kau,lagi ii fizik " ptu sy un takut ii dh dgn muka berkerutnya senior kata kat sy😭 patu masa cg bagi keterangan and sy selidik balik lah nmpk senang cuma kene paham lebih💪

Nk pilih aliran jgn ikut kawan,kita kene yakin apa yg kita pilih inshallah apa yg kita pilih tu mesti ada kebaikannya,belajar tu mmg penat dan ada bab yang susah tpi kalau kita yang berusaha lebih and being confident,sy gerenti mesti boleh❤️👍